مطالعه سازمان ملل می گوید COVID-19 می تواند تا سال 2030 بیش از 1 میلیارد نفر را به فقر شدید برساند

این مطالعه ارزیابی اثرات مختلف COVID-19 بهبودی در اهداف توسعه پایدار ، ارزیابی اثرات چند بعدی همه گیری در دهه آینده

مطالعه سازمان ملل می گوید COVID-19 می تواند تا سال 2030 بیش از 1 میلیارد نفر را به فقر شدید برساند

تصویر نمایندگی رویترز

سازمان ملل: 207 میلیون نفر دیگر می توانند تا سال 2030 به دلیل تأثیر شدید طولانی مدت این کشور به فقر شدید رانده شوند ویروس کرونا یک مطالعه جدید از برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) نشان داده است که همه گیری ، تعداد کل فقرای جهان را به بیش از یک میلیارد نفر می رساند.

این مطالعه تأثیر مختلف را ارزیابی می کند کووید -19 سناریوهای بهبودی در اهداف توسعه پایدار (SDGs) ، ارزیابی اثرات چند بعدی همه گیری در دهه آینده.

این مطالعه بخشی از یک همکاری طولانی مدت بین UNDP و مرکز پردی آینده بین المللی Pardee در دانشگاه دنور است.

“اثرات شدید طولانی مدت از کووید -19 این بیماری می تواند باعث افزایش 207 میلیون نفر دیگر در فقر شدید در بالای مسیر شیوع بیماری همه گیر شود و در سال 2030 تعداد این افراد به بیش از 1 میلیارد نفر برسد. “

سناریوی “پایه COVID” ، براساس نرخ فعلی مرگ و میر و جدیدترین پیش بینی های رشد توسط صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) ، منجر به 44 میلیون نفر بیشتر در فقر شدید تا سال 2030 در مقایسه با مسیر توسعه جهان است. قبل از همه گیری

تحت سناریوی “خسارت زیاد” ، جایی که بهبودی طولانی مدت است ، کووید -19 در این گزارش آمده است که به احتمال زیاد 207 میلیون نفر دیگر را تا سال 2030 به فقر شدید سوق دهد و تعداد فقر زنان را در مقایسه با میزان پایه 102 میلیون نفر افزایش دهد.

سناریوی “خسارت زیاد” پیش بینی می کند که 80 درصد از بحران اقتصادی ناشی از COVID در طی 10 سال به دلیل از دست دادن بهره وری ادامه داشته باشد ، و مانع از بهبود کامل مسیر رشد قبل از همه گیری می شود.

با این حال ، این مطالعه همچنین نشان می دهد که مجموعه متمرکز سرمایه گذاری SDG در دهه آینده در برنامه های حمایت اجتماعی / رفاهی ، حکمرانی ، دیجیتالی شدن و اقتصاد سبز نه تنها می تواند از افزایش فقر شدید جلوگیری کند بلکه در واقع از مسیر توسعه جهان فراتر رود قبل از همه گیری.

“این سناریو بلند پروازانه ، اما در عین حال عملیاتی” SDG Push ، 146 میلیون نفر دیگر را از فقر شدید خارج می کند ، شکاف فقر جنسیتی را کاهش می دهد و شمار فقر زنان را 74 میلیون کاهش می دهد ، حتی با در نظر گرفتن تأثیرات فعلی کووید -19 UNDP گفت:

مدیر UNDP ، آچیم اشتاینر گفت ، همانطور که این تحقیقات جدید در مورد فقر برجسته است ، کووید -19 همه گیری یک نقطه اوج است و گزینه هایی که اکنون رهبران می گیرند می توانند جهان را به جهات بسیار متفاوتی سوق دهند.

“ما فرصتی برای سرمایه گذاری در یک دهه عملیاتی داریم که نه تنها به مردم کمک می کند تا از آن بهبود یابند کووید -19 ، اما این مسیر مسیر توسعه مردم و سیاره را به سمت آینده ای منصفانه ، انعطاف پذیر و سبز تر تنظیم می کند. “

مداخلات هماهنگ SDG که توسط این مطالعه پیشنهاد شده است ، تغییرات رفتاری را از طریق فشار برای دولتها و شهروندان ترکیب می کند ، مانند بهبود اثربخشی و کارایی در حاکمیت و تغییر در الگوی مصرف غذا ، انرژی و آب.

مداخلات پیشنهادی همچنین بر همکاری جهانی برای اقدامات آب و هوایی ، سرمایه گذاری های اضافی در کووید -19 UNDP گفت ، بهبود و نیاز به بهبود دسترسی باند پهن و نوآوری در فن آوری.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.