هالووین 2020: بهومی پدنکر به سونام کاپور ، مشاهیر بالیوود با ظاهری شبح وار خود نقاط تاریک خود را نشان می دهند | اخبار فیلم هندی

همانطور که دنیا روز شنبه هالووین را جشن می گرفت ، دقیقاً مانند همه ، افراد مشهور بالیوود با استفاده از دسته های رسانه های اجتماعی خود طرفداران خود را با برخی از خلاقانه ترین چهره ها برای روز مجلل ترساندند. از پریانکا چوپرا جوناس که سعی می کند فیلترهای هالووین را بگیرد تا Sonam Kapoor که مریلین مونرو داخلی خود را کانال می کند ، در اینجا همه ظاهرهای غیرقابل حذف است!

بهومی پدنکار که عاشق بازی با آرایش است ، در حالی که لباس سیاه و براق را تزئین می کرد ، تصاویری از ظاهر منحصر به فرد هالووین خود را به اشتراک گذاشت. او همچنین جلوه خود را با برخی از جواهرات طلای نازک جلوه داد و عنوان آن را نوشت ، “آماده آخر هفته ? # هالووین”.

پریانکا چوپرا جوناس در حالی که آرزو می کرد طرفدارانش باشد ، استوری اینستاگرام خود را برای امتحان کردن فیلترهای هالووین گرفت. وی با به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی تک رنگ خنده دار که می توان او را به عنوان یک اسکلت دید ، “هالووین مبارک”.

پریانکا

سونام کاپور اهوجا ویدیویی از لباس پوشیدن خود برای هالووین منتشر کرد. در پست او نوشته شده بود: “لحظه من مونرو. ببینید که چگونه از SKA به MM رفتم. اجازه ندهید که مرور زمان شما را فریب دهد ، ساعتها طول کشید تا من نشسته باشم و تیمم جادو کنند. خیلی خوشحالم از نتیجه … بله! ”

دختر شاهرخ خان ، سوهانا خان نیز با لباس شبیه خواننده مورد علاقه خود در موسیقی پاپ ، آریانا گراند با ظاهر امضا دیده شد و نوشت ، “آریانا بودن هر سال هالووین >>> تجلی.”

سوهانا