نظرسنجی های BTC: BJP قول توسعه ، اهمیت یکسان برای Bodo ، زبانهای آسامی در مانیفست انتخابات را می دهد

مانیفست انتخابات دو مرحله ای شورای سرزمینی بودولند در 7 و 10 دسامبر در کوکرجار با حضور رنجیت داس رئیس ایالت حزب و هیمانتا بیسوا سارما دعوت کننده NEDA منتشر شد.

نظرسنجی های BTC: BJP قول توسعه ، اهمیت یکسان برای Bodo ، زبانهای آسامی در مانیفست انتخابات را می دهد

BJP مانیفست خود را برای انتخابات شورای سرزمینی بودولند منتشر کرد. توییتر @ himantabiswa

کوکرجهر: BJP روز جمعه مانیفست انتخاباتی خود را برای انتخابات شورای ارضی Bodoland آینده در Assam در ماه دسامبر منتشر کرد ، و نویدبخش توسعه همه جانبه در BTC و همچنین اهمیت یکسان برای زبانهای آسامی و Bodo است.

مانیفست انتخابات دو مرحله ای BTC در 7 و 10 دسامبر در کوکرجار با حضور رئیس ایالت حزب رنجیت داس و هیئت دعوت و وزیر کابینه NEDA هیمانتا بیسوا سارما و دیگران منتشر شد.

Sarma گفت که حزب زعفران بر 50 مسئله منطقه BTC تأکید کرده است. وی گفت: “من اطمینان دارم که BJP دولت بعدی را در BTC با اکثریت مطلق تشکیل خواهد داد. پس از روی کار آمدن حزب ، فساد و کمیسیون raj در شورا متوقف خواهد شد.”

وی گفت که حزب هنوز کسی را برای پست رئیس BTC پیش بینی نکرده است و پس از نتایج در مورد آن تصمیم گیری می شود. وزیر گفت: “این حزب به توافق نامه منطقه ای بودو (BTR) پایبند خواهد بود. همچنین اگر روستایی در مرز خواستار ورود به BTC باشد ، ما نیز مورد توجه قرار خواهیم داد.”

سارما همچنین گفت که BJP حمایت خود را از نامزدهای مستقل در حوزه های انتخابیه که حزب نامزد نکرده است ، گسترش خواهد داد. این مانیفست همچنین در مورد انتصابات دائمی به جوانان بر اساس شایستگی ، 10 درصد رزرو شغل برای بخش های اقتصادی ضعیف تر ، راه اندازی بیمارستان ها ، توسعه بخش گردشگری ، تقویت امکانات آب آشامیدنی خالص و حل تعارضات انسان و فیل صحبت کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.