واتس اپ به زودی قابلیت نام کاربری را برای حساب ها معرفی می کند

با هدف بهبود تجربه کاربر و حفظ حریم خصوصی، WhatsApp، نرم افزار پیام رسان معروف، اخیراً اغلب به روز رسانی ها را ارائه می دهد.

بر اساس گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال توسعه یک ویژگی نام کاربری است که به کاربران امکان می‌دهد تا به حساب‌های خود نام‌های کاربری متمایز بدهند، دقیقاً مانند سایر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی.

به گفته ردیاب واتس اپ WABetaInfo، این قابلیت در حال توسعه است و از طریق تنظیمات اپلیکیشن در دسترس خواهد بود.

این ویژگی جدید واتس اپ را به رویکرد ارتباطی که در اینستاگرام، یکی دیگر از برنامه های متعلق به متا مشاهده می شود، نزدیک تر می کند.

در حالی که جزئیات نحوه عملکرد نام های کاربری در واتس اپ ناشناخته است، این پتانسیل این را دارد که شیوه ارتباط کاربران در شبکه را متحول کند.

به جای مبادله شماره تلفن های شخصی یا کدهای QR برای شروع مکالمه، کاربران ممکن است بتوانند صرفاً با تایپ نام کاربری خود به آن بپیوندند. مکالمه‌هایی که به‌ویژه با نام‌های کاربری آغاز می‌شوند، همچنان از رمزگذاری قدرتمند سرتاسر واتس‌اپ، حفظ حریم خصوصی و امنیت بهره‌مند خواهند شد.

این اعلامیه به دنبال معرفی ویرایش پیام است، یک ویژگی بسیار مورد انتظار که در آن کاربران می توانند پیام ارسال شده را در یک پنجره 15 دقیقه ای تغییر دهند.

مهم است که توجه داشته باشید، با این حال، یک برچسب “ویرایش شده” همراه با پیام است، که نشان می دهد که پس از تحویل آن تغییر کرده است.

از آنجایی که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، تاریخ انتشار دقیق و تایید ویژگی نام کاربری هنوز در انتظار است. انتظار می‌رود که واتس‌اپ در ابتدا آن را قبل از عرضه در همه دستگاه‌ها به کاربران بتا ارائه کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام