“نظر من درباره ادعاهای تقلب در انتخابات تغییر نخواهد کرد”: دونالد ترامپ در اولین مصاحبه پس از نظرسنجی ادامه جنگ را نشان می دهد

علیرغم حمله بی سابقه ترامپ به اعتبار سیستم انتخابات ایالات متحده ، تیم حقوقی وی هنوز هیچ مدرکی را که در دادگاه ایستادگی کند ارائه نکرده است

تصویر پرونده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا. AP

واشنگتن: در اولین مصاحبه تلویزیونی از زمان از دست دادن پیشنهاد خود برای انتخاب مجدد ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه اظهار داشت که هرگز به جو بایدن تسلیم نخواهد شد و تئوری توطئه خود را در مورد تقلب گسترده در آرا رها خواهد کرد.

ترامپ به گفت: “اینطور نیست که شما می خواهید نظر من را تغییر دهید. ذهن من ظرف شش ماه تغییر نخواهد کرد.” اخبار فاکس مصاحبه کننده ماریا بارتیرومو.

وی ادعا كرد: “در این انتخابات تقلب صورت گرفت. این انتخابات كلی تقلب بود” “ما در انتخابات به راحتی پیروز شدیم.”

مصاحبه 45 دقیقه ای ، اولین مصاحبه ترامپ از تلویزیون در انتخابات 3 نوامبر ، بیشتر مونولوگ ادعاهای بدون مدرک در مورد تقلب در انتخابات بود ، که تقریباً توسط Bartiromo به چالش کشیده شد.

علیرغم حمله بی سابقه ترامپ به اعتبار سیستم انتخابات ایالات متحده ، تیم حقوقی وی هنوز هیچ مدرکی را که در دادگاه به پا شود ، ارائه نداده است.

پرونده های موردی توسط قضات سراسر کشور رد شده است. آخرین انتقاد از دادگاه عالی پنسیلوانیا بود که روز شنبه دادخواست طرفداران ترامپ را که به دنبال اعتراض به پیروزی بایدن در این ایالت بودند ، رد کرد.

ترامپ گفت: “ما سعی می کنیم شواهد را وارد کنیم و قضات به ما اجازه این کار را نمی دهند.” “ما تلاش می کنیم. ما شواهد زیادی داریم.”

ترامپ با نادیده گرفتن مرزهای معمول بین دفتر خود و سیستم قضایی و اجرای قانون ، از اینکه وزارت دادگستری و FBI به او کمک نمی کنند شکایت کرد.

او گفت ، “آنها در عمل مفقود شده اند” ، و همچنین در صورت عدم مداخله دادگاه عالی ، نقطه نظر دیوان عالی را زیر سوال می برد.

“ما باید توسط دادگاه عالی شنیده شویم. چیزی باید بتواند در آنجا بلند شود. در غیر این صورت ، دادگاه عالی چیست؟” او پرسید.

انتخابات سال 2020 به خصوص نزدیک نبود.

بایدن با کسب 306 رای به 232 رای دانشکده انتخاباتی ، رقابت ایالت به ایالت را که برنده را تعیین می کند ، کسب کرد. .

بازندگان انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به طور سنتی تقریباً بلافاصله تسلیم انتخابات می شوند.

اما فارغ از اینکه ترامپ هرگز شکست را تصدیق کند یا نه ، کالج انتخاباتی مطمئناً اقدامات رسمی تأیید بایدن را هنگامی که در 14 دسامبر برگزار می شود و دموکرات ها در روز تحلیف 20 ژانویه سوگند یاد می کند ، انجام می دهد.

حتی با کمبود ساعت در دوره ریاست جمهوری وی ، ترامپ از بیان این موضوع خودداری کرد اخبار فاکس آیا او تاریخ انقضا برای مبارزات قانونی ناموفق خود را می بیند یا خیر.

وی گفت: “قرار نیست قرار ملاقات بگذارم.”

وی در پاسخ به این سال که آیا راهی برای پیروزی می بینید ، گفت: امیدوارم چنین باشد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.