هواپیمای بدون سرنشین DJI Mini 2 با دوربین 4K ، برد 10 کیلومتر با قیمت 449 دلار به بازار عرضه شد

DJI هواپیمای بدون سرنشین دوربین Mini 2 خود را به بازار عرضه کرده است که دارای طراحی قابل حمل است و وزن آن کمتر از 250 گرم است. جانشین نسخه اصلی DJI Mavic Mini، DJI Mini 2 پرواز آسان است و همراه با دوربین بهبود یافته و دامنه پیشرفته است. این پهپاد دوربین عکاسی مبتدیان است.
دقیقاً مانند Mavic Mini اصلی ، DJI Mini 2 از طراحی تاشو بهره می برد و می توان آن را در هر جایی حمل کرد. DJI Mini 2 دارای فناوری انتقال OcuSync 2.0 است که ادعا می کند اتصال پایدار ، مسافت طولانی و قابل اطمینان بین کنترل از راه دور و هواپیمای بدون سرنشین را ارائه می دهد.
فناوری دو فرکانس به طور خودکار بین کانال ها سوئیچ می کند تا در برابر تداخل کمک کند. DJI Mini 2 حداکثر برد انتقال 10 کیلومتر است و موتورهای ارتقا یافته 31 دقیقه زمان پرواز ، شتاب و سرعت بیشتر ، همراه با توانایی مقاومت در برابر بادهای تا 24 مایل در ساعت را فراهم می کنند.
قیمت و در دسترس بودن DJI Min 2
DJI Mini 2 در فروشگاه.dji.com و از شرکای خرده فروشی مجاز در دسترس است. DJI Mini را می توان در دو گزینه خریداری کرد. بسته استاندارد شامل DJI Mini 2 ، کنترل از راه دور و یک باتری با قیمت خرده فروشی 449 دلار است. Fly More Combo نیز موجود است که شامل سه باتری ، هاب شارژ ، DJI Mini 2 ، یک کیف حمل و کنترل از راه دور با قیمت خرده فروشی 599 دلار است.
ویژگی های DJI Min 2
پهپادهای DJI دارای ویژگی های ایمنی مانند شمشیربازی GEO هستند که هواپیماهای بدون سرنشین را از مناطق حساس مانند فرودگاه ها ، بازگشت به خانه دور می کند ، این ویژگی می تواند فعال شود تا هواپیمای بدون سرنشین به خلبان برگردد و قفل Altitude ، محدودیت قابل تنظیم برای بالا بودن هواپیمای بدون سرنشین می تواند برود این ویژگی ها همچنین آزمایش فیلمبرداری از هواپیماهای بدون سرنشین را برای کاربران جدید آسان می کند.
DJI Mini 2 با یک سنسور 1 / 2.3 اینچی قادر به ضبط تصاویر 12 مگاپیکسلی است و از حداکثر وضوح تصویر 4K / 30fps @ 100 Mbps پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، می توان تصاویر را در JPEG استاندارد و همچنین RAW برای کاربران پیشرفته که می خواهند تصاویر را بیشتر ویرایش کنند ذخیره کرد.
“فیلم بدون لرزش و صاف به دلیل وجود گیمبال 3 محوره کلاس که امکان جابجایی حرکت هواپیماهای بدون سرنشین ، باد و موارد دیگر را دارد ، امکان پذیر است. هنگام ضبط در رزولوشن 1080p ، خلبانان می توانند بدون نیاز به جابجایی هواپیمای بدون سرنشین به لطف گزینه 4X Zoom (کیفیت بدون افت 2X) به موضوع خود نزدیکتر شوند. ”
همچنین با حالت های هوشمند از پیش برنامه ریزی شده برای عکسبرداری همراه است. همچنین ، تلفن هوشمند شما می تواند بدون کنترل از راه دور مستقیماً به هواپیمای بدون سرنشین متصل شود. پس از فرود هواپیمای بدون سرنشین ، می توانید تصاویر را با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه بارگیری کنید.