مقامات نظرسنجی هلی کوپتر را جستجو می کنند که خانواده DK Shivakumar در آن سفر کرده اند

انتخابات کارناتاکا 2023: مقامات نظرسنجی هلی کوپتر را جستجو می کنند که خانواده دی کی شیواکومار در آن سفر کرده اند.

دی کی شیواکومار، رئیس کنگره کارناتاکا. PTI

مانگالورو: مقامات نظرسنجی روز شنبه هلی کوپتر خصوصی را که در آن خانواده رئیس کنگره کارناتاکا، دی.کی.

همسر شیواکومار، اوشا، پسر، دختر و دامادش برای ادای نماز در معبد دارماستالا مانجوناتا سوامی در سفر زیارتی بودند. به محض اینکه هلیکوپتر در دارماستالا فرود آمد، مسئولان انتخابات برای بررسی هلیکوپتر جلو آمدند.

خلبان می خواست بداند که هلیکوپتر باید بررسی شود، زمانی که به کمیسیون انتخابات اطلاع داده شد که این یک وسیله نقلیه در وظیفه انتخاباتی نیست. خلبان در ویدئویی که در فضای مجازی پخش شد، شنیده شد: «ما قبلا نامه را به (کمیسیون انتخابات) داده‌ایم.

مقامات انتخاباتی گفتند: «ما باید هلیکوپتر را بررسی کنیم. “این چیزی است که من می گویم. این پرواز انتخاباتی نیست. ما قبلاً نامه دادیم که این یک منشور خصوصی است. به هر حال، بررسی کنید،» خلبان پاسخ داد.

الگوی رفتار در این ایالت به اجرا در می آید که در 10 مه به رای گیری می رود. مقامات نظرسنجی همچنین خودروی باساواراج بومای، وزیر کارناتاکا را هنگامی که او در 31 مارس به سمت معبدی در منطقه چیکابالاپورا می رفت، رهگیری و بررسی کردند.

به گفته مقامات کمیسیون انتخابات، از زمان اجرایی شدن مدل الگوی رفتار، بیش از 253 کرور روپیه به ارزش پول نقد، طلا، رایگان، مشروبات الکلی و مواد مخدر در کارناتاکا کشف و ضبط شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام