نقص در شمارش سرشماری ایالات متحده ، طرح ترامپ برای حذف مهاجران غیرقانونی از تغییر نام در کنگره را به خطر می اندازد

این تحرک ، که در تاریخ آمریکا بی سابقه است ، یک پایگاه جمعیتی روستایی مسن تر ، سفیدتر ، برای تغییر مکان صندلی های مجلس ایجاد می کند که بیشتر به نفع جمهوری خواهان است ، تحلیلگران می گویند.

واشنگتن: به گفته افراد آشنا به عملیات سرشماری ، کارشناسان اداره سرشماری نقص های جدی را در بخشی از سرشماری سال 2020 کشف کرده اند که به طور بالقوه بر شمارش میلیون ها نفر تأثیر می گذارد ، و این در حالی است که تکمیل کل جمعیت دولت به ایالت که کاخ سفید خواسته است ، به تعویق می افتد قبل از اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور ماه آینده دفتر خود را ترک کند.

ماه گذشته کارشناسان سرشماری به دولت ترامپ گفتند که تأخیر در پردازش داده ها تحقق این برنامه را غیرممکن می کند ، اما منصوبان سیاسی این آژانس برای تلاش برای تحقق مطالبات کاخ سفید به فشار دادن میانبرها ادامه داده اند.

روز جمعه ، افرادی که در این سرشماری مشارکت داشتند اما مجاز به اظهار نظر رسمی نبودند ، گفتند که آخرین تاخیر – اضافه کردن 10 تا 14 روز دیگر به فرایندی که قبلاً مقرر شده بود فراتر از مهلت قانونی 31 دسامبر به پایان برسد – به نظر می رسد که آخرین مرحله را نابود می کند هجوم بردن.

وسعت مشکلات اضافی – مربوط به تعداد ساکنان محله های گروهی مانند زندان ها ، خوابگاه های کالج یا پناهگاه های بی خانمان – در واقع به این معنی است که “چنین اتفاقی نخواهد افتاد” ، یک مقام که از ترس مجازات خواست نامش فاش نشود ، گفت: برای رسیدن به مهلت.

دولت ترامپ در صورت تحقق برنامه رئیس جمهور برای محروم کردن مهاجران بدون وضعیت قانونی از حساب های ایالتی که برای تغییر نام مجلس نمایندگان استفاده شده است ، به تعداد ایالت های به ایالت اداره نیاز دارد.

تحلیلگران می گویند ، چنین حرکتی ، که در تاریخ آمریکا بی سابقه است ، جمعیتی روستایی مسن تر ، سفیدتر و روستایی را برای تخصیص مجدد صندلی های مجلس ایجاد می کند که بیشتر به نفع جمهوری خواهان است.

بسیاری از کارشناسان می بینند که این دفتر با ضرب العجل هایی روبرو است که با حفظ استانداردهای خود نمی تواند آن را رعایت کند. برخی از مقامات دفتر همچنان نگران هستند که ترامپ به هر حال خواستار ارقام خواهد بود ، اقدامی که می تواند ملت را در قلمرو قانونی ناشناخته فرو برد اگر مجلس دموکرات و دولت جدید بایدن نتایج را رد کنند.

تحولات این هفته اما آخرین محاکمه ها در یک سرشماری نابسامان و پر از مشاجره ، با حضور مقامات شغلی ، مجبور به هدایت بین یک بیماری همه گیر است ، اما همه ماه ها شمارش را متوقف کرد و فشارهای سیاسی کاخ سفید برای نتیجه گیری در جدول زمان بندی رئیس جمهور – گاهی اوقات ، برخی کارشناسان حرفه ای می گویند ، با توجه به دقت.

وانیتا گوپتا ، رئیس کنفرانس رهبری حقوق مدنی و بشر ، جمعه گفت: “هر آنچه در این جدول زمانی فشرده شده توسط دولت ترامپ تعیین شده است ، احتمال سرشماری فاسد را افزایش می دهد.”

“می توان مشکلات داده ها را برطرف کرد و مهلت ها را تمدید کرد. اما کارشناسان سرشماری شغلی باید بتوانند مشکلات را قبل از ثبت تعداد برطرف کنند. اگر داده های نهایی که ارسال می شود ضعیف باشد ، این می تواند به معنی یک سرشماری ناموفق باشد. “

سخنگویان بخش بازرگانی و اداره سرشماری بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

دستور ژوئیه ترامپ فشار زیادی را بر دفتر سرشماری و سیستم آن برای پردازش داده ها در زمانی ایجاد کرد که همچنین با چالش همه گیری مقابله می کرد.

با شمارش عملیات در بهار متوقف شد ، دولت در ماه آوریل از کنگره خواست تا مهلت قانونی تحویل مجموع مجدد را به جای 31 دسامبر تا آوریل 2021 تمدید کند.

اما در ماه جولای ، ترامپ ناگهان مسیر خود را تغییر داد و دستور داد مهلت 31 دسامبر رعایت شود. این امر کارشناسان اداره سرشماری را مجبور به فشرده سازی پنج ماه پردازش اطلاعات به دو ماه و نیم کرد.

دادگاه عالی این هفته در دو دادخواست استدلال کرد که طرح ترامپ قانون فدرال و قانون اساسی را نقض کرده است ، که می گوید سرشماری باید همه ساکنان ، نه فقط شهروندان را بشمارد ، و احتیاج به تقسیم مناطق کنگره دارد “با احتساب تعداد کل افراد در هر ایالت “، با استفاده از اطلاعات سرشماری

آخرین مشکلات ، که در استدلال دیوان عالی کشور مورد بحث قرار نگرفت ، شامل جدول بندی دسته ای است – افرادی که در محله های گروه زندگی می کنند – که طبق سرشماری آن سال ، در مجموع در حدود 7.5 میلیون نفر در سال 2010 بودند.

برای ارائه اعداد دقیق ، این سرشماری از موسساتی که افراد زیادی را در آن اقامت دارند پیش بینی های قبلی را انجام می دهد و سپس این تخمین ها را با مجموع دریافتی از افراد سرشماری در این زمینه مطابقت می دهد. در این ماه ، عملیات پردازش داده ها اختلاف زیادی بین دو عدد در مناطق گروهی در سراسر کشور پیدا کرده است ، اختلافاتی که احتمالاً تنها با بررسی بیشتر و در برخی موارد با بازگشت به حوزه حل می شود. (به عنوان مثال ، ممکن است انتظار می رفت که یک پناهگاه بی خانمان یا زندان تعداد بیشتری از ساکنان روزانه را در مقایسه با آنچه در هنگام سرشماری انجام می شد ، در خود جای دهد).

به خودی خود ، این غیر معمول نیست. این اداره در سرشماری سالهای 2010 و 2000 واریانس های مشابهی را پیدا کرد. در سال 2013 ، اداره نحوه حل و فصل اعداد ساکنان محله های گروه را در نموداری که بخشی از سری یادداشت های برنامه ریزی سرشماری سال 2010 است – به طور موثر روند کار را به یک پاورقی تاریخی کاهش داد ، توصیف کرد. .

اما در آن شمارش های ده ساله قبلی ، برای رفع این مشکلات و سایر مشکلات ، زمان لازم در برنامه پردازش داده ها در نظر گرفته شده است. در این سال ، دفتر سرشماری در تلاش برای تولید ارقام مربوط به کاخ سفید ، برنامه پردازش داده های خود را تقریباً به نصف کاهش داده بود ، و هیچ خطایی برای آنها حاشیه ای ایجاد نکرد.

علاوه بر این ، اختلافات این بار فوق العاده زیاد است زیرا ویروس کرونا همه گیري کار سرشماری را مختل کرد و بسیاری از ساکنان محله های گروه را به سمت وسط سرشماری هدایت کرد. این گروه شامل دانشجویان دانشگاه در خوابگاه ها یا آپارتمان های خارج از دانشگاه است که بسیاری از آنها هنگامی که بیماری همه گیر مجبور به پایان کلاس های حضوری شد ، به خانه بازگشتند.

Terri Ann Lowenthal ، یک متخصص باسابقه و مشاور طیف وسیعی از گروه ها که برای شمارش دقیق تلاش می کنند ، گفت که مشکلات غیرمنتظره نیستند. وی خاطرنشان کرد که اداره سرشماری به دلیل مشکلات بودجه در حین تمرین لباس سرشماری در سال 2018 ، روند خشک تعداد گروههای خود و بررسی خطای پس از شمارش را کاهش داده است.

