نتایج انتخابات GHMC 2020: نوری نادرست KCR ، گسترش سوخت RSS باعث افزایش BJP در سنگر TRS ؛ AIMIM شارژ زعفران را خنثی می کند

منطقه Lal Bahadur Nagar نقشی حیاتی در عملکرد BJP داشت زیرا هم TRS و هم کنگره کاملاً نابود شدند.

نتایج انتخابات شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) در روز جمعه ممکن است برای بسیاری تعجب آور باشد ، اما کسانی که با پویایی سیاست ایالت ها آشنا هستند ، می توانند نوشته های روی دیوار را به وضوح ببینند. Telangana Rashtriya Samithi (TRS) از مجموع 99 کرسی قبلی خود به 55 کرسی کاهش یافت ، هنوز هم به عنوان بزرگترین حزب شناخته می شود اما از آرای اکثریت کمتر است. حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) با پیروزی گسترده 48 كرسی خیره شد ، در حالی كه مجلس كل هند اتحاد الاسلامین (AIMIM) تعداد قبلی 44 كرسی خود را حفظ كرد و یك كنگره ملی هند (INC) كه دچار اختلاف بود ، موفق به پیروزی در انتخابات شد. ناچیز دو صندلی

در طول آخرین مرحله از مبارزات انتخاباتی با هیاهوی ، جنگ سخت و متضرر برای انتخابات شهرداری که شهر تاکنون دیده است ، گفتمان این مبارزات سیاسی تا حد زیادی بی ربط باقی ماند و موضوعات محلی را نه حزب حاکم و نه مخالفان به آن پرداختند. BJP یک مبارزات سیاسی تهاجمی و قطبی را اجرا کرد ، که منجر به عملکرد مهم آن در نقطه عطف شد ، در حالی که TRS نیز طعمه سیاست های واکنشی شد و نتوانست یک ضد روایت گیرنده ارائه دهد.

با مقایسه و تجزیه و تحلیل داده های نتایج انتخابات مجمع 2018 ، نتایج انتخابات Lok Sabha 2019 و نتایج انتخابات GHMC 2020 ، موارد زیر موارد زیر است:

سنگرهای TRS ثابت هستند

در Serilingampally ، Patancheru ، Kukatpally ، Quthbullapur و Uppal – جایی که TRS در انتخابات مجمع 2018 بیش از 50 درصد آرا را به دست آورده بود ، هنوز هم عمدتا با TRS باقی مانده است. با این حال مناطقی که TRS در همان انتخابات از BJP تصاحب کرده بود ، این بار توسط BJP حفظ شد. در حقیقت ، TRS عملکرد بهتری را هنگام مقایسه این نتایج با نتایج انتخابات لوک سبها در سال 2019 برای حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس بزرگتر در حیدرآباد ، جایی که MIM ، BJP و کنگره یک کرسی به دست آورده بودند ، نشان می دهد و صفر را برای TRS باقی می گذارد.

مونتاژ رای گیری در انتخابات مجمع 2018 انتخابات GHMC 2020 رأی
جوبیل هیلز 45 56.38
کوکتپالی 52.3 51.6
پاتانچرو 8/54 60.7
قطبولاپور 54 50.2
سکندرآباد 60.9 50.5
به طور سربازی 51.9 53.22
اوپال 52.2 64/45

ظهور BJP در این ایالت

اگرچه BJP از بین 17 کرسی در انتخابات لوک سبها 2019 موفق به کسب چهار کرسی شده بود ، اما عملکرد آن در انتخابات GHMC 2020 قابل توجه است ، به خصوص پس از پیروزی اخیر آن در انتخابات میان دوره ای مجمع دوباکا. BJP یک مبارزات سیاسی تهاجمی و متهم به طور مشترک را با رهبری مرکزی خود اجرا کرد ، از جمله وزرای اتحادیه آمیت شاه ، اسمریتی ایرانی ، پراکاش جاودکار ، رئیس BJP JP Nadda و وزیر اوتار پرادش Yogi Adityanath با برگزاری تجمعات گسترده در سراسر شهر. با این حال ، موفقیت BJP را می توان به دلایل مختلفی از جمله:

  • موفقیت BJP در سال 2019 – BJP در انتخابات کرسی Secunderabad Lok Sabha 2019 ، که تقریباً یک سوم از 150 بخش GHMC را تشکیل می دهد ، 3.8 لک رای به دست آورده بود. این یک وظیفه سرسخت برای BJP نبود که رای دهندگان 3.8 لیتری خود را متقاعد کند تا الگوی رأی خود را طی یک سال تکرار کنند. با وجود آن ، TRS موفق شد 46 درصد آرا را به خود اختصاص دهد ، در حالی که BJP توانست 32.7 درصد از آرا share این حوزه انتخابیه لوک سبها را به خود اختصاص دهد.
  • در حال رشد حضور RSS – Rashtriya Swayamsevak Sangh (RSS) به طور استراتژیک در تلاش است تا با افزایش چشمگیر تعداد شاخه های خود ، که اکنون 1600 نفر است ، به این کشور حمله کند. تصاویر ویروسی فعالان RSS که در حال کنترل پست چک پلیس در حومه حیدرآباد هستند کووید -19 قفل شدن و رژه بزرگ RSS در LB Nagar در دسامبر سال گذشته در زمانی که در پی اعتراضات ضد CAA دیگر تجمع ها ممنوع بود ، گویای پذیرش اجتماعی و سیاسی RSS در این ایالت است.
  • خلا Opp مخالفت – فقدان یک مخالفت صمیمانه و نیرومند خلائی را در فضای سیاسی ایالات ایجاد کرده است. عدم وجود TDP و بی کفایتی کنگره منجر به یک رقابت دو قطبی شده است. با توجه به این واقعیت که TRS فرار از MLA را از طرف های دیگر تشویق می کند ، تا حدودی خود مقصر است. بعلاوه ، حزب کنگره فاقد روایت مخالف و چهره ای است که بتواند قدرت وزیر ارشد K Chandrashekhar Rao (KCR) را به خود جلب کند. بسیاری از رهبران محلی کنگره به BJP روی آوردند و سهم آنها نیز به همین ترتیب است. کنگره 38٪ از آرا in را در انتخابات لوک سبها در سال 2019 در حوزه انتخابیه مالکججیری بدست آورده بود که اکنون به یک رقمی رسیده است. BJP همچنین از نبود TDP ، کادر معروف به شور و اشتیاق سیاسی خود اکنون به BJP منتقل شده است.
  • فشار نهایی – از 48 بخش پیروز شده توسط BJP در انتخابات GHMC 2020 ، 8 بخش وجود دارد که BJP تنها با 500 رای به پیروزی رسید. همچنین ، سنگرهای BJP مانند Amberpet و Musheerabad ، که TRS در انتخابات مجمع 2018 به دست آورده بود ، به BJP کمک کرد تا این بار بزرگ پیروز شود.

