معنای سفر نخست وزیر نارندرا مودی به کرالا در آستانه انتخابات 2024 چیست؟

سال 2024 سال بزرگ دیگری برای سیاست هند خواهد بود. و نخست وزیر نارندرا مودی به کرالا چشم دوخته است. در یک سفر دو روزه از ایالت، نخست وزیر بهترین تلاش خود را به کار می گیرد. او گفت که مانند ایالت های شمال شرقی و گوا، کرالا نیز BJP را در روزهای آینده خواهد پذیرفت.

مودی با نمایش جاده ای عظیم در کوچی در روز دوشنبه نمایش را دزدید و او پروژه های بزرگ زیرساختی را در روز سه شنبه افتتاح کرد. ما نگاهی به اهمیت دیدار او می اندازیم زیرا او برای انتخابات عمومی سال آینده آماده می شود.

نمایش جاده ای

قطار Vande Bharat، متروی آبی و موارد دیگر… روز بیرون رفتن PM Modi در کرالا

تماشا کنید: نخست وزیر مودی اولین قطار سریع السیر Vande Bharat کرالا را از Thiruvananthapuram نشان می دهد

نمایش جاده ای با واکنش رعد و برقی در شهر مواجه شد. نخست‌وزیر از سوار شدن بر یک وسیله نقلیه روباز کنار رفت و در عوض در خیابان‌ها در محاصره پرسنل امنیتی قدم زد. این پیامی برای مردم ایالت و اعتمادی بود که او به آنها دارد – تنها چند روز قبل از اینکه تهدید به بمب گذاری انتحاری دریافت کرد.

مودی با لباس سنتی و یک کورتای سفید ترد، برای جمعیتی که تشویق می‌کردند و گلبرگ‌های گل او را باران می‌کردند، دست تکان داد. او پس از فرود در ایستگاه هوایی نیروی دریایی INS Gaurada در عصر دوشنبه، حدود دو کیلومتر تا زمین کالج قلب مقدس در Thevara پیاده روی کرد و در آنجا با جوانان در کنفرانس YUVAM تعامل داشت.

کنفرانس

در YUVAM 2023، نخست وزیر مودی در مورد تغییرات زیرساختی بزرگی که به کرالا می آید، طرح حزب بهاراتیا جاناتا برای ایالت و نقش آن در سفر توسعه هند صحبت کرد.

او همه در مورد جوانان در کرالا ستایش می کرد. “من خوشحالم که وقتی هند با تصمیم هند جدید پیش می رود، در حالی که هند مسئولیت های جهانی را به دوش می کشد، جوانان کرالا برای رهبری سفر توسعه هند پیش قدم شده اند.”

نخست‌وزیر، خطاب به جمعی از جوانان از کشور گفت: «از «شکننده 5»، هند اکنون به سریع‌ترین رشد اقتصادی تبدیل شده است… همه شما این کار را انجام دادید، به همین دلیل است که من به جوانان این کشور با این مسئولیت اعتماد دارم. حالت.

زیرساخت ها نمایش جاده ای را به نمایش می گذارند و با رهبران کلیسا ملاقات می کنند، نخست وزیر مودیس، جاه طلبی بزرگ کرالا را پیش از انتخابات 2024
نارندرا مودی در طول کنفرانس یووام در توارا در کوچی، جایی که او با جوانان در ایالت تماس گرفت. PTI

مودی بر دستاوردهای دولت در ایالت تأکید کرد – Aatmanirbhar Bharat Abhiyan، که فرصت های جدیدی را به جوانان داد، و شعار “آواز برای محلی”، که از طریق آن BJP محصولات محلی را ترویج می کرد. ما بخش های فضایی و دفاعی را باز کردیم. از طریق طرح PLI (محرک مرتبط با تولید)، دولت BJP تولید را در کشور افزایش داد. از طریق سیاست های خود، دولت BJP همچنین صادرات را افزایش داد.

