مقامات می گویند ، یکپارچه اسرارآمیز فلز کشف شده در صحرای یوتا در ایالات متحده آمریکا چند روز پیش ناپدید شد

ستون براق و مثلثی ، که حدود 12 فوت از صخره های سرخ جنوب یوتا بیرون زده است ، در 18 نوامبر توسط مقامات محلی گیج و شمردن گوسفندهای بزرگ از هوا مشاهده شد

مقامات می گویند ، یکپارچه اسرارآمیز فلز کشف شده در صحرای یوتا در ایالات متحده آمریکا چند روز پیش ناپدید شد

این تصویر تصویری گرفتن در 24 نوامبر ، با اخذ مجوز از اداره ایمنی عمومی یوتا Aero Bureau ، یک یکپارچه اسرارآمیز فلز را نشان می دهد که در یوتا کشف شده است. خبرگزاری فرانسه

لس آنجلس: مقامات گفتند كه یك مانیتور فلزی مرموز كه در صحرای دور افتاده غرب آمریكا پیدا شده و باعث ایجاد یك بازی ملی حدس درباره نحوه رسیدن آن به آنجا شده است ، ناپدید شده است.

دفتر مدیریت سرزمین در یوتا گفت روز شنبه “گزارش های معتبری” درباره حذف این شی “توسط یک طرف ناشناخته” عصر جمعه دریافت کرده است. این دفتر در بیانیه ای گفت: “دفتر” سازه ای را که به عنوان مالکیت خصوصی در نظر گرفته شده حذف نکرد.

“ما جرائم مربوط به املاک خصوصی را که توسط کلانتری محلی اداره می شود ، بررسی نمی کنیم.”

ستون براق و مثلثی که حدود 12 فوت از صخره های سرخ جنوب یوتا بیرون زده بود ، در 18 نوامبر توسط مقامات محلی گیج و شمردن گوسفندهای دو شاخ از هوا دیده شد.

اعضای خدمه اداره ایمنی عمومی یوتا پس از فرود هلی کوپتر خود برای تحقیق ، “یک مانیتور فلزی را که در زمین نصب شده بود” یافتند اما “هیچ نشانه مشخصی از اینکه چه کسی می تواند یکپارچه را در آنجا قرار داده باشد” یافت.

2020 “دکمه تنظیم مجدد”

اخبار این کشف به سرعت ویروسی شد ، بسیاری متوجه شباهت این شی با یکپارچه های عجیب و غریب بیگانه شدند که جهش های بزرگی در پیشرفت انسان در فیلم علمی تخیلی کلاسیک استنلی کوبریک ایجاد می کند “2001: ادیسه فضایی

برخی دیگر در مورد کشف آن در طی یک سال آشفته اظهار داشتند که جهان گرفتار این کشور شده است کووید -19 همه گیر ، و خوش بینانه حدس می زنم که می تواند عملکردی متفاوت داشته باشد.

“این دکمه” تنظیم مجدد “برای سال 2020 است. آیا کسی لطفا سریع آن را فشار دهید؟” به یک کاربر اینستاگرام شوخی کرد.

نیک استریت ، سخنگوی اداره ایمنی عمومی به وی گفت: “کسی وقت گذاشت و از نوعی ابزار برش بتن یا چیزی دیگر استفاده کرد تا واقعاً دقیقاً به شکل دقیق آن شی object کنده شود و آن را به خوبی جاسازی کند.” نیویورک تایمز.

وی افزود: “عجیب است” “در این نزدیکی هست جاده هایی وجود دارد ، اما حمل مواد برای بریدن در سنگ و حمل و نقل فلز كه در بخشهایی از آن بلندتر از 12 فوت است – انجام همه این كارها در آن نقطه از راه دور قطعاً جالب است.”

برخی از ناظران به شباهت این شی با کار آوانگارد جان مک کراکن ، هنرمند آمریکایی که مدتی در نزدیکی نیومکزیکو زندگی کرد ، اشاره کردند و در سال 2011 درگذشت.

پسرش ، پاتریک مک کراکن ، به این خبر گفت بار اخیراً که پدرش در سال 2002 به او گفته بود که “دوست دارد آثار هنری خود را در مکانهای دور دست بگذارد تا بعدا کشف شود.”

اگرچه مقامات از ترس اینکه انبوهی از افراد ناظر کنجکاو به بیابان دور دست هجوم آوردند ، از فاش کردن محل شی خودداری کرده بودند ، اما برخی از کاوشگران توانسته بودند آن را ردیابی کنند.

کاربر اینستاگرام ، دیوید سوربر گفت که با استفاده از مختصات ارسال شده در Reddit به یکپارچه رفت.

بعداً پست کرد: “ظاهراً یکپارچه از بین رفته است.” “من فکر می کنم طبیعت به حالت طبیعی خود بازگشت. چیزی مثبت که مردم در سال 2020 پشت سر بگذارند.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.