نتایج انتخابات راجستان پانچایات در سال 2020: BJP سرب و کیسه های خود را در 1،835 بخش سامی پانچایات ، 312 صندلی zilla parishad نگهداری می کند

طبق وب سایت کمیسیون انتخابات ایالتی راجستان ، در ساعت 11.40 بعد از ظهر سه شنبه ، BJP اکثریت واضح در 11 پارلمان زیلایی را داشت ، در حالی که متحد RLP می توانست دو پریشاد زیلایی دیگر را به داخل زعفران بیاورد.

حزب بهاراتیا جاناتا همچنان برتری خود را نسبت به کنگره حاکم در انتخابات حفظ کرده است و با کسب 1835 کرسی از 4371 حوزه انتخابیه پنچایات سامیتی ضمن عبور از اکثریت آرا در 11 کرسی Zilla Parishad ، با کسب 312 کرسی از 636 کرسی Zilla Parishad ، اطلاعات منتشر شده در ساعت 11.40 بعد از ظهر در وب سایت کمیسیون انتخابات ایالتی راجستان نشان داد.

در 222 ساحل پنچایات در راجستان ، BJP موفق به کسب 1835 بخش شده است در حالی که کنگره با 1118 حوزه انتخابیه در ساعت 11.40 شب عقب است.

طبق وب سایت کمیسیون انتخابات ایالتی راجستان ، کاندیداهای مستقل در 422 حوزه انتخابیه پیروز شده اند در حالی که RLP 56 حوزه انتخابیه را به دست آورده است.

CPM 16 حوزه انتخابیه ، 3 BSP را به دست آورد. دیگر احزاب درگیری شامل TMC ، CPI ، NCP و NPP هستند که هنوز کرسی های خود را به دست نیاورند.

نتیجه در 321 حوزه انتخابیه Panchayat Samiti طبق آخرین به روزرسانی ها در وب سایت راجستان SEC در ساعت 11.40 بعد از ظهر در دسترس نبود.

همانطور که در تایمز هند، کنگره MLA ، میناکشی خاندلا ، داماد ماهاهد سینگ خاندلا ، از حوزه انتخابیه دولهپورا در خاندلا پنچایات سامیتی پیروز شد در حالی که عروس وزیر امور خارجه سابق ، بوشرا ، ناصیم اختر ، از بخش شماره 1 پنچایات سامیتی روستای اجمر برنده شد ، جاگرن انگلیسی.

بر اساس گزارش ها ، کنگره زودتر پیش قدم شده بود اما با پیشرفت شمارش از BJP عقب افتاد.

BJP برنده 11 Zilla Parishads است. کنگره Tonk را از دست می دهد

برای انتخابات Zilla Parishad ، نتایج 597 قانون اساسی از 636 قانون اساسی در سراسر 21 Zilla Parishad در ساعت 11.40 بعد از ظهر با برتری BJP با 312 حوزه انتخابیه و کنگره با 239 صندلی اعلام شد. متحد BJP RLP 10 کرسی به دست آورده بود.

هفده نامزد مستقل در انتخابات Zilla Parishad پیروز شده اند در حالی که CPM دو کرسی در Hanumangarh Zilla Parishad را به دست آورده است.

حزب زعفران در 11 Zilla Parishads به اکثریت دست یافته است ، در حالی که کنگره در 5 Zilla Parishads اکثریت آشکار دارد.

BJP دارای 21 کرسی از 25 کرسی در چیتورگرا زیلا پریشاد و 15 کرسی از 25 حوزه انتخابیه در تونک زیلا پریشاد است. پیروزی BJP در Tonk در حالی است که اختلافات بین Tonk MLA کنگره و معاون سابق وزیر ساچین خلبان و Ashok Gehlot ، رئیس راجستان ، افزایش یافته است.

علاوه بر این دو ، طبق اطلاعات SEC راجستان در ساعت 11.40 بعد از ظهر ، حزب زعفران همچنین دارای اکثریت آشکار در Ajmer Zilla Parishad (BJP-21 ، Congress-11) ، Bhilwara Zilla Parishad (BJP-24 ، Congress-13) ، Chittorgarh Zilla Parishad (BJP-21، Congress-4)، Churu Zilla Parishad (BJP-20، Congress-7)، Jalore Zilla Parishad (BJP-19، Congress 12)، Jhalawar Zilla Parishad (BJP-19، Congress-7)، Jhunjhunu Zilla پریشاد (BJP-20 ، کنگره -13) ، راجسمند زیلا پریشاد (BJP-17 ، کنگره -8).

این یک مبارزه نزدیک در Bundi Zilla Parishad با پیروزی BJP بود که فقط موفق به شکست کنگره شد و 12 کرسی از 23 کرسی را به دست آورد.

شریک NDA BJP ، حزب رشتریا لوکتانتریک به رهبری هانومان بنیوال ، که حزب وی 10 کرسی Zilla Parishad را به دست آورده است ، می تواند به BJP برای کنترل دو حزب دیگر Zilla Parishad – Barmer و Nagaur کمک کند.

در حالی که BJP و کنگره هرکدام 18 کرسی را در 37 کرسی Barmer Zilla Parishad به دست آورده اند ، RLP یک کرسی به دست آورده است. در حالی که ، در ناگور ، BJP 20 کرسی از 47 کرسی و کنگره 18 کرسی به دست آورده است. RLP با نه کرسی تصمیم خواهد گرفت که چه کسی Nagaur Zilla Parishad را کنترل کند.

از طرف دیگر ، کنگره تنها 5 پیروزی را از 21 Zilla Parishads که تحت نظرسنجی قرار گرفت ، برنده شده است. از جمله افرادی که توسط کنگره برنده شده اند می توان از Banswara Zilla Parishad ، Bikaner Zilla Parishad ، Jaisalmer Zilla Parishad ، Pratapgarh Zilla Parishad و Hanumangarh Zilla Parishad نام برد.

در Hanumangarh Zilla Parishad ، کنگره 19 کرسی از 29 کرسی را به دست آورد در حالی که فقط توانست کنترل Pratapgarh Zilla Parishad را بدست آورد که فقط 9 کرسی از 17 کرسی را به دست آورد. BJP هشت کرسی باقیمانده را بدست آورد.

در Dungarpur Zilla Parishad ، نامزدهای مستقل با 13 پیروزی به عنوان بزرگترین بلوک شناخته شده اند ، در حالی که BJP هشت کرسی را اداره کرد و کنگره فقط 6 کرسی را از مجموع 27 کرسی به دست آورد.

ترتیبات دقیق امنیتی برای روند شمارش آرا count انجام شده است.

رای گیری برای انتخاب 636 عضو Zilla Parishad و 4371 عضو Panchayat Samiti در چهار مرحله در 21 منطقه اجمر ، بانسوارا ، بارمر ، بهیلوارا ، بیکانر ، بوندی ، چیتورگرا ، چورو ، دونگرپور ، هانومنگره ، جیسالمر ، جلور ، جهالوار برگزار شد. ، Jhunjhunu ، Nagaur ، Pali ، Pratapgarh ، Rajsamand ، Sikar ، Tonk و Udaipur.

در مجموع 1777 نامزد در انتخابات Zilla Parishad درگیر بودند در حالی که 12،663 نامزد در انتخابات Panchayat Samiti شرکت کردند. رای گیری در 23 و 27 نوامبر و 1 و 5 دسامبر برگزار شد.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.