نتیجه انتخابات Bihar 2020: NDA با اکثریت روشن برنده Bihar است. RJD بزرگترین حزب با 75 کرسی ، کیسه های MGB 110 است

NDA ، که در اوایل روز پیش از آنکه غروب خود را به زیر اکثریت برساند ، پیش افتاد ، اکنون لبه خود را تقویت کرده و قرار است از تعداد جادویی 122 صندلی عبور کند.

نتیجه انتخابات Bihar 2020: NDA با اکثریت روشن برنده Bihar است.  RJD بزرگترین حزب با 75 کرسی ، کیسه های MGB 110 است

تصویر نمایندگی PTI

نتیجه انتخابات بیهار 2020: در پایان ناخن ، اتحاد ملی دموکراتیک (NDA) در انتخابات بیهار رسماً پیروز شد و وب سایت کمیسیون انتخابات پس از عبور از مرز 122 از 122 پیروزی خود را اعلام کرد. این اتحاد 125 کرسی را به دست آورد ، با کسب 74 کرسی BJP و تضمین پیروزی JD (U) در 43 کرسی. RJD رهبر Tejashwi Yadav بزرگترین حزب با 75 کرسی بود. سایر بلندی های رای دهندگان ماهاگاتبندان به شرح زیر بود: کنگره (19) ، CPI (2) ، CPM (2) ، CPI ML (12).

در میان سایرین ، AIMIM با جیب زدن 5 کرسی در منطقه Seemanchal همه را شگفت زده کرد ، شریک اتحاد او BSP یک کرسی به دست آورد و RLSP Upendra Kushwaha نتوانست حساب خود را باز کند. حزب لوک جانشکتی ، که از NDA جدا شده بود و 137 کرسی را به رقابت می انداخت ، تنها یک کرسی به دست آورد. یک نامزد مستقل نیز برنده ثبت شد.

NDA ممکن است کرسی های لازم را تأمین کند اما RJD است که سخت ترین نبردها را انجام می دهد. آخرین اطلاعات اتحادیه اروپا نشان می دهد که جمعیت در تجمعات تجاوی یداو به رای تبدیل شده اما به اندازه کافی برای جمع کردن تعداد مورد نیاز کرسی ها کافی نیست.

حزب به رهبری تجاوی بیش از 23 درصد آرا popular مردم را در این ایالت به دست آورد ، که بالاترین رأی برای هر حزب در این انتخابات است ، و آماده است یک کرسی بیشتر از BJP که نخست وزیر نارندرا مودی و ارتش وزرای اتحادیه را برای آن انتخاب می کرد ، به دست آورد. .

GSDF که توسط AIMIM ، BSP و RLSP تشکیل شده دارای چهار کرسی و دو کرسی صعود است در حالی که یک نامزد مستقل یک کرسی به دست آورده است.

در همین حال ، LJP به رهبری شیراگ پاسوان فقط می توانست یک صندلی را تهیه کند.

شامگاه سه شنبه با عدم پذیرش امتیاز ، RJD ادعاهای انفجاری را علیه نیتیش کومار ، رئیس وزیر بهار و معاونش سوشیل کومار مودی مطرح کرد. RJD نیتیش را به اعمال فشار بر دادستان های منطقه برای پایین نگه داشتن تعداد صندلی های RJD متهم کرد و ادعا کرد که حزب اجازه نخواهد داد “حکم عمومی غارت شود”.

RJD ادعا کرد که افسران بازگرداندهنده قبلاً پیروزی نامزدهای خود را تبریک گفته اند ، اما بعداً از صدور گواهی ادعای از دست دادن آنها خودداری کردند.

RJD وزیر ارشد را به فراخوانی افسران برای تغییر نتایج متهم کرد.

RJD همچنین ادعا کرد که تعداد نهایی به نفع آنها خواهد بود زیرا کمیسیون انتخابات “گواهی های پیروزی” را حداقل در 12 کرسی که مسابقه نزدیک است ، عقب نگه داشته است. RJD در یک توئیت ادعا کرد: “این یک غارت اختیار عمومی است.”

مانوج جها ، رهبر حزب ، در گفتگو با خبرنگاران ، دولت فعلی را به فشار بر نمایندگان دمکراتیک در این کرسی های کاملاً مورد اختلاف برای یک حکم مطلوب متهم کرد.

“NDA برای صدور رای مطلوب DM ها را در صندلی های کاملاً مورد اختلاف تحت فشار قرار می دهد. در جاهایی که به ما گفته شد ما برنده شده ایم و فقط منتظر گواهینامه های پیروزی هستیم ، اکنون به ما گفته شده که آرا را بازشماری خواهیم کرد. مکانهایی است که ما درخواست می کنیم بازشماری ، اما در آنجا آنها اجازه بازشماری را ندارند. بنابراین ، این ناهنجاری چیست؟ ” مانوج جها رهبر RJD پرسید.

برای دنبال کردن آخرین به روزرسانی ها در نتیجه انتخابات Bihar 2020 ، اینجا را کلیک کنید

در پاسخ به ادعاهای مطرح شده توسط RJD ، کمیسیون انتخابات هند گفت که نامزدهای آنها برای پیروزی در چندین کرسی تبریک گفتند اما بعداً بازشماری مجدد برگزار شد.

مقامات ECI گفتند که طبق یک دستور به تاریخ 18 مه ، 2019 ، در مکانهایی که حاشیه پیروزی کمتر از تعداد آرا rejected پستی رد شده به دلیل نامعتبر بودن بیش از حاشیه پیروزی است ، تصویب مجدد آرا rejected رد شده اجباری است . EC اظهار داشت: تصدیق مجدد باید به طور اجباری فیلم برداری شود.

حوزه انتخابیه سرب / برنده مهمانی – جشن دنباله دار مهمانی – جشن لبه وضعیت نتیجه
باخری سوریاکانت پاسوان CPM RAMSHANKAR PASWAN BJP 777 برنده شد
باربیگا SUDARSHAN KUMAR JD (U) گجانداند شاهی INC 113 برنده شد
بوري سونیل کومار JD (U) جیتندرا پاسوان CPI ML 462 برنده شد
چاکایی SUMIT KUMAR SINGH مستقل SAVITRI DEVI RJD 581 برنده شد
دهری فیت بهادر سنگ RJD SATYANARAYAN SINGH BJP 464 برنده شد
هیلسا کریشناموراری شاران urf پرم موخیا JD (U) اتری مونی اورف شاكتی سینگ یداو RJD 13 در حال پیش رفت
کورهانی آنیل کومار صحنی RJD Kedar Prasad Gupta BJP 712 برنده شد
ماتحانی راج کومار سینگ LJP نارندرا کومار سینگ @ Bogo Singh JD (U) 333 برنده شد
مونگر پراناو کومار BJP AVINASH KUMAR VIDYARTHI RJD 541 در حال پیش رفت
پارباتا دکتر سانجیف کومار JD (U) دیگمبار پراساد تیواری RJD 951 برنده شد
رامگره سوداکار سینگ RJD آمبیکا سینگ BSP 189 برنده شد

Mahagathbandhan برای انتخابات مجلس با سه حزب چپ دست به دست هم داده بود. آنها در 29 مجلس در انتخابات مجمع بهار به رقابت پرداختند. و به نظر می رسد که با افزایش 20 کرسی (12 پیروزی و هشت برتری) به ماهاگاتبندان احزاب چپ نتیجه داده اند.

CPI-M دو جیب به جیب زده و از دو نفر پیشرو است. CPI-ML موفق به کسب 9 کرسی شده و نامزدهای آن در سه حوزه انتخابیه پیشتاز هستند. CPI یک صندلی دارد و از سه صندلی جلوتر است.

“ما از ابتدا روشن بودیم که باید BJP را شکست دهیم. میزان اعتصاب ما در Bihar 80 درصد است و اگر کرسی های بیشتری به ما تعلق می گرفت ، ما بیشتر به جمع بندی Gathbandhan کمک می کردیم. اتحاد ما با RJD و کنگره مسائل عدالت اجتماعی را با عدالت اقتصادی ترکیب کرد. یکی بدون دیگری حاصل نمی شود “، یاچوری گفت PTI.

AIMIM اسد الدین اویسی ، نماینده حیدرآباد ، به عنوان یک بسته غافلگیرکننده ظاهر می شود ، با کسب سه کرسی و پیشبرد دو کرسی دیگر. این صندلی در اوایل دوره انتخابات میان دوره ای در بیهار یک کرسی به دست آورده بود ، اما به نظر می رسد در منطقه سیمانچال که حضور گسترده رای دهندگان مسلمان را در اختیار دارد ، قابل توجه است.

شریک اتحاد AIMIM BSP نیز یک کرسی به دست آورده است.

به نظر می رسد LJP که در دام خود قرار دارد ، کمک بزرگی به نمایش غیرمترقبه JD (U) کرده و بر اساس آخرین روند ، در حداقل 30 صندلی به چشم انداز آن آسیب می رساند.

حزب Chirag Paswan ، که کمی قبل از نظرسنجی از NDA در Bihar خارج شد ، قرار است کاملاً مطابق باشد زیرا علی رغم نظرسنجی 5.63 درصدی از 2.70 کرور آرا که تاکنون شمارش شده ، نه برنده شده و نه در هیچ کرسی پیشرو است.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.