مقامات می گویند که ED پرونده FEMA را علیه بی بی سی هند به دلیل نقض ارز خارجی ثبت می کند

مقامات می گویند که ED پرونده FEMA را علیه بی بی سی هند به دلیل نقض ارز خارجی ثبت می کند

مقامات مالیاتی هند در اوایل سال جاری در دفتر بی‌بی‌سی، دهلی نو، نظرسنجی انجام دادند. خبرگزاری فرانسه

دهلی نوi: مقامات می گویند که اداره اجرا یک پرونده FEMA را علیه سرویس پخش بریتانیا (بی بی سی) هند به اتهام نقض ارز خارجی ثبت کرده است.

اداره اجرای این قانون اوایل امروز اعلام کرد که بی بی سی هیچ تاییدیه FDI در هند ندارد.

بی‌بی‌سی در ماه ژانویه فیلمی مستند با عنوان «هند: پرسش مودی» منتشر کرد که شورش‌های گجرات در سال 2002 را نشان می‌دهد. این فیلم به دلیل اشاره به نقش نخست‌وزیر مودی در شورش‌ها در حالی که نادیده گرفتن حکم دادگاه عالی به نارندرا مودی، جنجال‌هایی را به همراه داشت. .

در همین حال، S Jaishankar وزیر امور خارجه پیشتر در ماه فوریه زمان پخش این مستند را زیر سوال برده بود.

جیشانکار در حین بحث درباره این مستند جنجالی گفت: «سیاست واقعی» «ظاهراً به عنوان رسانه» توسط افرادی انجام می شود که «شجاعت ورود به عرصه سیاسی» را ندارند.

او با تعبیر این خشم به عنوان “سیاست به وسیله دیگری” گفت: “گاهی اوقات سیاست هند حتی از مرزهای آن سرچشمه نمی گیرد، بلکه از خارج می آید.”

ما فقط در مورد یک مستند یا سخنرانی که کسی در یک شهر اروپایی ایراد کرده یا یک روزنامه در جایی که ما بحث می کنیم بحث نمی کنیم، در واقع سیاست، که ظاهراً به عنوان رسانه انجام می شود، یک عبارت “جنگ با ابزارهای دیگر” وجود دارد، این سیاست است. به عبارت دیگر منظورم این است که شما یک کار هچ انجام می دهید، می خواهید یک کار هچ انجام دهید و بگویید این فقط یک جست و جوی دیگر برای حقیقت است که ما بعد از 20 سال تصمیم گرفتیم در این زمان انجام دهیم.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام