هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

نظیر استفاده از حلقه و پیستون ریو و ارتقاء حجم موتور به ۱۵۰۰ سی سی ، همچنین استفاده از لوله های میانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینه تر نسبت به اگزوز پراید) و در غایت استعمال از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز باید برای کارگزاری بر روی پراید کمی تغییر و تحول یابد) و … در هدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی تعبیه شده میباشد تا پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی را کلیدی کمترین مقاومت در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر قیمت هدرز پراید 111 خارج کند. به کارگیری و نصب هدرز موجب ارتقاء ۵ تا ۱۰ درصدی اقتدار و گشتاور تولیدی موتور و بهبود قدرت خروجی ماشین خواهد شد. هدرز پراید یورو 4 فولادی یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که می توان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به ادله طراحی بهتری که برای آن در حیث گرفتهشده، کاهش مصرف سوخت و بهبود اقتدار خروجی موتور را در پی خواهد داشت. در آغاز لوله خرطومی ورود هوا تا درچه گاز گشوده شده و بعد از آن از باز نمودن منیفلد دود چدنی و لوله L شکل زیرین، تکه بالایی هدرز پراید دارای اعتنا به دقت فوق العاده ساخت، به راحتی در جای خویش نشسته و مهره ها سفت میشوند. امروزه کمپانی های خودروساز داخلی هم سازه بر وظیفه اجتماعی خود و مقررات حاکم، در تلاش اند تا حد قابلیت و امکان محصولات خود را به استانداردهای در اختیار گرفتن آلایندگی مجهز سازند و در کمتر مضرات این پدیده سهیم باشند. در رانندگی معمولی شهری توان موتور ۱۳۰۰ پراید کافی بوده و احساس کمبودی ندارد. در یک تعریف‌و‌تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در نظر گرفت که در هنگامی که ارزش ماشین بالا می‌رود و اشخاص توانایی خرید یک اتومبیل پرقدرت و حیاتی میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد و آن را بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب مینمایند که نصب این قطعه باعث پیدایش ویژگیهای مختلفی در اتومبیل هم میشود. هدرز پراید یکی از از لوازمی است که به جهت افزایش شتاب و قدرت ماشین مورد استعمال قرار می گیرد ، به جهت این که بتوانید نهایت راندمان را از اتومبیل پراید اخذ کنید همین گزینه یکی از مورد ها حتمی میباشد. بنابراین جور نو هدرز پراید اهمیت ارتقاء قطر لوله ها و افزایش سایز کلکتور، جوابگوی این دسته از مصرف کنندگان هم خواهد بود.