ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از سقوط بالاسوره ابراز تاسف کرد

سانحه قطار اودیشا: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از سقوط بالاسوره ابراز تاسف کرد

تعداد زیادی از کشورها از سراسر جهان به خاطر این حادثه ناگوار Image Courtesy PTI تسلیت گفته اند

تصادف قطار اودیشا: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از برخورد قطار اودیشا که عصر جمعه در منطقه بالاسوره رخ داد ابراز تاسف کرد.

سفارت روسیه در هند در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به دروپادی مورمو، رئیس‌جمهور هند و نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، به دلیل برخورد مرگبار قطار در ایالت اودیشا هند تسلیت گفت».

در این بیانیه آمده است: ما در غم جان باختگان این حادثه دلخراش شریک هستیم و برای مجروحان آرزوی بهبودی عاجل داریم.

مقالات مرتبط

اودیشا

تصادف قطار اودیشا: PM Modi برای بازدید از بالاسور، وضعیت را بررسی خواهد کرد

اودیشا

سانحه قطار اودیشا: وزرای اتحادیه از مجروحان بیمارستان بالاسوره بازدید کردند

تعداد زیادی از کشورها از سراسر جهان به دلیل این حادثه تسلیت گفته اند.

PMO در بیانیه ای اعلام کرد که نخست وزیر نارندرا مودی به منظور بررسی وضعیت در پی حادثه وحشتناک قطار در منطقه بالاسوره به اودیشا می رود.

به گفته منابع دولتی، پیش از این، نخست وزیر مودی جلسه ای را برای بررسی وضعیت در رابطه با حادثه قطار ۶ اودیشا تشکیل داده بود.

نخست‌وزیر مودی با ابراز ناراحتی از این حادثه، مبلغ 2 میلیون روپیه اضافی برای نزدیکان متوفی و ​​50000 روپیه برای مجروحان از سوی صندوق امداد ملی نخست‌وزیر (PMNRF) اعلام کرد.

«از حادثه قطار در اودیشا ناراحت شدم. در این ساعت غم، فکرم با خانواده های داغدار است. انشالله مصدومین زودتر شفا پیدا کنن با وزیر راه آهن @AshwiniVaishnaw صحبت کرد و وضعیت را بررسی کرد. وی در توییتی نوشت: عملیات امداد و نجات در محل حادثه در حال انجام است و تمام کمک های ممکن به آسیب دیدگان ارائه می شود.

در اوایل روز پنجشنبه، دارمندرا پرادان، وزیر اتحادیه، آشوینی وایشناو، وزیر راه آهن و نماینده BJP از بالاسوره پراتاپ سارنگی، از بیمارستان بالاسوره بازدید کردند تا با مجروحان حادثه قطار اودیشا دیدار کنند.

شمار قربانیان حادثه وحشتناک قطار در منطقه بالاسوره اودیشا به 261 نفر افزایش یافت.

به گفته پرادیپ ینا، وزیر ارشد دولت، بیش از 900 نفر در این حادثه که عصر روز جمعه شاهد برخورد سه قطار با یکدیگر بود، مجروح شده اند.

(با ورودی های نمایندگی)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام