همبرگر بیگ مک مک دونالد در این کشور بیشترین هزینه را دارد: اینجا را بخوانید

مک دونالد، غول مشهور فست فود، به شهرت جهانی دست یافته است که بسیار فراتر از خاستگاه آن در ایالات متحده است. مک دونالد با حضور پررنگ خود در صنعت فست فود، قلب و اشتهای علاقه مندان به غذا در سراسر جهان را تسخیر کرده است. با ارائه طیف گسترده ای از گزینه های منو و یک نام تجاری نمادین، همچنان گزینه اصلی برای میلیون ها نفری است که به دنبال یک تجربه غذایی سریع و رضایت بخش هستند. در حالی که مک دونالد منوی خود را مطابق با ترجیحات هر کشور تطبیق می دهد، برخی از آیتم های منو ثابت می مانند. بیگ مک، یکی از آیتم های امضا شده آنها، اخیرا توسط حساب توییتر برجسته شده است که قیمت آن را در کشورهای مختلف فاش کرده است.

پست این حساب فهرستی از کشورها را با قیمت های مربوط به Big Mac به دلار آمریکا نشان می دهد. سوئیس با بالاترین هزینه 7.26 دلاری (600.32 روپیه) برای یک همبرگر در صدر فهرست قرار دارد و پس از آن اروگوئه، نروژ، سوئد و دانمارک قرار دارند. در انتهای این فهرست، آفریقای جنوبی، هند، اندونزی، مصر و ونزوئلا قرار دارند که می‌توان بیگ مک را با قیمت کمتر از 3 دلار خریداری کرد. این توییت در 29 می پست شد و به سرعت بیش از 4.4 میلیون بازدید را به خود اختصاص داد.

برخی از کاربران از قیمت پایین بیگ مک در ژاپن شگفت زده شدند.

یکی از حساب‌های کاربری می‌گوید: «در سوئیس ما حتی یک بیگ مک دوبل با قیمت حدود 13 دلار داریم.»

برخی از مردم تعجب کردند که چرا همه چیز در سوئیس اینقدر گران است.

برخی از حساب ها تعجب کردند که چرا بیگ مک در سوئیس گران است.

مک‌دونالدز در عملیات و امتیاز دهی به رستوران‌ها، در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند. بخش بازارهای عملیاتی بین‌المللی شامل فعالیت‌های رستوران و حق رای دادن در کشورهای مختلف مانند استرالیا، آلمان، ایتالیا، کانادا، فرانسه، هلند، روسیه و اسپانیا است. ریموند آلبرت کروک این شرکت را در 15 آوریل 1955 تأسیس کرد و دفتر مرکزی آن در اوک بروک، ایلینوی واقع شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام