واکسن COfID-19 Pfizer-BioNTech از تنظیم کننده سلامت کانادا مورد استفاده قرار می گیرد

بهداشت کانادا گفت این واکسن برای استفاده در افراد 16 سال به بالا است ، اما اشاره کرد Pfizer-BioNTech در حال انجام آزمایشات بالینی بیشتری بر روی کودکان از هر گروه سنی است که می تواند تغییر کند

واکسن COfID-19 Pfizer-BioNTech از طریق تنظیم کننده سلامت کانادا مورد استفاده قرار می گیرد

بطری های واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 را دور بریزید. توسط اندرو تستا © 2020 نیویورک تایمز

تورنتو: تنظیم کننده بهداشت کانادا روز چهارشنبه Pfizer را تأیید کرد کووید -19 واکسن

بهداشت کانادا که در آن قرار گرفته است در وب سایت مجاز بودن واکسن ساخته شده توسط داروساز آمریکایی Pfizer و BioNTech آلمان است.

“كانادایی ها می توانند اطمینان یابند كه روند بازبینی دقیق بوده و ما سیستم های نظارتی قوی در كار داریم. بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا پس از ورود واکسن به بازار ، از نزدیک ایمنی بدن را کنترل می کنند و در صورت شناسایی هرگونه نگرانی در مورد ایمنی ، از انجام اقدامات دریغ نخواهند کرد. “

کانادا قرار است در این ماه حداکثر 249000 دوز و تا مارس 4 میلیون دوز واکسن دریافت کند.

این بخش گفت این واکسن برای استفاده در افراد 16 سال به بالا است ، اما اشاره کرد که Pfizer-BioNTech آزمایشات بالینی بیشتری را روی کودکان از هر گروه سنی انجام می دهد و این ممکن است تغییر کند.

این واکسن قبلاً توسط انگلستان تأیید شده است و مقامات گفته اند که انتظار دارند ظرف چند روز از آمریکا تایید شود.

کانادا 20 میلیون دوز از این واکسن ها را خریداری کرده است ، که به افراد نیاز دارد هر دو دوز دریافت کنند و این گزینه را دارد که 56 میلیون بیشتر بخرد.

بهداشت کانادا در حال بررسی سه نامزد واکسن دیگر است که یکی از آنها از Moderna است.

“این خبر خارق العاده ای برای همه کانادایی ها است زیرا ما گام بعدی را در جهت پایان دادن به این همه گیر برمی داریم. به محض ورود واکسن ها به خاک انتاریو ، ما آماده تحویل و تجویز آنها خواهیم بود. ”نخست وزیر انتاریو ، داگ فورد در توئیتی گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.