معایب و مزایای درمارولر برای پوست✅

در صورتی که سوزنهای درمارولر بلند باشند، یک بار در ماه استفاده از این ابزار کافی میباشد. پس از درمارولر صورت از سرم پوست یا مرطوبکنندههای ضد چروک استفاده کنید. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، کم کم خطوط و چین چروک و هایی بر پوست آشکار می شوند. سایز 0/75 و1 :این دونوع سوزن بیشتر برای برطرف کردن جای جوش و اکنه ،چین و چروک انواع خطوط صورت مانند خط خنده خط اخم و منافذ باز پوست مورد استفاده میباشد. این سایز سوزن درد بسیار کمی دارد. یکی از روشهای محبوب که عیوب پوست را برطرف، رنگدانه ها را محو و تولید کلاژن را تقویت میکند میکرونیدلینگ است که نوع خفیف آن درمارولر نام دارد.

یک ماه پیش از درمارولر صورت، از مکمل ویتامینهای A و C جهت تقویت تولید کلاژن استفاده کنید. لازم نیست فرایند خرید را برای خود پیچیده کنید و از گزینه گران قیمت تری استفاده نمایید. پس از لایهبرداری پوست، سرم مورد نظر خود را بر روی صورت استفاده کنید. بعضی دیگر از مشکلات شامل کشیدگی پوست، خستگی ، سوختگی ، کبودی و زخم می باشد. درمارولر به علت نفوذ عمیق در پوست، روش بسیار موثری جهت رفع اسکار آکنه و تغییر رنگ به شمار میرود.

متخصصین از درمارولرهای مختلفی جهت رفع مشکلات پوستی استفاده درمارولر میکرونیدلینگ میکنند. این سوزن ها فقط توسط افراد حرفه ای استفاده می شوند و بیشتر برای درمانهای بیمارستانی و کلینیکی استفاده میشود. ۲ تحقیق مستقل در دهه ی ۹۰ به تاثیر استفاده از سوزن ها در درمان بافت های زخم پرداختند. برای سایز سوزن های بیش از ۱ میلی متر توصیه می گردد حدود ۱ هفته در معرض آفتاب قرار نگیرید. پس از پایان استفاده از درمارولر، غلتک (رولر) را با استفاده از الکل تمیز کرده و آن را در جعبه پلاستیکی قرار دهید.

در صورت استفاده مکرر از این ابزار در طول هفته (پس از حدود 10 تا 15 بار استفاده)، درمارولر را تعویض کنید. پس از درمارولر در صورت بروز درد از کمپرس سرد استفاده کنید. ابتدا پوست خود را تمیز کرده و سپس با استفاده از ماده شیمیایی ملایم و یا آنزیم میوه لایهبردار، اقدام به لایهبرداری پوست خود کنید. درما رولر خود را دوباره ضد عفونی کنید. اگر چه این منافذ پس از چند ساعت به خودی خود بسته می شوند ولی این تحریک سبب مطلوب ترین اثر بر پوست یعنی ساخت کلاژن خواهد شد. درمارولر با تحریک کلاژن های پوستی و ایجاد کانال های پوستی برای جذب 200 برابری کرم های پوستی شما باعث درمان مشکلات فوق میشود .