نظرسنجی های شورای ارضی بودولند: Kamal Shing Narzary از BPF به دلیل تماس با BJP MLA Angoorlata Deka به عنوان “کارگر جنسی” رزرو شد

BJP و BPF ، در غیر این صورت بخشی از یک دولت ائتلاف در این ایالت ، به طور جداگانه در انتخابات BTC شرکت می کنند و درگیر یک کارزار تلخ هستند

نظرسنجی های شورای ارضی بودولند: Kamal Shing Narzary از BPF به دلیل تماس با BJP MLA Angoorlata Deka به عنوان

تصویر نمایندگی رویترز

کاژالگاونپلیس گفت: یک پرونده علیه کمال شینگ نارزاری قانونگذار جبهه خلق بودولند (BPF) روز یکشنبه به اتهام اظهارات تحقیرآمیز علیه متحد خود ، MJ Angoorlata Deka ، BJP ، ثبت شد ، پلیس گفت.

سرپرست پلیس چیرانگ سوداکار سینگ گفت: این پرونده پس از دریافت شکایتی در این زمینه در ایستگاه پلیس بیجنی ثبت شد.

“FIR تحت بندهای 294 (اعمال و آوازهای ناپسند) ، 500 (مجازات افترا) و 509 (کلمه ، اشاره یا عملی که قصد توهین به حیا و زشتی یک زن را دارد) از قانون مجازات هند ثبت شده است. ما در این مورد تحقیق خواهیم کرد طبق قانون “، سینگ به او گفت PTI.

گفته می شود که نارزاری روز شنبه در حالیکه در میان کارزار انتخاباتی برای انتخابات شورای سرزمینی بودولند (BTC) که اولین مرحله آن روز دوشنبه است ، در صحبت با خبرنگاران ، دکا را تبدیل به یک سیاستمدار تبدیل به یک “کارگر جنسی” کرد ، “کارگر جنسی” بود.

رهبران محلی BJP صبح روز یکشنبه شکایت پلیس را مطرح کردند و نظر رهبر BPF را مورد انتقاد قرار دادند.

BJP و BPF ، که بخشی از یک دولت ائتلاف در این ایالت هستند ، به طور جداگانه در انتخابات 40 عضو BTC شرکت می کنند.

هر دو طرف با استفاده از بسیاری از سخنان غیرمجلس توسط رهبران دو لباس درگیر یک کارزار تلخ هستند.

مرحله اول انتخابات BTC در 7 دسامبر برای 21 حوزه انتخابیه برگزار می شود ، در حالی که مرحله دوم برای 19 کرسی در 10 دسامبر برگزار می شود. شمارش آرا در 12 دسامبر انجام می شود.

BPF به رهبری Hagrama Mohilary از سال 2005 در BTC قدرت دارد ، در حالی که BJP در تلاش است تا متحد خود را از شورای محلی خارج کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.