مقاله در مورد آموزش ژیمناستیک

اما مثلا اگر فرد فوتبالیستی در بین فوتبال هایش، مقداری حرکت ژیمناستیک فیگا هم انجام دهد، می تواند زانو و ساق پای قوی تری داشته باشد پس نباید تک بعدی ورزش کرد.

این امر به این دلیل است که آنها می توانند بدن خود را آزادانه اجرا کرده و حرکت دهند.

طوری که دستها روی سطح زمین و فرود پاها روی تشک ایمنی باشد. اکنون نتایج مطالعاتی که در دسترس است، نشان می دهد که اگر بخواهیم در مدت کوتاهی در چنین ورزش هایی خبره شویم، نباید منتظر رشد حداکثری باشیم و در واقع باید از زیاده روی کردن پرهیز کنیم و از طرفی خواهید دید که ژیمناستیک کار ها معمولا در ورزش های استقامتی یا شناکننده ها در بازی هایی مثل بسکتبال عالی نیستند.

سرنشینان مرد مردانه اغلب دوچرخه سواری می کنند، مانند جلوی دست دو دست و دو طرفه Tsukahara. ژیمناستیک ریتمیک نوعی ژیمناستیک است که تمریناتی بر روی موسیقی انجام می شود و از بسیاری از ترفندهای مختلف استفاده می کند که پویا مانند هوپ ها ، روبان ها ، توپ ها ، کلوپ ها و غیره هستند.

آموزش ژیمناستیک از ابتدا

ژیمناستیک هنری از غرفه های استاتیک مانند طاق ها ، تیرها ، میله ها و غیره استفاده می کند در حالی که ژیمناستیک ریتمیک از غرفه های پویا مانند روبان ، توپ ، حلقه ها ، کلوپ ها و غیره استفاده می کند.

ژیمناستیک هنری به آکروباتیک نزدیک است ، اما ژیمناست های ماهر آن را به یک عملکرد رقص تبدیل می کنند. لرزش و آکروباتیک در کانون ژیمناستیک هنری باقی مانده است ، در حالی که در ژیمناستیک ریتمیک فضل و شعف و نشانه مشخص می شود.

ژیمناست ها تمرین هایی را انجام می دهند که به انعطاف پذیری ، تعادل و شعله ور شدن در کنار آکروباتیک ها نیاز دارند. کتب درسی که از این روند بررسی مجدد جان سالم بدربرند، مورد تصویت قرار می گیرند.

این کتاب که از سوی طرفداران کتب ورزشی مورد استقبال قرار گرفته به صورت فارسی و انگلیسی موجود میباشد و امروز کتاب با تعداد صفحات رایگان محدود را برای دانلود در این سایت قرار داده ایم.

اما مربیان این مسئله را با خصوصیات ژنتیک توضیح می دهند و می گویند که کودکان با قد کوتاه برای ورزش های حرفه ای ژیمناستیک انتخاب می شوند زیرا انجام حرکات حرفه ای ژیمناستیک برای افرادی که قد کوتاه تری دارند زیباتر است و آن ها می توانند در آینده در مسابقات بین المللی موفقیت کسب کنند و مورد توجه داوران قرار گیرند، به همین علت است که در بین عموم مردم این جمله که: ژیمناستیک قد را می سوزاند شایع شده است، ولی می توان گفت که این گونه نیست.

هر چهار سال ، جهان با نفس طعم تماشای صاف و سرسره ژیمناست ها را که در طول المپیک از بدن خود حمایت و متعادل می کنند ، تماشا می کند برود.

این رشته ورزشی یکی از ورزش هایی می باشد که در المپیک وجود دارد و هر فرد با حرفه ای شدن در آن می تواند وارد مسابقات شود. از نظر فعالیتهای روان – حرکتی ژیمناستها سعی می کنند مهارتهای مختلف ژیمناستیک را که مربی برای آنها درجلسات تمرین آموزش داده را به نحو احسن انجام دهند .

در ژیمناستیک هنری هیچ موسیقی به جز تمرین های کف که توسط زنان انجام می شود وجود ندارد ، در حالی که تمام تمرینات ژیمناستیک ریتمیک روی موسیقی قرار دارد.

در کشورهای پیشرفته روش جستجوی استعداد و عوامل آن سیستمی است اما در کشور ما این فرایند به صورت تجربی انجام می شود.

• کف در ژیمناستیک ریتمیک خالی است. نوار بالا یک نوار در حدود 9 فوت از کف است. فصل اول این کتاب ضمن بررسی مراحل یادگیری و پیشرفت یک ورزشکار ژیمناست در سطح حرفهای به نیازهای مربوط به عملکرد و تکالیف حرکتی در ورزش ژیمناستیک میپردازد.

میزان ترشح هورمون ها هم یکی از عواملی است که در تعیین قد افراد موثر است. حال با این تفاسیر آیا می توان نتیجه گرفت که خانم ها نباید ژیمناستیک انجام دهند یا اینکه آقایان قد کوتاه نمی توانند شنا کنند؟ متخصصان معتقدند که انجام ورزش های سنگین در سنین پایین جلوی بلند قد شدن کودکان را می گیرد.

آیا ورزش ژیمناستیک باعث کوتاهی قد میشود؟ مخترع این وسیله Georg Nissen در سال ۱۹۷۱ با اختراع ترامپولین به عنوان یک وسیله تخصصی در ورزش ژیمناستیک و تشکیل انجمن ترامپولین امریکا USTA رشته ای … با این وجود افراد بسیار کمی از این واقعیت آگاه هستند که دو شکل مجزا از ژیمناستیک وجود دارد که به عنوان ژیمناستیک هنری و ریتمیک شناخته می شوند.