وزیر بازرگانی آمریکا از تعامل با نخست وزیر مودی بازگو کرد

«محبوب‌ترین رهبر به دلایلی»: وزیر بازرگانی آمریکا تعامل با نخست‌وزیر مودی را بازگو می‌کند

عکس فایل: جینا ریموندو وزیر بازرگانی ایالات متحده. رویترز

واشنگتن: جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، نارندرا مودی، نخست وزیر هند را اینگونه توصیف کرد: «باور نکردنی و رویایی».

او با بازگویی زمان خود در جریان سفر ماه گذشته خود به هند، از تعامل خود با نخست وزیر مودی یاد کرد و گفت که او محبوب ترین رهبر جهان با تعهد و تمایل به پیشبرد هند به عنوان یک قدرت جهانی است.

من فرصتی باورنکردنی داشتم که بیش از یک ساعت و نیم را با نخست وزیر مودی سپری کنم. او به دلایلی محبوب ترین رهبر جهان است. او باورنکردنی است، و بینا است و سطح تعهد او به مردم هند غیرقابل توصیف، عمیق و پرشور و واقعی و معتبر است. و تمایل او برای رهایی مردم از فقر و پیشبرد هند به عنوان یک قدرت جهانی واقعی است و در حال رخ دادن است.» در میان تشویق شدید حضار گفت.

او افزود: «بهترین بخش جلسه برای من این بود. هر کسی که نخست وزیر مودی را می‌شناسد، همه شما می‌دانید، او یک فرد فناوری است و عمیقاً در جزئیات است. بنابراین، ساعت 7:30 یک جمعه شب در خانه او یافتم و در مورد جزئیات شبکه های دسترسی رادیویی و هوش مصنوعی صحبت کردم. این فقط شگفت انگیز بود.»

این دیپلمات ماه گذشته برای گفتگوی تجاری هند و ایالات متحده و نشست مجمع مدیر عامل هند و ایالات متحده در هند بود.

در سال‌های آینده، دو اکوسیستم فناوری وجود خواهد داشت. یکی با ارزش های دموکراتیک ما سازگار است و دیگری نه. به او گفتم، ایالات متحده و هند باید جهان را با هم در این اکوسیستم فناوری رهبری کنند. بدون اینکه لحظه ای از دست بدهد، بعد از اینکه تمام هفته سفر کرد، به من گفت، خب، وزیر هوش مصنوعی برای هوش مصنوعی نمی ایستد. او در جریان رویدادی که روز شنبه توسط سفارت هند در اینجا برگزار شد، گفت: “هوش مصنوعی فناوری آمریکا و هند است.”

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام