نتایج انتخابات راجستان پانچایات 2020: مسابقات BJP پیش از کنگره ، برنده 1554 بخش سامیتی پنچایات

از ساعت 5.30 بعد از ظهر ، حزب زعفران 61 بخش زیلا پریشاد را به دست آورد که 21 کرسی از 25 کرسی در چیتورگره زیلا پریشاد و 15 کرسی از 25 حوزه انتخابیه در تونک زیله پریشاد را در اختیار داشت. این در پنج Zilla Parishads دیگر پیشرو بود

نتایج انتخابات راجستان پانچایات 2020: مسابقات BJP پیش از کنگره ، برنده 1554 بخش سامیتی پنچایات

تصویر نمایندگی رویترز

حزب بهاراتیا جاناتا پیش از برگزاری کنگره حاکم در انتخابات به 4371 حوزه انتخابیه پانچایات سامیتی در راجستان رسیده است که از ساعت 17.30 بعد از ظهر حزب زعفران برنده 1554 حوزه انتخابیه و کنگره با 1440 حوزه انتخابیه عقب است.

طبق وب سایت کمیسیون انتخابات ایالتی راجستان ، نامزدهای مستقل در 371 حوزه انتخابیه پیروز شدند در حالی که متحد NDA حزب رختریه لوکتانتریک (RLP) 55 حوزه انتخابیه را در دست داشت.

CPM در 16 حوزه انتخابیه ، BSP در سه حوزه و TMC در یک حوزه پیروزی را ثبت کرد. سایر احزاب درگیری شامل CPI ، NCP و NPP هستند. نتایج مربوط به 1،179 حوزه انتخابیه پانچایات سامیتی مطابق آخرین به روزرسانی ها در وب سایت راجستان SEC در دسترس نبود

همانطور که در Times of India ، کنگره MLA Maendev Singh Khandela ، داماد Meenakshi Khandela ، از حوزه انتخابیه Dulhepura در Khandela Panchayat Samiti پیروز شد در حالی که Bushra ، عروس وزیر آموزش و پرورش دولت پیشین ، از بخش شماره 1 Panchayat Samiti در Ajmer Rural برنده شد ، جاگرن انگلیسی.

بر اساس گزارش ها ، کنگره زودتر پیش قدم شده بود اما با پیشرفت شمارش از BJP عقب افتاد.

برای انتخابات Zilla Parishad ، نتایج فقط 111 قانون اساسی از 636 قانون اساسی در سراسر 21 Zilla Parishad طبق وب سایت کمیسیون انتخابات ایالتی راجستان در ساعت 5.30 بعد از ظهر اعلام شد و BJP با 61 حوزه انتخابیه پیشتاز شد در حالی که کنگره با 48 کرسی عقب بود. یک کاندیدای مستقل از یک بخش در Udaipur Zilla Parishad برنده شده است در حالی که یک نامزد CPI-M از Hanumangarh Zilla Parishad منطقه Hanumangarh برنده شده است.

BJP تا ساعت 5.30 بعد از ظهر 21 کرسی از 25 کرسی Chittorgarh Zilla Parishad و 15 کرسی از 25 حوزه انتخابیه Tonk Zilla Parishad را به دست آورده بود. این در پنج Zilla Parishads دیگر رهبری داشت ، در حالی که کنگره در Hanumangarh Zilla Parishad (11 از 29 حوزه انتخابیه) در حالی که یک مبارزه گردن گردن در Pratapgarh Zilla Parishad در حال ظهور بود با ناظم برنده 9 حوزه انتخابیه در حالی که BJP پیروز از نزدیک با هشت حوزه های انتخابیه. کنگره بر اساس نتایج اولیه در شش Zilla Parishads دیگر پیشی گرفته است ، با این حال گفتن هر چیزی زود است.

“شمارش آرا برای انتخاب اعضای Panchayat Samitis و Zilla Parishads هنوز در جریان است” PTI به نقل از سخنگوی کمیسیون انتخابات ایالتی.

ترتیبات دقیق امنیتی برای روند شمارش آرا count انجام شده است.

رای گیری برای انتخاب 636 عضو Zilla Parishad و 4371 عضو Panchayat Samiti در چهار مرحله در 21 منطقه اجمر ، بانسوارا ، بارمر ، بهیلوارا ، بیکانر ، بوندی ، چیتورگرا ، چورو ، دونگرپور ، هانومنگره ، جیسالمر ، جلور ، جهالوار برگزار شد. ، Jhunjhunu ، Nagaur ، Pali ، Pratapgarh ، Rajsamand ، Sikar ، Tonk و Udaipur.

در مجموع 1777 نامزد در انتخابات Zilla Parishad درگیر بودند در حالی که 12،663 نامزد در انتخابات Panchayat Samiti شرکت کردند. رای گیری در 23 و 27 نوامبر و 1 و 5 دسامبر برگزار شد.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.