نماینده اوکراینی پس از ربودن پرچم در اجلاس سران ترکیه به صورت یک مقام روسی مشت زد

تماشا کنید: نماینده اوکراینی پس از ربودن پرچم در اجلاس ترکیه، به صورت یک مقام روسی مشت زد

یک نماینده اوکراینی با مشت به صورت دیپلمات روسی می زند. Twitter/@officejjsmart

ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن نماینده روسیه در حال ربودن پرچم اوکراین از دست یک قانونگذار این کشور دیده می شود. این به زودی به یک مبارزه تن به تن در یک کنفرانس بین المللی تبدیل شد.

این ویدئوها نشان می دهد که پس از آن که این مرد پرچم را از دستان الکساندر ماریکوفسکی که برای عکس گرفتن ژست گرفته بود، در آنکارا پرتاب می شود. طبق گزارشی که در ایمیل روزانهاین حادثه پس از آن رخ داد که اعضای پارلمان اوکراین تلاش کردند سخنرانی نمایندگان روسیه در جلسه مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه (PABSEC) را مختل کنند.

این حادثه بیش از 14 ماه پس از حمله روسیه به اوکراین رخ داد.

در ویدئویی که در حال دور زدن بود، الکساندر ماریکوفسکی اوکراینی در حالی که پرچم کشورش را در دست داشت زمانی که نماینده ناشناس روسیه به او نزدیک شد، دیده شد. سپس به پاره کردن پرچم خود ادامه داد و شروع به دور شدن کرد. این نماینده مجلس تعقیب و گریز کرد و چند مشت به او کوبید، قبل از اینکه توسط مقامات دیگر رهگیری شود. او در آن زمان موفق شده بود پرچم را ربوده باشد.

همانطور که در ایمیل روزانه گزارشی که به آن استناد شد پراوداظاهراً اوکراینی‌ها پرچم کشور خود را پشت سر روس‌ها در حین سخنرانی خود باز کرده بودند. این اختلال منجر به وقفه در جلسه شد، زیرا هیئت اوکراینی به بیرون از سالن اسکورت شد و به دنبال آن درگیری فیزیکی بین الکساندر ماریکوفسکی، نماینده اوکراینی پارلمان و یک نماینده روسی که نامش فاش نشد، در خارج از سالن رخ داد.

این رویداد چند روز پس از آن رخ می دهد که روسیه اوکراین را به تلاش برای ترور رئیس جمهور خود، ولادیمیر پوتین با حمله دو هواپیمای بدون سرنشین به کرملین در مسکو متهم کرد که توسط ولودیمیر زلنسکی رد شد.

در همین حال، مسکو، روز پنجشنبه، ایالات متحده را به طراحی یک حمله پهپادی به کرملین متهم کرد، اتهامی که متعاقبا توسط واشنگتن رد شد. روسیه همچنین گفت که خرابکاری اوکراین در خاک روسیه به “شتاب بی سابقه ای” رسیده است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام