هری بعد از مراسم کجا ناپدید شد؟

چرا شاهزاده هری بلافاصله پس از تاجگذاری شاه چارلز از لندن خارج شد؟

تاج گذاری پادشاه چارلز را می توان روز غرور و انزجار شاهزاده هری نامید. او اجازه نداشت لباس نظامی خود را بپوشد، او به ردیف سوم در کلیسای وست مینستر سقوط کرد و به بالکن کاخ باکینگهام دعوت نشد. رویترز

شاهزاده هری پس از انجام یک بازی موش و گربه با عنوان “خواهش می کند یا نمی خواهد”، سرانجام در 6 مه راهی لندن شد تا در مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز سوم پدرش شرکت کند. بازگشت او از ایالات متحده به انگلستان بدون همسرش – مگان – انجام شد. این اولین حضور هری با خانواده سلطنتی پس از افشاگری های وحشتناک در خاطراتش بود یدکی.

اما نگاهی به مراسم و آن واقعا یک پلک بود وگرنه لحظه ای را از دست خواهید داد. او که در بیشتر زمان مراسم مبهم بود، از کلیسای وست مینستر خارج شد، تنها با کوتاه ترین خداحافظی ها و مستقیم به سمت فرودگاه هیترو حرکت کرد – فقط برای اینکه دوباره با همسرش در کالیفرنیا متحد شود.

پس کجا رفت؟ چرا بعد از مراسم تاجگذاری اینقدر سریع پرواز کرد؟

تاج هایی که شاه چارلز و ملکه کامیلا بر سر می گذارند چیست؟

“زنده باد پادشاه!” بهترین لحظات از تاجگذاری تاریخی شاه چارلز

هری در مراسم

دوک ساسکس، هری، روز جمعه – یک روز قبل از تاجگذاری – به لندن پرواز کرد. حضور او در مراسم تاجگذاری سه هفته پیش تایید شد که او در این رویداد تاریخی شرکت خواهد کرد و همسرش مگان و دو فرزند خردسالشان – آرچی و لیلیبت – را در خانه آنها در جنوب کالیفرنیا پشت سر گذاشت.

او که کت و شلوار صبحگاهی با پیراهن سفید، کراوات خاکستری و مدال‌های نظامی‌اش پوشیده بود (او لباس نظامی خود را نپوشید، شاید به این دلیل که دیگر یک خانواده سلطنتی شاغل نیست)، او یکی از اولین خانواده‌های سلطنتی بود که روز شنبه به کلیسای وست مینستر رسید. (6 مه) در کنار عموهایش، پرنس ادوارد و پرنس اندرو، و دو تن از عموزاده هایش، پرنسس بئاتریس و پرنسس یوژنی.

به او گماشته شد که دو ردیف پشت سر برادرش، شاهزاده ویلیام، بنشیند، و بسیاری معتقدند که این صندلی به این دلیل است که او وظایف سلطنتی خود را کنار گذاشته و در نتیجه دیگر به عنوان یکی از اعضای ارشد خانواده قرار نمی گیرد – و همچنین از پدرش بیگانه است و برادر با پخش نارضایتی ها و گفتن اسرار کاخ در خاطرات پرفروش انفجاری خود، یدکی.

چرا شاهزاده هری بلافاصله پس از تاجگذاری پادشاه چارلز از لندن خارج شد؟
در حالی که شاهزاده ویلیام، همسرش کیت و دخترش شارلوت در ردیف اول در کلیسای وست مینستر نشسته بودند، شاهزاده هری به همراه عموی پرنس اندرو و پسرعموهای پرنسس بئاتریس و پرنسس یوژنی به ردیف سوم تنزل یافتند. AP

اگر کسی امیدوار بود که تاجگذاری به آشتی بین هری و برادرش ویلیام کمک کند، ناامید می شدند. این دو که گفته می‌شد روزی روزگاری بسته می‌شوند، در طول مراسم در حال صحبت یا حتی تصدیق یکدیگر دیده نشدند.

گزارش شده است که هری قبل از شروع مراسم سر تکان داد، دست تکان داد و چند کلمه برای روحانیون و چند مهمان صحبت کرد. در طول این تماشای دو ساعته، توجه شدید رسانه ها و ناظران سلطنتی به هری معطوف شد. به نظر می‌رسید که او در یکی از تکرارهای متعدد «خدایا پادشاه را حفظ کن» در طی مراسم پرشکوه و موسیقی به جماعت ملحق شد.

