نارندرا مودی ، Rahul Gandhi ، Tejashwi Yadav را به عنوان “yuvraaj مضاعف” تمسخر می کند ، می گوید بیهار آنها را رد کرده است

نخست وزیر هنگام سخنرانی در یک راهپیمایی روز سه شنبه گفت که در زمان نخست وزیر ، نیتیش کومار ، بیهار تاریکی “ناامنی و هرج و مرج” حاکمیت RJD را پشت سر گذاشت.

نارندرا مودی ، Rahul Gandhi ، Tejashwi Yadav را به عنوان

نارندرا مودی در یک تجمع عمومی در فوربزگان در منطقه آراریا. ANI

Forbesganj / Saharsa: نخست وزیر نارندرا مودی روز سه شنبه با رد پیشنهادات ضد قدرت در برابر دولت نیتیش کومار در بیهار ، اظهار داشت که NDA دهه گذشته را برای تأمین “نیازهای” مردم گذرانده و اکنون در مراقبت از “آرزوهای آنها” متمرکز شده است.

به روزرسانی های مستقیم در مورد رأی گیری Bihar Assembly Election 2020 را اینجا دنبال کنید

مودی همچنین در سخنرانی در یک راهپیمایی در این شهر شمال بهار در منطقه آراریا ، اظهار داشت که روندهای مرحله اول انتخابات مجلس و مرحله دوم که در جریان بود ، حاکی از آن است که رای دهندگان ایالت “دو برابر” را رد کرده اند. یووراج“، عبارتی که وی برای رهبر کنگره راهول گاندی و تجاوی یداو از RJD بیان کرده است.

“در بهار ، رنگبازی (ردیف گرایی) و رنگداری (اخاذی) ضرر می کنند و ویکا (توسعه) و kanoon kaa raaj (قانون قانون) برنده است ، پریواروااد (حکومت سلسله) در حال شکست دادن است جاناتانترا (دموکراسی) ، “او ادعا کرد.

نخست وزیر با یادآوری بدنامی ایالت برای تصرف غرفه ها در دهه 1990 ، گفت: “آنها (پیشینیان NDA در دولت) حتی از حق رأی دادن به فقرا سلب کرده بودند. این NDA است که دوباره به مستضعفان در این ایالت قدرت می بخشد.”

به روزرسانی های مستقیم در مورد مشارکت رای دهندگان در انتخابات مجلس بیهار را اینجا دنبال کنید

وی كه 15 سال حكومت لالو-رابری را “جنگل راج” خواند ، گفت كه طرفداران آن نمی خواهند مردم بیهار شعارهای “بهارات ماتا كی جای” و “جی شری رام” را سر دهند.

“آنها با کسانی که شعار می دهند مشکل دارندبهارات ماتا کی جای“، بیهار نیز با آنها مشکل دارد ،” او در یک تجمع دیگر در صحارسا گفت.

نخست وزیر گفت در زمان نیتش كومار ، وزیر ارشد ، بیهار تاریكی “ناامنی و هرج و مرج” حاكمیت RJD را پشت سر گذاشته است.

وی گفت: “جاده ها و بازارها امروز حتی در اواخر شب زیر نظر نیتیش كومار با مردم شلوغ می شوند.”

در پس زمینه رأی دهندگان جوان که در مورد نارضایتی از آنچه در 15 سال گذشته توسط دولت به دست آمده صحبت می شود ، مودی گفت: “دهه گذشته برای تحقق آواشیاکتاائین (نیاز دارد). مورد فعلی باید به ملاقات با aakankshaaein (آرزوها) “.

وی گفت: “ما موفق شدیم سیلندرهای بنزین را برای هر خانوار بیاوریم. حالا ما باید در خطوط لوله انتقال گاز فارغ التحصیل شویم. در دهه ای كه گذشت ، ما جاده ها را احداث كردیم ، هم اكنون در حال ساخت فرودگاه ها هستیم و می توانیم به موارد موجود جلوه دهیم.”

مودی با آموزش اسلحه های خود در کنگره ، حزب مخالف را متهم کرد که همیشه قول های دروغین مبنی بر ریشه کن کردن فقر ، چشم پوشی از وام های مزرعه ای و یک مستمری درجه یک برای سربازان بازنشسته داده است.

“این دلیلی است که حزب اکنون با کمتر از 100 نماینده در هر دو مجلس پارلمان همراه است. در ایالت هایی مانند اوتار پرادش و بهار آنها به مقام های سوم ، چهارم یا پنجم سقوط کرده اند و برای بقا احزاب دیگر را قلقلک می دهند. ،” او اضافه کرد.

نخست وزیر همچنین با ابراز خوشحالی از مشارکت چشمگیر رأی دهندگان در مرحله اول انتخابات و مرحله دوم تاکنون علی رغم ترساندن تاج ، گفت: “این فرصتی است که جهانیان ، همه اتاق های فکر در سراسر جهان ، یادداشت کنند و ریشه های عمیق دموکراسی در هند را درک کنید “.

وی همچنین از کمیسیون انتخابات و مقامات نظرسنجی برای انجام تمرین ماموت در میان بحران تمجید کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.