نظرسنجی های مدنی حیدرآباد: بیش از 74 رای دهنده بدون هزینه برای استفاده از امتیازات خود. رای گیری از ساعت 7 صبح آغاز می شود

طبق اطلاعات رسمی ، 74،44،260 رأی دهنده با استفاده از اوراق رای گیری حق رای خود را برای انتخاب نمایندگان خود در 150 شهرداری بخش بزرگ حیدرآباد شهرداری استفاده می کنند.

نظرسنجی های مدنی حیدرآباد: بیش از 74 رای دهنده بدون هزینه برای استفاده از امتیازات خود.  رای گیری از ساعت 7 صبح آغاز می شود

تصویر نمایندگی PTI

حیدرآباد: مرحله برای نظرسنجی در روز سه شنبه در نظرسنجی های مدنی حیدرآباد که شاهد یک کمپین بالای دسی بل شبیه مجلس یا انتخابات پارلمانی با رهبران ارشد احزاب مختلف شرکت کننده در انتخابات بود ، آماده شده است.

بر اساس اطلاعات رسمی ، 74،44،260 رأی دهنده با استفاده از اوراق رای گیری حق رای خود را برای انتخاب نمایندگان خود در 150 شهرداری بخش بزرگ حیدرآباد شهرداری (GHMC) اعمال می کنند.

رای گیری از ساعت 7 صبح آغاز می شود و در ساعت 6 بعد از ظهر به پایان می رسد.

تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در این رقابت 1112 نفر است.

کمیسیون انتخابات ایالتی تلانگانا (SEC) با استقرار 48000 نفر (شامل ذخیره) پرسنل نظرسنجی و 52،500 نیروی پلیس قوی ، مقدمات مفصلی را برای روند رای گیری در نظر گرفته است.

کمیسیون تصمیم گرفته بود پس از کسب نظرات احزاب سیاسی بزرگ ، اداره بهداشت ، انتخابات را با اوراق رای گیری انجام دهد کووید -19 و با در نظر گرفتن موضوعات مختلف مرتبط ، قبلاً گفته شد.

SEC برای ایجاد انگیزه برای رای دادن ، رایزنی را با حضور برخی از شخصیت های فیلم انجام داده است.

با مشاهده اینکه کلیه ترتیبات ، از جمله مواردی که از نظر کووید -19 کمیته انتخاباتی ، برای نظرسنجی روان ساخته شده است ، کمیسیون انتخابات ایالتی C پاراتاساراتی از رای دهندگان درخواست کرده است که حق رای خود را به کار گیرند.

در آستانه اخذ رأی گیری شاهد یک کارزار بالای دسی بل و غالباً سخت بود.

BJP که از پیروزی خود در انتخابات اخیر حوزه انتخابیه مجمع دوبک دلخوش بود ، یک مبارزات قدرتمند را برای پیروزی در نظرسنجی های GHMC انجام داد.

این سازمان دبیر كل خود ، بوپندرا یداو را كه مسئول شغل خود در بهار بوده است ، برای نظارت بر آماده سازی نظرسنجی در حیدرآباد ، تهیه كرده است.

رهبران عالی ، از جمله آمیت شاه وزیر داخلی اتحادیه ، JP Nadda رئیس حزب ، Yogi Adityanath وزیر ارشد اوتار پرادش ، Prakash Javadekar وزیران اتحادیه ، Smriti Irani و وزارت امور خارجه G Kishan Reddy ، عضو Lok Sabha از Secunderabad ، نماینده حزب و BJYM رئیس جمهور ملی تجاسوی سوریا در این کارزار شرکت کرد.

BJP “اتحاد” TRS با AIMIM را برجسته کرد و به دنبال آرا to برای ارائه یک حکومت پاک و شفاف در شهر بود.

TRS ، هرگونه اتحاد با AIMIM را انکار کرد.

مبارزات TRS توسط رئیس جمهور کارگر و وزیر دولت شهرداری ایالت KT Rama Rao هدایت می شد ، در حالی که رئیس حزب و وزیر ارشد K Chandrasekhar Rao در یک جلسه عمومی سخنرانی می کردند.

حزب حاکم این ایالت چندین وزیر و قانونگذار ایالتی را برای نقاشی در شهر اعزام کرده است.

مبارزات انتخاباتی کنگره توسط رئیس جمهور ایالت آن N Uttam Kumar Reddy و رئیس جمهور کارگر A Revanth Reddy و دیگر رهبران ارشد انجام شد.

TDP که قبلاً یک نیروی عمده در این ایالت بود ، اما اکنون به حاشیه رانده شده بود ، سعی در احیای ثروت خود داشت و این امر پیشرفت برجسته در شهر ، از جمله در بخش IT ، در زمان رژیم N Chandrababu Naidu به عنوان وزیر ارشد در تقسیم بندی نشده آندرا پرادش بود.

رهبران TRS و BJP درگیر جنگ کلمات بودند که به یکدیگر حمله می کردند.

باندی سانجی کومار ، رئیس Telangana ، رئیس BJP ، در پی اظهارات خود مبنی بر اینکه حزب وی “اعتصاب جراحی” را در شهر قدیمی اینجا انجام خواهد داد تا روهینگیاها و پاکستانی ها را پس از کسب مقام شهردار در نظرسنجی ها بدرقه کند ، در یک ردیف قرار گرفت.

اکبرالدین اویسی از AIMIM در یک کمپین نظرسنجی خشم مخالفان خود را با پرسیدن اینکه آیا “samadhis” نخست وزیر سابق PV Narasimha Rao و بنیانگذار TDP NT Rama Rao ، ساخته شده در ساحل دریاچه حسین ساغر ، حذف می شود ، زیرا وی از تخلیه سوال می کند علیه “افراد فقیر” ساکن در نزدیکی اجسام آب رانندگی کنید.

شمارش آرا on در 4 دسامبر انجام خواهد شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.