وی گفت: “من در مورد عملیات محلات گروه یک پرچم قرمز برافراشته ام.” “من فکر می کنم همه گیری ، مشکلاتی را که این اداره در طول تاریخ با اطمینان از تعداد دقیق ساکنان محله های گروه داشته است ، تشدید کرده است.”

در جلسات این هفته ، دفتر به تیم ها دستور داد تا منبع مشکلات را پیدا کنند و اصلاحات را تا روز یکشنبه توصیه کنند.

به نظر می رسد مشکلات شمارش دانشجویان دانشگاه با توجه به الزامات قوانین حریم خصوصی فدرال که کنگره نتوانسته قبل از شروع شمارش آنها را برطرف کند ، بدتر شده است. حداقل یک دانشگاه نام خانوادگی ساکنان خوابگاه خود را در پرونده های ارسال شده به دفترخانه حذف کرده است. بسیاری از مدارس آدرس دانش آموزانی را که در خارج از دانشگاه زندگی می کردند و به خانه بازگشتند تحویل نمی دادند ، به این معنی که سرشماری کنندگان در شهرهای کالج هیچ تصوری از آپارتمانهای خالی که پیدا کردند واقعاً خالی است یا باید به عنوان محل زندگی دانشجو محسوب شوند ، نداشتند.

این ضرب را در میلیون ها نفر از افرادی که در طی همه گیر شدن به خانه منتقل شده اند ، ضرب کنید – کودکانی که والدین خود را از خانه های سالمندان به خانه آورده اند ، فرزندان بیکاری که در کنار والدین زندگی می کنند ، اقوامی که با کمبود پول خانوارها را متحد می کنند – و دامنه مشکلات دفتر آشکار می شود ، راب سانتوس ، نایب رئیس م Instituteسسه شهری و رئیس منتخب انجمن آماری آمریکا.

سانتوس گفت: “آنها می توانند در شرایطی قرار بگیرند که نمی دانند چه چیزی را نمی دانند و تا وقتی این موضوع را فهمیدند ، خیلی دیر است.”

“من اطمینان زیادی ندارم که این کار را می توان در عرض دو هفته یا سه هفته یا یک ماه انجام داد. من فکر می کنم دفتر سرشماری برای انجام مراقبت های لازم ، مرتب کردن مشکلات و رفع آنها به زمان نیاز دارد. “

ماه گذشته کارشناسان دفتر در گفتن به دولت که قادر به تحویل کل مبلغ به ترامپ نیستند ، از “ناهنجاری” های ناشناخته در داده هایی که قبل از ادامه کار باید برطرف شوند ، نام بردند.

در نامه ای که این هفته منتشر شد ، كمیته نظارت و اصلاحات مجلس اظهار داشت كه اسناد داخلی به دست آمده از اداره سرشماری “13 ناهنجاری شناسایی شده از 19 نوامبر را نشان می دهد كه بیش از 900000 پرونده سرشماری را تحت تأثیر قرار می دهد.” در این اسناد ذکر شده است که در صورت شناسایی ناهنجاری های جدید ، “ممکن است برای آزادی کامل به زمان اضافی نیاز باشد.”

مقامات می گویند که اختلافات در محله های گروه از جمله آن ناهنجاری ها بوده و دامنه واقعی این مشکل تنها با بررسی آن شناخته شده است.

با توجه به کمترین زمان ممکن برای رسیدن به مهلت کاخ سفید ، منصوبان سیاسی این اداره فشارهایی را بر متخصصان شغلی ایجاد کرده اند تا در هر صورت این کار را انجام دهند ، و با بررسی دقیق جدول پردازش داده ها برای عملیاتی که می توانند کوتاه یا به تأخیر بیفتند.

استدلال های دیوان عالی این هفته حاکی از آن است که تلاش ترامپ برای از بین بردن مهاجران فاقد وضعیت قانونی از مجموع مجدد جذب مجدد ، با چالش دوم روبرو خواهد شد – تهیه تعداد دقیق افرادی که به طور غیرقانونی وارد کشور شده اند. در زیر سingال ، جفری وال ، وكیل دادگستری كل ایالات متحده ، گفت كه این تعداد “بسیار روان” است.

مایکل وینز و امیلی بازلون c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.