چرا شاهزاده هری بلافاصله پس از تاجگذاری پادشاه چارلز از لندن خارج شد؟
شاهزاده هری بریتانیا در مراسم تاجگذاری با برخی روحانیون و دیگر مهمانان صحبت کرد. اما او در حال صحبت با برادرش شاهزاده ویلیام دیده نشد. AP

برخی از روزنامه های بریتانیایی حتی برای تفسیر آنچه هری می گفت با لب خوان های حرفه ای مشورت کردند. را دیلی میرر فاش کرد که به نظر می رسد او هنگام ورود به کلیسا گفت: «سلام»، «صبح» و «از دیدن شما خوشحالم».


تاجگذاری پادشاه چارلز به طور کامل

“زنده باد پادشاه!” بهترین لحظات از تاجگذاری تاریخی شاه چارلز

ساختن قوانین خودش: چرا کیت تاج سنتی را هنگام تاج گذاری کنار گذاشت؟

غارت بزرگ بریتانیا: جواهرات “دزدیده شده” توسط سلطنتی

برخی باستانی، برخی دزدیده شده: قاشق، شبح، تاج و سایر جواهرات مورد استفاده در تاجگذاری شاه چارلز

اعتراض «پادشاه من نیست» در روز تاجگذاری: بریتانیایی‌هایی که می‌خواهند سلطنت را کنار بگذارند

مد در مراسم تاج گذاری: کیت چه لباسی پوشید؟ چه کسی دیگر برجسته بود؟

عصر پادشاه چارلز: از تمبرهای پستی تا پاسپورت، تغییرات بزرگ در بریتانیا

از معشوقه چارلز تا معشوقه تا ملکه، زندگی جذاب کامیلا


ظاهر بالکن برای هری وجود ندارد

و اندکی پس از مراسم بیش از دو ساعته، صحنه بالکن کاخ باکینگهام آمد. ایستادن اعضای خانواده سلطنتی و دست تکان دادن برای جمعیت، احتمالاً فراموش نشدنی ترین لحظه در مراسم سلطنتی است. ویلیام و کیت را در بالکن هنگام عروسی خود به یاد دارید؟

اما قرار نبود برای شاهزاده هری باشد.

هنگامی که شاه چارلز و ملکه کامیلا به بالکن رفتند، سایر اعضای خانواده به آنها پیوستند – شاهزاده ویلیام، همسرش، کیت، سه فرزندشان، جورج، شارلوت و لوئیس، پرنس ادوارد، دوشس سوفی، پرنسس آن و دیگران.

چرا شاهزاده هری بلافاصله پس از تاجگذاری پادشاه چارلز از لندن خارج شد؟
شاه چارلز و ملکه کامیلا با اعضای خانواده سلطنتی در بالکن کاخ باکینگهام. رویترز

خانواده سلطنتی از پرواز با پیکان قرمز، تیم ایروباتیک نیروی هوایی سلطنتی، که از بالکن عبور کردند و مسیرهای قرمز، سفید و آبی را در آسمان به جا گذاشتند، لذت بردند.

با این حال، نه هری و نه عمویش اندرو در این لحظه خانوادگی حضور نداشتند. مفسران در بی بی سی سریع به این نکته اشاره کردند که فقط «خانواده کارگر» در بالکن بودند. به عبارت دیگر، «کسانی که کار روزمره شان حمایت از سلطنت است».

لحظه بالکن همچنین پایان حضور رسمی چارلز در روز شنبه بود.

هری کجا رفت؟

بنابراین، در حالی که خاندان سلطنتی از این سفر لذت می بردند، هری کجا رفت؟ پاپاراتزی پنجمین نفر در صف تاج و تخت را در فرودگاه هیترو هنوز با لباس صبحگاهی و مدال هایش به دست آوردند.

هری با لبخندی پر از وقاحت در سوئیت ویندزور فرودگاه قبل از اینکه پرواز بریتیش ایرویز او را به خانه ببرد دیده شد. اما عجله چه بود؟ این بود که در مراسم تاج گذاری او را رد کردند؟ آیا به این دلیل بود که برادرش از تایید او در این مراسم امتناع کرد؟

برخی می گویند که عجله هری از مراسم به پسرش – آرچی – مربوط می شود. در همان روز (6 مه) چهارمین سالگرد تولد پسرش بود و به گفته منبعی که با روزنامه آمریکایی Page Six صحبت می کرد، هری قصد داشت “همه تلاش خود را برای بازگشت به زمان تولد آرچی انجام دهد”.

و به نظر می رسد که CNN کیت ویلیامز، مورخ سلطنتی، توصیف ظاهر هری در مراسم تاجگذاری به عنوان یک “بازدید پروازی” دقیق بود. آمد، لبخند زد، کلمات را گفت و سپس به پرواز درآمد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام