هارد سرور اچ پی 300GB SAS 12G Enterprise 15K SFF

معمولاً هارد درایوهای 4 ترابایتی 3.5 اینچی (نظیر وسترن دیجیتال طلایی 4TB Enterprise Class یا سیگیت 4TB IronWolf) برای سرورهای نیازمند به ذخیره سازی بیشتر توصیه میشوند. نسل پنجم پردازنده های اینتل سری زئون در چهار گروه برنز (Bronze)، نقره ای (Silver)، طلایی(Gold) و پلاتینیوم (Platinum) ارائه شده است. هر دوی این نوع هارد دیسکها از Controller های مشابهی استفاده میکنند، ضمن اینکه هر دوی آنها در اندازههای 3.5 اینچی موجود هستند. هر آرایه متشکل از یک مجموعه Strip در هارد دیسک های Mirror شده میباشد، به عنوان مثال ، با خراب شدن یک هارددیسک ، آرایه بدون از دست دادن اطلاعات حفظ میشود. این پردازنده ها از رم ها با باس ۲۶۶۶ یا ۲۹۳۳ از نوع DDR4 حداقل ۱.۵ و حداکثر ۶ ترابایت رم (بسته به مدل پردازنده) پشتیبانی می کنند. اما در رم های مربوط به کامپیوترهای خانگی که به آنها non-ECC نیز میگویند این امکان وجود ندارد به همین خاطر خطاهای متعددی قابل مشاهده است. دلخواه) قابل ارائه میباشد. هر سرور جدید ارائه شده توسط شرکت اچ پی قابلیت های بیشتری نسبت به نسل قبل خود دارد. می باشد که بیشتر حوزه فعالیت وبسایت سرور on در زمینه فروش سرور استوک یا سرور دست دوم و سرور ریفر است,وبسایت ما به تمامی مشتریان خود تضمین قیمت سرور استوک را می دهد و تمامی سرور های استوک ما دارای گارانتی و تضمین سلامت و کیفیت محصول و پشتیبانی ویژه می باشند پس میتوانید با خیال راحت سرور استوک خود را سفارش دهید و نگران خرابی و کیفیت پایین سرور استوک ارائه شده توسط وبسایت های نامعتبر نباشید.در ضمن وبسایت ما بصورت تخصصی در زمینه خرید سرور استوک g8 و خرید سرور استوک g9 فعالیت هارد ssd جهت سرور می نماید.

با توجه به اینکه جایگزینی raid کنترلر کار سادهای نیست و ممکن است علاوه بر خراب شدن کنترلر، یک یا چند دیسک در آرایه RAID نیز آسیبدیده باشند، یک جایگزین ساده ممکن است باعث از بین رفتن همیشگی دادهها شود، بنابراین بهتر است اینکار را به متخصصان مربوطه واگذار کنید. ۱- سبز ثابت: خیال ادمین باید راحت باشد چون درایو ما به عنوان زیرمجموعهای از یک یا چند لاجیکال درایو است و درست کار میکند. یعنی ظرف مدت ۵ سال، روزانه چند بار کل SSD را پاک کرده و کل آن را دوباره رایت میکنیم. هنگام خرید هارد برای استفاده در سرور، نحوه اتصال آنها ، ظرفیت ذخیره سازی و نرخ انتقال و سایر موارد و ویژگی های دیگر، در انتخاب درست آن موثر هستند.برای خرید و دریافت قیمت هاردسرور با کارشناسان فروش نیک اندیشان تماس بگیرید. این هارد قابلیت چرخش دیسک با سرعت 10000 دور در دقیقه را داشته و می توان از آن در سرور های نسل هشتم و نهم اچ پی سری Proliant نیز استفاده نمود. بسیاری از خریداران بر این اساس، انتخابهایی را انجام میدهند که شاید در آینده از آن پیشمان شوند. این استاندارد یک رابط موازی است که بیشتر توسط کامپیوترهای Macintosh شرکت اپل و بسیاری از PC ها و سیستم عامل های یونیکسی برای متصل کردن دستگاه های جانبی به سیستم ها مورد استفاده قرار می گرفت.

هارد سرور HPE 1.2TB SSF توسط شرکت HPE مورد آزمایش قرار گرفته است و نشان داده است که توانایی کار تا 2.4 میلیون ساعت کار را در شدیدترین شرایط کاری را دارست. این فناوری برای سروری که 24 ساعت شبانهروز کار میکند بسیار ضروری است. در رابطه کاربری SAS یک تکامل منطقی از فناوری SCSI است که هم مزایت نصب بلند مدت نرم افزاری و هم رابطه سریالی ارتباط فیزیکی را در خود جای داده است. در مدل SFF این سرور اچ پی ۲۴ درایو در قسمت جلوی سرور و ۶ درایو هم در قسمت پشتی سرور می توان قرار داد. سرور اچ پی DL380 G10،از معروف ترین و محبوب ترین سرور ها در ایران و جهان است. شرایطی که شاید در حتی شلوغ ترین سازمان ها هم امکان آن وجود نداشته باشد. این هارد از قابلیت Hot-Plug بهره می برند این فناوری به کاربران اجازه می دهد که بتوانند قطعات سرور را در زمانی که سرور در حال کار است از آن خارج سازند. با استفاده از فناوری های گوناگون از جمله SCSI می توان به طیف وسیعی از این خواسته ها با سرعت عملکرد بالا پاسخ گفت. HPE SSD ها در مقایسه با محصولاتی که در بازار وجود دارند، بهترینِ بهترینها هستند.

بر روی اکثر سرورهای HPE به طور پیش فرض کنترلر HPE Smart Array S100i SR Gen10 قرار دارد که این کنترلر قادر به پیاده سازی RAID 0 و۱و۵و۱۰ هست و ۱۴ درایو SATA راپشتیبانی می کند. چندین کنترل کننده ذخیره سازی HP Smart Array به طور خاص برای پلتفرم Gen10 طراحی شده اند که از طیف گسترده ای از گزینه های RAID پشتیبانی می کنند. برخی از ویژگی های این سری از پردازنده های نسل دهم سرور اچ پی میتوان به Intel Advanced Vector Extension 512 جهت بررسی (Analyze) پیشرفته، سرعت بالای شبکه Ethernet در این پردازنده که به موجب کاهش هزینه میگردد، کاهش مصرف برق و امنیت بالای آن اشاره کرد. یکی از مهمترین مزایای این هارد سرور آن است که قبل از عرضه به بازار تحت شدیدترین تست های مخرب و غیرمخرب قرار می گیرند تا کارآمدی و کیفیت آن ها به اثبات برسد. ما در مجموعه ی دیجی اچ پی مجموعه ای کامل از قطعات سرور و درایو های ذخیره ساز را گرد آورده ایم که می تواند تمام نیازهای شما از طراحی تا نصب و راه اندازی شبکه را برطرف کند. HP 1TB 6G SAS 7.2K از هارد سرورهای 1 ترابایتی شرکت اچ پی است که با ظرفیت نسبتاً بالایی از رابط SAS بهره میبرد و با سرعت 7200 دور بر دقیقه می چرخد و در کلاس تجاری قرار دارد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد هارد سرور های hp لطفا به بازدید از وب سایت ما.