پاوربانک Realme 10000mAh 2i با قیمت 799 روپیه راه اندازی شد و از 6 نوامبر به فروش می رسد

گرایش گوشی های هوشمند من واقعی یک پاوربانک 10000mAh جدید در هند راه اندازی کرده است. نامیده می شود پاوربانک Realme 10000mAh 2i ، قیمت محصول جدید 799 روپیه است. همانطور که در وب سایت رسمی شرکت ذکر شده ، فروش پاوربانک از 6 نوامبر ساعت 12 صبح آغاز می شود. علاقه مندان می توانند پاوربانک را از وب سایت رسمی شرکت به همراه سایت تجارت الکترونیکی متعلق به Walmart خریداری کنند فلیپ کارت.
همانطور که از نامش پیداست ، پاوربانک با یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 10،000mAh همراه است. زرد و سیاه انواع رنگ پاوربانک تازه راه اندازی شده است. این دستگاه با ویژگی هایی مانند درگاه های خروجی نوع دو نوع A و پشتیبانی از شارژ سریع ارائه می شود. پاوربانک دارای 14 لایه محافظت از مدار است که در برابر اتصال کوتاه خروجی ، ولتاژ ورودی ، اضافه بار باتری ، دما و موارد دیگر محافظت می کند.
پاوربانک دارای حالت های کم جریان برای دستگاه های AIoT مانند باند های هوشمند است. شارژ سریع 12 وات با پشتیبانی از شارژ دو طرفه را ارائه می دهد. این دستگاه دارای درگاه های ورودی دوگانه است – USB Type-C و میکرو USB. برای خروجی ، جدید پاوربانک Realme دارای دو پورت نوع A است.
این پاوربانک دارای طراحی شکل منحنی سه بعدی و وزن آن 250 گرم است. ضخامت دستگاه 17.5 میلی متر است.