نخست‌وزیر با دولت حزب کمونیست هند (مارکسیست) به رهبری پینارایی ویجایان در کرالا برخورد کرد و ادعا کرد که بر خلاف ایالت‌های تحت حاکمیت BJP، این ایالت قادر به ایجاد شغل برای جوانان خود نیست. او برای تشکیل دولت BJP به میدان رفت.

نخست وزیر در جریان همایش جوانان اعلام کرد: «همانطور که ایالت های شمال شرقی و گوا BJP، کار و دولت آن را پذیرفتند، کرالا نیز در روزهای آینده آن را خواهد پذیرفت.

حزب زعفران از برنامه جوانان خود در کرالا حمایت می کند و معتقد است که برای آنها بازی را تغییر می دهد.

روز دوشنبه، نخست‌وزیر همچنین با کشیش‌های ارشد کلیساهای مختلف ملاقات کرد که به عنوان تلاشی برای جلب نظر جامعه با نفوذ در ایالت جنوبی پیش از انتخابات 2024 لوک سبها تلقی می‌شود.

زیرساخت ها نمایش جاده ای را به نمایش می گذارند و با رهبران کلیسا ملاقات می کنند، نخست وزیر مودیس، جاه طلبی بزرگ کرالا را پیش از انتخابات 2024
نخست وزیر مودی روز دوشنبه در جریان نمایش جاده ای PTI از هواداران خود در کوچی استقبال می کند

فشار زیرساختی بزرگ BJP

پس از تلاش های روز دوشنبه، تمرکز روز سه شنبه بر توسعه بود. PM Modi در حال راه اندازی دو پروژه کلیدی در ایالت است: اولین قطار سریع السیر Vande Bharat در کرالا و اولین متروی آبی هند.

مودی قطار مورد انتظار Vande Bharat Express را از Thiruvananthapuram نشاند. او مانند کوچی در پایتخت ایالت مورد استقبال گرم قرار گرفت. هزاران نفر در خیابان ها صف کشیدند تا نخست وزیر را تشویق کنند و در حالی که سواره نظام او به سمت ایستگاه مرکزی راه آهن می رفت، گل های زیادی را باران کردند.

در این مراسم، وزیر امور خارجه، فرماندار عارف محمد خان و نماینده کنگره ششی ثارور حضور داشتند که از ابتکار مرکز در ایالت استقبال کردند. ثارور حدود 14 ماه پیش در توئیتی در مورد اینکه چگونه قطارها می توانند نگرانی ویجایان را برای سفر سریع به منظور ارتقای توسعه و کاهش نگرانی های کنگره در مورد تملک زمین و اثرات زیست محیطی برطرف کنند، توئیت کرده بود.

او در 19 آوریل در توییتر نوشت: “پیشرفت باید فراتر از سیاست باشد.”

اولین قطار Vande Bharat از Thiruvananthapuram به Kasaragod یکی از فشارهای زیرساختی بزرگ برای ایالت در آستانه انتخابات عمومی 2024 است.

نخست وزیر همچنین روز سه شنبه سنگ بنای پارک علم دیجیتال در تیرووانانتاپورام را گذاشت. یک سخنگوی رسمی گفت که این پارک که اولین پارک هند است، به عنوان یک منطقه تعاملی و نوآوری چند رشته ای و خوشه ای با تمرکز بر فناوری های دیجیتال در نظر گرفته شده است. پیش بینی می شود تا دو سال دیگر تکمیل شود.

این ساختمان شامل دو ساختمان است که یکی از آنها مراکز تعالی شامل آزمایشگاه های تحقیقاتی و یک دستگاه جوجه کشی دیجیتال را در خود جای خواهد داد و دومی دفتر اداری و مراکز تجربه دیجیتال را در خود جای خواهد داد.
پس از آن، مودی اولین متروی آبی هند را راه اندازی کرد. سی ام ویجایان متروی آبی کوچی را “پروژه رویایی” ایالت نامیده بود که رشد و توسعه شهر را سرعت می بخشد.

