نیتیش کومار با فرماندار بیهار ، فاگو چوهان دیدار می کند ، ادعای سهام برای تشکیل دولت جدید

انتظار می رود نیتیش کومار که بعنوان طولانی ترین وزیر ارشد بایار شناخته می شود ، روز دوشنبه حدود ساعت 4.30 بعد از ظهر در راج بهوان سوگند یاد کند.

نیتیش کومار با فرماندار بیهار ، فاگو چوهان دیدار می کند ، ادعای سهام برای تشکیل دولت جدید

تصویر پرونده نیتیش کومار در تجمع در بیهار. PTI

پاتنا: نیتش كومار ، وزیر ارشد بحار ، روز یكشنبه ، پس از انتخاب به اتفاق آرا به عنوان رهبر NDA ، با فرماندار Phagu Chauhan ملاقات كرد و ادعا كرد كه دولت جدید در این ایالت تشکیل شده است.

کومار هنگام بازگشت از راج بهوان با خبرنگاران در خارج از محل سکونت خود گفت که این سوگند عصر دوشنبه انجام می شود و در مورد جزئیاتی مانند اینکه آیا سوشیل کومار مودی رهبر BJP به عنوان معاون خود برمی گردد سوالات خود را اعلام کرد.

کومار ، که در تلاش است تا “فرماندار نامه پشتیبانی از هر چهار عضو NDA تحویل داده شود. طبق دستور وی ، ما فردا ، در حدود 4- 4-30 بعد از ظهر در راج بهوان سوگند یاد خواهیم کرد”. تبدیل به طولانی ترین وزیر ارشد بحار شوید.

کومار گفت: “پس از سوگند ، ما جلسه کابینه را تشکیل خواهیم داد ، جایی که در مورد تصمیم گیری در جلسه مجمع تصمیم گیری خواهد شد” ، کومار گفت اما از سوالات در مورد اینکه آیا BJP ، که کرسی های بیشتری از وزرای ارشد JD کسب کرده است ، طفره رفت. (U) ، به دنبال نمایندگی بیشتر در کابینه است. وی در مورد سوشیل کومار مودی ، که به نزدیکی کومار نزدیک است ، از او سippedال کرد “همه چیز حل خواهد شد”.

گمانه زنی ها مبنی بر جایگزینی مودی صورت گرفته و این شدت پس از آنكه رهبر ارشد BJP كومار را در راج بهوان همراهی نكرد ، بلكه به همراه وزیر دفاع راجنات سینگ ، كه به عنوان ناظر BJP به پایین پرواز كرده است ، به مهمان خانه دولت رفت. اندکی پس از بازگشت کومارس از راج بهوان ، سینگ و مودی با فرماندار ملاقات کردند ، و به گمانه زنی های بیشتر درباره آینده رئیس جمهور در سیاست ایالت ها دامن زدند.

راجنات سینگ به خبرنگاران گفت که Katihar MLA Tarkishore Prasad به عنوان رهبر حزب در مجمع انتخاب شده است. سینگ در پاسخ به این س whetherال که آیا سوشیل مودی دوباره معاون وزیر خواهد بود یا خیر ، گفت: “این به موقع مشخص خواهد شد.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.