نظرسنجی های GHMC: در تجمع مبارزات انتخاباتی ، یوگی آدیتیانات تلاش می کند تا حیدرآباد را به “باگیاناگر” تغییر نام دهد.

آدییتانات گفت: “اگر فیض آباد و الله آباد در UP بتوانند به ترتیب Ayodhya و Prayagraj شوند ، پس حیدرآباد دوباره می تواند Bhagyanagar شود.”

نظرسنجی های GHMC: در تجمع مبارزات انتخاباتی ، یوگی آدیتیانات تلاش می کند تا حیدرآباد را به

تصویر پرونده یوگی آدیتیانات ، وزیر ارشد اوتار پرادش. رویترز

حیدرآباد: یوگی آدییتانات ، وزیر ارشد اوتار پرادش ، روز جمعه ، با انتقاد از حاکمیت TRS و AIMIM به ادعای سو mis اداره و فساد ، گفت که رای دهندگان باید از طریق نظرسنجی های مدنی 1 دسامبر حیدرآباد پیامی بدهند که آنها به آزادی غارت نمی دهند.

اگر فیض آباد و الله آباد در اوتار پرادش بتوانند به ترتیب Ayodhya و Prayagraj شوند ، وی گفت که حیدرآباد می تواند دوباره “Bhagyanagar” شود.

آدیتیانات جمعه شب در سخنرانی خود در جلسه مبارزات انتخاباتی BJP پیش از نظرسنجی های مدنی در 1 دسامبر گفت که این انتخابات برای ایجاد “باگیا” (ثروت) باگیاانگار است.

“اگر صندوق Pradhan Mantri Kisan Samman Nidhi می تواند به حساب 12 کشاورز کرور برسد ، پس چرا دولت KCR مستقیماً پول را به حساب افراد آسیب دیده از سیل ارسال نکرده است؟ چرا برای فعالان TRS آزادی غارت داده شده است؟ این موارد نشان می دهد که قصد دولت مشخص نبود. “

گفتن كه تمام جهان از نخست وزیر نارندرا مودی قدردانی می كنند کووید -19 مدیریت ، وی گفت: بسته اقتصادی 20 لوره کرور و سایر اقدامات برای رفاه مردم اعلام شده است.

حتی روز شنبه ، “وقتی همه رهبران دیگر صبح می خوابیدند” ، مودی از حیدرآباد و سایر شهرها بازدید کرد تا روند پیشرفت کووید -19 وی گفت: توسعه واکسن

آدیتیانات پرسید: “آیا وزیر ارشد رائو با وجود زندگی در حیدرآباد به آزمایشگاه (بهارات بیوتک) رفته است؟”

همانطور که جمعیت پاسخ منفی داد ، او ادعا کرد که این نشان می دهد در قلب رائو جایی برای مردم وجود ندارد.

وی ادعا كرد كه رائو به جز برای خانواده و AIMIM ، وقت آزاد ندارد.

وی گفت ، اگر قرار است بی قانونی گسترش یابد ، رائو مدلی مانند AIMIM در قالب یک دوست بدست آورده است.

آدییتانات به اجتماع گفت مردم باید از طریق نظرسنجی های مدنی حیدرآباد پیامی بدهند که آزادی غارت را نمی دهند.

وی ادعا کرد اگر “اتحاد TRS و MIM” بدنه مدنی را اشغال کند ، آنها آزادی غارت را دارند و مردم از امکانات اساسی محروم می شوند.

“…. وقتی BJP در اوتار پرادش در آن قدرت نبود ، مردم نام منطقه Ram Rammmabhoomi را فیض آباد می دانستند. ما آمدیم و نام Ayodhya را گذاشتیم.

اگر فیض آباد بتواند به ایودیا تبدیل شود ، اگر الله آباد بتواند به پرایاگرج تبدیل شود ، حیدرآباد نیز می تواند دوباره بهاگیاناگر شود “.

وی از رای دهندگان خواست تا همه نامزدهای BJP را در همه بخشها پیروز کنند تا “بهاگیا” (ثروت) حیدرآباد را تغییر دهند.

پیش از این ، او یک نمایشگاه جاده ای در شهر برگزار کرد که به واکنش تند هواداران BJP پاسخ داد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.