خدمات مترو 10 جزیره را در داخل و اطراف شهر از طریق قایق های برقی به هم متصل می کند.

نخست وزیر مودی متروی آبی کوچین را به ملت اختصاص داد. او در توییتر نوشت: “پیشرفت قابل توجهی در زیرساخت های کوچی! مترو آبی کوچی به کشور اختصاص داده می شود. این اتصال بی نقص را برای کوچی تضمین می کند.”

زیرساخت ها نمایش جاده ای را به نمایش می گذارند و با رهبران کلیسا ملاقات می کنند، نخست وزیر مودیس، جاه طلبی بزرگ کرالا را پیش از انتخابات 2024
نخست وزیر مودی روز سه شنبه متروی آبی کوچی را افتتاح کرد و آن را به ملت اختصاص داد. تصویر با حسن نیت ارائه شده: @narendramodi/Twitter

مودی گفته است که مرکز بر فدرالیسم تعاونی تاکید دارد. وی در حالی که در مراسم افتتاحیه مجموعه ای از پروژه های توسعه در Thiruvananthapuram صحبت می کرد، افزود: “اگر کرالا توسعه یابد، هند سریعتر توسعه خواهد یافت.”

همه پروژه های بزرگ باعث توسعه و تغییرات مثبت در کرالا خواهند شد و حضور PM Modi در مورد برنامه های او برای سال 2024 بسیار صحبت می کند.

اهمیت بازدید مودی از کرالا

BJP قصد دارد تا قبل از انتخابات عمومی در کرالا نفوذ کند و سنگ تمام بگذارد.

دیدار نخست وزیر مودی با اسقف های فرقه های مختلف مسیحی بخشی از تلاش های BJP برای ایجاد ارتباط با جامعه است. این برنامه پس از برنامه ترویجی “Sneha Yatra” که در آن رهبران حزب در عید پاک از خانه های مسیحیان بازدید کردند، نزدیک می شود. در ویشو، سال نو کرالا که در 14 آوریل جشن گرفته می شد، رهبران حزب برای صبحانه میزبان رهبران کلیسا بودند.

زیرساخت ها نمایش جاده ای را به نمایش می گذارند و با رهبران کلیسا ملاقات می کنند، نخست وزیر مودیس، جاه طلبی بزرگ کرالا را پیش از انتخابات 2024
PM Modi در طول نمایش جاده ای در کوچی با گلبرگ باران می شود. BJP به دنبال ایجاد نفوذ در کرالا قبل از انتخابات عمومی 2024 است. PTI

ابتکارات BJP بی توجه نمی ماند. اخیراً اسقف اعظم تالاسری، اسقف اعظم مار جوزف پاپلانی، از کلیسای کاتولیک با نفوذ سیرو-مالابار، گفته است که اگر مرکز قول دهد نرخ خرید لاستیک را به 300 روپیه در کیلوگرم افزایش دهد، حزب ممکن است یک نماینده مجلس از ایالت به دست آورد. NDTV. لاستیک پایه اصلی درآمد کشاورزان در بخش های مرکزی ایالت است.

اکنون دیدار نخست وزیر مودی دستور کار حزب را بیشتر روشن کرده است. BJP همه چیز را برای تأثیرگذاری بر مردم ایالت با در نظر گرفتن سال 2024 ارائه می دهد.

بر اساس گزارشی که در این نشریه منتشر شده است، تشکیل اخیر یک حزب جدید مسیحی توسط رهبران ناراضی از گروه‌های مختلف منشعب از حزب منطقه‌ای مسیحی، کنگره کرالا، و گرمای جدید بین کلیسای کاتولیک و سنگ پریور، امیدهای انتخاباتی این حزب را زنده کرده است. هند اکسپرس.

واحد کرالای BJP یک کمپین هشتگ “Keralamawaitsmodi” را در رسانه های اجتماعی راه اندازی کرده است. این یک قدم کوچک است، اما به نظر می رسد که سفر مودی به ایالت و واکنش به آن به حزب شتاب لازم را داده است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام