نخست وزیران کانادا و نپال تصادف سه قطار در اودیشا را تسلیت گفتند

نخست وزیران کانادا و نپال تصادف سه قطار در اودیشا را تسلیت گفتند

عملیات نجات در اودیشا در حال انجام است. PTI

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، پوشپا کمال دال، نخست‌وزیر نپال و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، عمیق‌ترین تسلیت خود را به خانواده‌ها و دولت هند برای حادثه غم‌انگیز قطار در اودیشا که در آن حداقل ۲۳۸ نفر کشته شدند، ابراز کردند.

«تصاویر و گزارش‌های تصادف قطار در اودیشا، هند قلبم را می‌شکند. من عمیق ترین تسلیت خود را به کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند می فرستم و مجروحان را در افکار خود نگه می دارم. ترودو در توییتی نوشت: در این زمان سخت، کانادایی ها در کنار مردم هند ایستاده اند.

نخست وزیر نپال در توییتی نوشت: «از کشته شدن ده ها نفر در تصادف قطار امروز در اودیشا هند ناراحت هستم. من تسلیت عمیق خود را به نخست وزیر شری @narendramodi جی، دولت و خانواده های داغدار در این ساعت اندوه ابراز می کنم.

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد کوروسی نیز عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده ها در مورد حادثه غم انگیز قطار ابراز کرد.

«از شنیدن خبر تصادف قطار در اودیشا، هند، عمیقاً متأسفم. افکار و دعاهای من با قربانیان، خانواده های آنها و با خدمات اورژانس است. کوروسی، رئیس هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی در توییتی نوشت: از صمیم قلب به مردم و دولت هند تسلیت می گویم.

تصادف قطار در نزدیکی ایستگاه Bahanaga Baazar در منطقه بالاسوره، در حدود 250 کیلومتری جنوب کلکته و 170 کیلومتری شمال Bhubaneswar، حوالی ساعت 7 بعد از ظهر روز جمعه رخ داد که باعث شد وزارت راه‌آهن دستور تحقیقاتی را صادر کند.

دنیس علیپوف، سفیر روسیه در هند نیز «عمیق‌ترین تسلیت» را به خانواده‌های قربانیان ابراز کرد.

پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا گفت که افکارش با افرادی است که مجروح شده اند و با پرسنل اورژانسی که برای کمک به آنها تلاش می کنند.

پنی وانگ در توییتی نوشت: «ما عمیق‌ترین همدردی‌های خود را در پی حادثه ویرانگر قطار در ایالت اودیشا شرقی هند ابراز می‌کنیم. افکار ما نیز با بسیاری از مجروحان و پرسنل اورژانسی است که برای کمک به آنها تلاش می کنند.

علی صبری، وزیر امور خارجه سریلانکا گفت که از اطلاع از حادثه قطار در اودیشا «عمیقاً متأسفم». وی برای همه مصدومان این حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

علی صبری در توییتر نوشت: «از اطلاع یافتن از حادثه غم انگیز قطار در اودیشا بسیار متأسفم. فکر و دعای من با خانواده قربانیان و مجروحان است. برای همه کسانی که آسیب دیده اند آرزوی بهبودی عاجل دارم. سریلانکا در این دوران غم و اندوه در کنار هند ایستاده است.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام