نه ، ‘جیمز باند’ این نامه را به بنیانگذار اپل ، استیو جابز ننوشت

اگر با هر پست اجتماعی روبرو شوید که ادعا می کند بازیگر فقید شان کانری – که اولین کسی بود که نقش جیمز باند را بازی کرد – نامه ناخوشایندی در سال 1998 به یکی از بنیانگذاران اپل نوشت استیو جابز پس باور نکن
به زودی پس از مرگ کانری در 31 اکتبر ، نامه ای جعلی مشغول دور زدن در شبکه های اجتماعی است که گفته می شود در آن کنری پیشنهادی را که جابز برای حضور در تجاری سیب. در این نامه ادعا می شود كه كانری به جابز گفته است: “شما فروشنده كامپیوتر هستید ، من *** JAMES BOND هستم!”
در واقع ، این اولین بار نیست که این نامه به صورت آنلاین محبوبیت می یابد. طبق گزارش توسط CNET، این نامه برای اولین بار در سال 2011 آنلاین ظاهر شد. فقط برای ثبت ، شان کانری در سال 1998 هیچگاه “نامه تایپی” را برای استیو جابز ارسال نکرده است.
منبع نامه در واقع شما را سرگرم خواهد کرد. این نامه به عنوان بخشی از مقاله طنزی که توسط وب سایتی به نام نوشته شده منتشر شده است اسکوپرتینو. همانطور که از نامش پیداست ، این یک وب سایت طنز است که “اخبار غیر واقعی اپل” را فقط برای خنداندن مردم منتشر می کند.
در طول سال ها ، مردم این زمینه را فراموش کرده اند و رسانه های اجتماعی اکنون این نامه تند و زننده جعلی را خارج از متن قرار می دهند تا وجه ویروسی را در مورد مرگ غم انگیز کانری در اختیار شما قرار دهند.