نسخه آموزش الکترونیکی Mi NoteBook 14 با قیمت 36999 روپیه به بازار عرضه شد

دهلی نو: شیائومی با راه اندازی نسخه لپ تاپ خود را در هند گسترش داده است Mi Notebook 14 نسخه آموزش الکترونیکی. گفته می شود این لپ تاپ نسخه ارزان قیمت Mi Notebook 14 است.
قیمت و در دسترس بودن
این شرکت نسخه آموزش الکترونیکی Mi NoteBook 14 را با قیمت 36999 روپیه قیمت گذاری کرده است. این دفترچه به صورت آنلاین از طریق آمازون و mi.com در دسترس است اگر مشتریان از 5 نوامبر تا 11 نوامبر خرید خود را انجام دهند ، لپ تاپ جدید را با تخفیف 34999 روپیه دریافت می کنند.
مشخصات نسخه یادگیری الکترونیکی Mi NoteBook 14
Mi-NoteBook 14 نسخه آموزش الکترونیکی همراه با یک شاسی فلزی unibody لایه ای با پوشش ماسه ای آنودایز شده است. این شرکت ادعا می کند که این پوشش باعث مقاومت دستگاه در برابر خوردگی و سایش می شود. این لپ تاپ از متن کلید چاپی و مکانیزم صفحه کلید سوئیچ قیچی با حرکت کلید 1.3 .. برخوردار است. صفحه کلید شماره پد را از دست می دهد و همچنین دارای نور پس زمینه نیست.
این لپ تاپ دارای ویژگی Mi Blaze unlock است که به کاربران امکان می دهد قفل لپ تاپ را با Mi Band باز کنند. همچنین دارای قابلیت اشتراک گذاری Mi Smart است که به کاربران امکان می دهد پرونده ها را به راحتی بین تلفن های لپ تاپ و اندروید منتقل کنند.
نسخه آموزش الکترونیکی Mi NoteBook 14 با صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 1920×1080 پیکسل ارائه می شود. این لپ تاپ توسط پردازنده 2.1 گیگاهرتزی Intel Core i3 و Intel UHD Graphics تغذیه می شود.
این نوت بوک دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. Mi NoteBook 14 نسخه آموزش الکترونیکی دارای سیستم عامل ویندوز 10 است و دارای یک وب کم داخلی است که در نسخه اصلی وجود ندارد. Mi NoteBook 14 نسخه آموزش الکترونیکی توسط یک باتری 46 وات با شارژ سریع پشتیبانی می شود که قول می دهد دوام باتری را تا 10 ساعت ارائه دهد.