مطالعه الون ماسک مدیر عامل تسلا متوقف شد

میلیاردر فناوری الون ماسک کاملاً خواننده شناخته شده است و به پیروان خود در توییتر اجازه می دهد تا بفهمند آیا کتاب خاصی را دوست دارد یا نه. تسلا مدیرعامل ، از طریق دستگیره توییتر خود ، هر از چند گاهی به کتاب ها توصیه می کند. بسیاری از کتاب ها او توصیه کرده است که در ژانر علمی تخیلی قرار گیرند ، مانند کتابهایی از نویسندگان مانند آیزاک آسیموف، داگلاس آدامز و Iain M Banks. با این حال ، یک کتاب بود که او خواندن را متوقف کرد زیرا آن را بسیار تاریک دید. عنوان مورد بحث “استالین: دادگاه تزار سرخ” است ، زندگینامه ژوزف استالین ، نخست وزیر سابق و دیکتاتور اتحاد جماهیر شوروی سابق ، توسط مورخ انگلیسی ، سیمون سبگ مونتفیور.
ماسک در توییتی اشاره کرده بود که کتاب را “آنقدر تاریک” پیدا کرده است که خواندن آن را متوقف کرده است. به گفته خودش: “استالین: دادگاه تزار سرخ” یکی از معدود کتابهایی بود که خیلی تاریک بود و مجبور شدم دیگر مطالعه نکنم. اگر فقط آنها به آخرین آرزوی لنین گوش می دادند ، ممکن است از فاجعه زیادی جلوگیری شود. ”

همانطور که در شرح زندگی نامه در صفحه آمازون آمده است ، این کتاب به زندگی جوزف استالین به عنوان یک دیکتاتور شوروی ، رهبر مارکسیست و تزار روسیه پرداخته و “ترس و خیانت ، امتیاز و فسق ، زندگی خانوادگی و بی رحمی قاتل” جهان را نشان می دهد. از استالین و اطرافیانش.
برخی از کتابهایی که تأثیر عمیقی بر ایلان ماسک گذاشته اند از ژانر علمی تخیلی و علمی تخیلی بالا بوده اند ، عناوینی مانند ارباب حلقه ها ، سه گانه بنیاد و راهنمای The Hitchhiker’s to Galaxy. به اینجا مراجعه کنید و لیستی از 20 کتاب را که دوست داشته و به مرور زمان آنها را توصیه کرده است ، بیابید.