نظرسنجی های J&K DDC: فاروق عبدالله در نامه ای به اتحادیه اروپا می گوید نامزدهای PAGD محدود به مکان های امن هستند و اجازه فعالیت ندارند.

فاروق عبدالله در نامه ای دو صفحه ای به کمیساریای انتخابات جی جی ، کی کی شارما ، گفت که تأمین امنیت برای افراد معدود و تحت اللفظی ماندن بقیه ، مداخله فاحشی در دموکراسی است

نظرسنجی های J&K DDC: فاروق عبدالله در نامه ای به اتحادیه اروپا می گوید نامزدهای PAGD محدود به مکان های امن هستند و اجازه فعالیت ندارند.

تصویر پرونده فاروق عبدالله. ANI

سرینگر: فاروق عبدالله ، وزیر سابق جامو و کشمیر و رئیس جدید اتحاد مردمی برای اعلامیه گوپکار (PAGD) روز گذشته ، با برخوردی که با نامزدهای ملغمه انجام شد ، مخالفت کرد و گفت که امنیت به عنوان بهانه ای برای جلوگیری و سفارشی کردن دموکراسی در قلمرو اتحادیه

عبدالله ، که در حال حاضر یکی از اعضای لوک سبها از سریناگر است ، در نامه ای دو صفحه ای به کمیساریای انتخابات JK KK Sharma ، گفت که تأمین امنیت برای افراد معدود و تحت اللفظی ماندن بقیه ، مداخله فاحشی در دموکراسی است.

“من آزادی نوشتن درباره شما درباره انتخابات آینده DDC را می گیرم. یک ویژگی عجیب و منحصر به فرد برجسته شده است. نامزدهای معرفی شده توسط PAGD بلافاصله به” مکان های امن “به نام امنیت دور می شوند و محدود به عبدالله در نامه گفت: “آنها” مکان های امن “هستند. آنها مجاز به بوم نیستند ، آنها کاملاً با کسانی که قرار است از آنها رای بگیرند ارتباط ندارند.

وی گفت احزاب بخشی از PAGD در گذشته قدرت را در اختیار داشته اند و این فرصت را داشته اند تا دولت را اداره كنند و از چالش های موجود در حوزه امنیت در محلی كه خشونت در آن وجود دارد آگاه باشند.

وی گفت: “این چالش ها جدید نیستند ، اما در سه دهه گذشته با دردناك ادامه داشته اند. اما دولت ساختارهایی در اختیار داشت كه امنیت همه شركت كنندگان را بدون توجه به ایدئولوژی مورد حمایت یا احزابی كه نمایندگی داشتند ، تضمین می كرد.”

نماینده مردم لوک سبا گفت که اوضاع فعلی در حوزه امنیت “به طور آشکار” به سمت تأمین امنیت افراد معدود و محدود کردن دیگران است.

وی گفت: “این بیشتر از تلاش برای دخالت در روند دموکراتیک بیش از هرگونه نگرانی واقعی برای رفاه حال شرکت کنندگان است. امنیت نمی تواند و نباید به عنوان ابزاری یا بهانه ای برای دخالت در روندهای دموکراتیک مورد استفاده قرار گیرد.”

عبدالله با بیان اینکه تکامل دموکراسی در جامو و کشمیر در مقایسه با سایر مناطق کشور متمایز است ، عبدالله گفت این تکامل یک “سفر خونین” است که در خون هزاران کارگر سیاسی که به خاطر خود جان خود را گذاشته اند آغشته است دموکراسی

“این هتک حرمت از آن فداکاری ها است وقتی که از درگیری هایی که زندگی آنها را به کام خود کشیده است ، به عنوان یک تمسخر برای سفارشی کردن دموکراسی استفاده می شود. دموکراسی هنوز در جامو و کشمیر در وضعیت شکنندگی است.

در این نامه آمده است: “دولت ها می آیند و می روند. هیچ دولتی حق ندارد پایه های نهادی دموكراسی را كه با فداكاری هزاران كارگر سیاسی تغذیه شده است ، تغییر دهد.”

وی گفت در حالی که امنیت یک چالش است و برای دولت وقت است که با روشی عادلانه و شفاف با این چالش مقابله کند ، “تأمین امنیت برای تعداد معدودی و به معنای واقعی کلمه ماندن در بقیه ، یک مداخله فاحش در دموکراسی است”.

نامه رئیس PAGD به کمیساریای ایالتی انتخابات در پس زمینه ادعاهای احزاب سیاسی بزرگ دره ، از جمله شورای ملی و حزب دموکراتیک خلق (حزب کمونیست چین) مبنی بر نداشتن زمینه مساوی برای انتخابات است. احزاب دولت را متهم کرده اند که نامزدهای خود را در مکان های مختلفی در چندین مکان حبس کرده و به آنها اجازه فعالیت نمی دهد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.