نظرسنجی های مدنی حیدرآباد: BJP برای قربانیان سیل 25 هزار روپیه ، قرص برای دانشجویان ، مترو رایگان برای زنان وعده داده است

در این مانیفست که توسط وزیر سابق ماهاراشترا Devendra Fadnavis منتشر شد ، گفته شد واکسن COVID-19 طبق پیشنهادات مرکز به همه ارائه می شود

نظرسنجی های مدنی حیدرآباد: BJP برای قربانیان سیل 25 هزار روپیه ، قرص برای دانشجویان ، مترو رایگان برای زنان وعده داده است

Devendra Fadnavis مانیفست BJP را برای نظرسنجی های GHMC در حیدرآباد منتشر کرد. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: Facebook @ BJP4Telangana

مبارزات سیاسی برای شرکت ورشکسته شهرداری حیدرآباد بزرگ در حال داغ شدن است که حزب بهاراتیا جاناتا روز پنجشنبه چندین اعلامیه رایگان را در اعلامیه خود اعلام کرد: تبلت های رایگان برای دانش آموزان مدارس دولتی به دلیل مشکلات دسترسی به آموزش آنلاین در طول دوره ویروس کرونا همه گیری ، 25000 روپیه برای هر خانواده آسیب دیده از بارندگی های اخیر در شهر ، برق رایگان برای خانواده هایی که کمتر از 100 واحد مصرف می کنند و با گرفتن برگ از مانیفست کنگره ، سفر رایگان زنان در اتوبوس های شهری و قطارهای مترو.

در این سند که روز پنجشنبه توسط وزیر سابق ماهاراشترا Devendra Fadnavis منتشر شد ، اما اشاره ای به رایگان نشده است کووید -19 واکسن برای همه حزب زعفران در زمان مبارزات انتخاباتی برای انتخابات مجلس بحار این قول را داده بود که جنجال ایجاد کرد.

در اعلامیه GHMC گفته شده است که این واکسن طبق برنامه دولت مرکزی توسط GHMC تزریق می شود.

این حزب همچنین رهبران ارشد حزب ، از جمله JP Nadda و Amit Shah ، و همچنین وزیر آتشنشانی Yogi Adityanath را به عنوان ستارگان اصلی خود برای نظرسنجی های آینده معرفی کرد.

این حزب همچنین 28000 شغل ، پایان دادن به طرح ثبت طرح و همچنین مسكن برای نامزدهای واجد شرایط تحت نخست وزیری Awaas yojana و برق رایگان برای آرایشگران ، سرگرمی ها و تعمیرگاه ها ، در صورت انتخاب به GHMC.

همچنین گفت که یک برنامه موثر برای کنترل شیوع تهیه می شود کووید -19 در شهر که به همه افراد در شهر امکان می دهد از نظر ویروس بدون هزینه آزمایش کنند.

این مانیفست همچنین وعده تأمین آب آشامیدنی رایگان ، راه اندازی سه ایستگاه پلیس زن جدید هر سال و یک توالت فرنگی برای هر کیلومتر برای زنان را فراهم می کند.

در اینجا برخی از وعده های داده شده در مانیفست BJP آورده شده است:

1. اتصالات شیر ​​آب رایگان و تأمین 24 ساعته آب بدون هزینه

2. چشم پوشی از مالیات بر دارایی مستعمرات SC و زاغه نشین ها

3. برق رایگان تا 100 واحد و برق رایگان برای آرایشگران ، سرگرمی ها و تعمیرگاه ها

4- خانه های افراد بی خانمان در زمان نخست وزیر آواس یوژانا

5- کمک 25000 پوندی برای خانواده های قربانیان سیل

6. طرح ثبت طرح Scrapppng

7. واکسن کرونا و آزمایشات برای همه

8. بزرگداشت 17 سپتامبر به عنوان روز آزادی تلانگانا

9. یک توالت مخصوص خانمها در هر کیلومتر

10. سوار شدن رایگان زنان به اتوبوس های ریلی و شهری مترو

11. معافیت جریمه و چالش برای دو چرخ و ریکشا اتوماتیک

قرار است انتخابات شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) در تاریخ 1 دسامبر برگزار شود.

وزیر امور خارجه اتحادیه در امور داخلی كیشان ردی به وزیر امور خارجه اتحادیه داخلی گفت: PTI وزیر ارشد ك چاندراشخار رائو باید به صراحت بگوید كه چه كسی در تلاش است تا مشكلی ایجاد كند.

ردی مانیفست TRS را شراب قدیمی در بطری جدید توصیف کرده بود. وی ادعا کرد که برق رایگان برای سالن های مو و Dhobi Ghatswas وعده قدیمی TRS بوده است. وی همچنین ادعا کرد که دولت TRS در طی شش سال گذشته هیچ کاری برای مدیریت آبهای سیل در شهر آغاز نکرده است.

“کلمات مشابه و همان وعده های نظرسنجی های 2016 بار دیگر بر روی مقاله جدید چاپ شد (به عنوان مانیفست). همان وعده ها دوباره تکرار شدند … شما ادعا می کنید که حیدرآباد یک شهر جهانی است. اما این معلوم شد که شهر غم و اندوه در سیل اخیر. بسیاری از مردم جان خود را از دست دادند ، “ردی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت.

رئیس و رئیس پارلمان BJP Bandi Sanjay Kumar و دیگر رهبران به مناسبت حضور داشتند.

طبق گزارش در هندو ، رئیس Telangana BJP و نماینده کریمناگار ، باندی سانجی ، با تهدید به “اعتصاب جراحی نه برای کشتن بلکه برای از بین بردن علف های هرز” که بطور غیرقانونی در تبعه روهینگیا و همچنین شهروندان پاکستان و افغانستان در شهر حیدرآباد قدیم اقامت داشتند ، سر و صدا ایجاد کردند.

در اوایل این هفته ، کنگره از مانیفست خود رونمایی کرد که در آن قول داده بود 20000 لیتر آب آشامیدنی رایگان در ماه به خانوارهای شهر رأی بدهد که در نظرسنجی های مدنی به قدرت می رسند و 25 دلار روپیه به عنوان پاداش رایگان برای اقوام کسانی که جان خود را در باران های شدید اخیر ، علاوه بر پنج روپیه برای هر خانه آسیب دیده و 2.5 روپیه برای خانه های تا حدی آسیب دیده.

این حزب در اعلامیه خود گفته بود ، به همین ترتیب ، به هر خانواده آسیب دیده از سیل 50 هزار روپیه تعلق می گیرد.

آب آشامیدنی خالص رایگان از طریق ماشین های فروش آب RO (اسمز معکوس) در محله های فقیرنشین و مجتمع های مسکونی دو خوابه ، کووید -19 درمان تحت “Aarogyasri” ، یک طرح بیمه درمانی دولت و حمل و نقل محلی رایگان برای زنان ، دانش آموزان ، دیویگانگان (با توانایی متفاوت) و افراد مسن در اتوبوس های راه آهن مترو ، MMTS و RTC.

همچنین وعده چشم پوشی کامل از مالیات بر املاک و قبض های برق به مغازه های متعلق به آرایشگاه ها ، لباسشویی ها ، نجارها و طلافروشان داده شد و افزود که مجوز توسط GHMC برای این جوامع بصورت رایگان داده خواهد شد.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.