داستان LB Nagar

منطقه Lal Bahadur Nagar (LB Nagar) نقشی حیاتی در عملکرد BJP داشت. هم TRS و هم كنگره كاملاً نابود شدند. این هرگز سنگر TRS نبوده است – توجه داشته باشید که این بخش مجمع توسط اتحاد INC-TDP در سال 2018 و بخش پارلمان توسط کنگره برنده شد. این نشان می دهد که رای دهنده LB Nagar دائماً به گزینه غیر TRS رأی داده است ، که باید TRS را نگران کند. LB Nagar بخش قابل توجهی از رای دهندگان مستقر در آندرا را توضیح نمی دهد ، زیرا سایر حوزه های انتخابیه تحت تأثیر آندرا مانند کوکات پالی دائماً به TRS رأی می دهند.

بخش مونتاژ انتخابات مجمع 2018 – TRS٪ انتخابات مجمع 2018 – BJP٪ انتخابات مجمع 2018 – INC + TDP٪ انتخابات GHMC 2020 – TRS٪ انتخابات GHMC 2020 – BJP٪
LB ناگار 40 9 47 34.3 52.7

بلاغت در مورد مسائل واقعی

کووید -19 همه گیری ، قفل بعدی و سیل اخیر تأثیر کمی بر نتایج انتخابات GHMC داشت. یکی از دلایل اصلی این امر این است که کل مبارزات سیاسی بر موضوعات غیرمرتبط و عمومی متمرکز شده است و مسائل واقعی رای دهندگان از جمله برق ، آب ، زیرساخت ها ، خدمات بهداشتی ، شغل و غیره را کاملاً نادیده گرفته است. در چند سال گذشته ، انتخابات بر اساس “لفاظی ها درباره مسائل واقعی” انجام می شود.

اپتیک بد

اپتیک سیاسی ، همانطور که می گویند ، درست یا غلط نیست – بیشتر مربوط به “تصویر” و “نمادگرایی” است که شما به نمایش می گذارید. یکی از مهمترین دلایل کاهش محبوبیت TRS خرابی نوری آن است. مسائلی مانند تخریب ساختمان قدیمی دبیرخانه در میان یک بیماری همه گیر ، سفرهای ادعایی مکرر رئیس وزیر به خانه مزرعه ای وی و غیره ، فقط به برداشت عمومی منفی از حزب و رئیس وزیر کمک کرده است.

کمپین احمقانه TRS

TRS در چند سال گذشته چندین پروژه رفاهی و زیربنایی را اجرا کرده است ، از جمله تأمین آب گوداواری در حیدرآباد ، طرح Rythu Bandhu ، پل کابل Durgam Cheruvu ، چندین راهرو و پل هوایی مرتفع ، جاده های زیرگذر و مترو حیدرآباد. با وجود جمع آوری درآمد کم در دوره قفل ، بسیاری از این پروژه ها تسریع شدند. با این حال ، حزب به جز احتکارهای گسترده ای که به سختی هر رأی دهنده ای را راضی می کند ، نمی تواند خود را به خوبی بازاریابی کند. مبارزات سیاسی TRS برای انتخابات GHMC دست نیافتنی و واکنش پذیر بود. به ویژه ، استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال کسل کننده بود. این را با کمپین هوشمندی که BJP اجرا می کند و TRS را تقلب می کند ، هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین مقایسه کنید.

قلعه MIM

AIMIM نیرویی مهیب است و هیچ مخالفتی در شهر ندارد. تنها حزب سیاسی مخالف MIM جناح جدا شده آن مجلس بچائو تحریک (MBT) است که امسال حتی نتوانست ثبت نام خود را در کمیسیون انتخابات ذخیره کند. این حزب فهمید که توسط کمیسیون انتخابات ایالت ثبت نام کرده است و به عنوان نامزدهای مستقل در انتخابات شرکت می کند. به جز بخش آزامپورا که زمانی در اختیار MBT بود و اکنون با اختلاف 2000 رای توسط MIM پیروز شد ، همه بخشهای دیگر به شدت به MIM رای دادند. حداقل در 18 بخش ، سهم آرا M MIM تا 75 درصد ثبت شده است. کاملا جالب است که MIM از 51 بخشی که شرکت کرد به 5 هندو بلیط داد که از این تعداد 3 نامزد برنده شدند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.