ناندیتا داس در مورد برنامه های تولدش: “من به خودم کمی آرامش می دهم ، وقت خانواده و سم زدایی دیجیتال را می گذرانم” | اخبار فیلم هندی

ناندیتا داس بازیگر که در سال 1996 با فیلم “آتش” ساخته دیپا مهتا با شبانا عزمی اولین بازی خود را در بالیوود انجام داد ، در صنعت سرگرمی هند جایگاهی برای خود ایجاد کرده است. همانطور که بانوی زیبا امروز یک سال بزرگتر شد ، ETimes با او تماس گرفت و در مورد برنامه های خود برای جشن گرفتن روز خاص خود با قطعنامه ها صحبت کرد ، در حالی که در شکست های خود تأمل می کرد و می خواست انسان بهتری باشد.

ناندیتا به اشتراک گذاشت ، “تولد فقط یک روز دیگر است” یک کلیک است. من مدتی است که آن را جشن نمی گیرم ، اما من معمولاً آن را روز مصوبه می کنم. در کارهایی که می خواهم متفاوت انجام دهم ، تأمل کنم ، به نقص های خود نگاه می کنم و می بینم که چگونه می توانم انسان بهتری باشم. این بار امیدوارم همه اینها و چیزهای دیگری باشد! من به خودم کمی آرامش ، وقت با خانواده (بعد از 10 ماه طولانی) و سم زدایی دیجیتال هدیه می دهم. ”

وی افزود ، “روز تولد من با اولین پرواز من در قفل آغاز می شود و خانواده ام از دهلی به من می پیوندند. من نمی توانم به شما بگویم که همه ما به کجا می رویم ، اما یک بار دیگر به اشتراک خواهیم گذاشت. من تقریباً از همه چیز مرخصی می گیرم. در 10 ماه گذشته ، من بسیاری از جلسات آنلاین را انجام داده ام و در مورد بسیاری از موضوعات صحبت کرده ام که بسیار مراقب آنها هستم. من یک فیلم 7 دقیقه ای به نام “به او گوش بدهیم” فیلمبرداری کردم که نوشتم ، کارگردانی کردم و بازی کردم. این فیلم به افزایش خشونت در خانواده و کار در خانه برای بسیاری از زنان مربوط می شود. بی امان بوده و اکنون احساس خستگی کرده ام. ”

در یادداشت جدایی که او به اشتراک گذاشت ، “من از آنچه که باعث ادامه کار من می شود صرف نظر نمی کنم ، بلکه فقط برای جوان شدن کمی وقت می گذارم. و پس از بازگشت از وقفه ، قصد دارم در نوشتن فیلمنامه خود غواصی کنم. با عرض پوزش ، هنوز نمی توانم به شما بگویم که در مورد چه چیزی است. ”

نه تنها یک بازیگر مشهور ، ناندیتا همچنین یک کارگردان و فعال است ، همچنین به خاطر مبارزات خود برای عدالت اجتماعی ، برابری جنسیتی و حقوق بشر شناخته شده است. او علاوه بر فیلم های راهگشا مانند “زمین” ، “آتش” و “باوندر” همچنین مانند “آکس” با آمیتاب باچان بخشی از جریان اصلی سینما بوده است.