پاپ فرانسیس برای بازماندگان دعا می کند

جهان گرد هم آمده است تا ابراز تاسف کند و از هند حمایت کند، زیرا این کشور شاهد یکی از بدترین حوادث قطار در بالاسوره اودیشا پس از برخورد قطار سریع‌السیر کوروماندل، بنگالورو-هورا و قطار باری بود.

پاپ فرانسیس ناراحتی خود را از “تلفات عظیم جانی” که در اثر این حادثه رخ داد ابراز کرد.

پیترو پارولین، کاردینال ارشد واتیکان در پیامی تلگرامی که توسط سریر مقدس منتشر شد، گفت: «پاپ فرانسیس، ارواح متوفی را به رحمت محبت آمیز خداوند متعال می سپارد، از صمیم قلب به کسانی که از دست دادنشان عزادار هستند، تسلیت می گوید».

مقالات مرتبط

خدا به ما زندگی دوم داد

“خدا به ما زندگی دوم داد”: سه عضو یک خانواده در تصادف قطار اودیشا از مرگ فرار کردند

خدا به ما زندگی دوم داد

تصادف قطار اودیشا: لحظات دلخراش یکی از مرگبارترین بلایای ریلی در هند

در این تلگراف که خطاب به لئوپولدو گیرلی، راهبه حواری در هند، آمده است: «حضرت برای بسیاری از مجروحان و تلاش های پرسنل خدمات اورژانس دعا می کند.

تعداد کشته شدگان 261 نفر و بیش از 1000 نفر به شدت مجروح شدند. تصادف قطار که یکی از مرگبارترین تصادفات در کشور است، در منطقه بالاسوره در حدود 250 کیلومتری جنوب کلکته و 170 کیلومتری شمال بوبانشوار حوالی ساعت 7 بعد از ظهر روز جمعه رخ داد که باعث شد وزارت راه آهن دستور تحقیقاتی را صادر کند.

نخست وزیر نارندرا مودی پیش از این جلسه ای را برای بررسی وضعیت در بحبوحه عملیات گسترده امداد و نجات برگزار کرده بود.

مقامات در Bhubaneswar گفتند 200 آمبولانس، 50 اتوبوس و 45 واحد بهداشتی سیار، علاوه بر 1200 پرسنل، در محل حادثه کار می کنند.

نخست‌وزیر مودی از این حادثه ابراز ناراحتی کرد و از صندوق امداد ملی نخست‌وزیر (PMNRF) مبلغ 2 میلیون روپیه برای نزدیکان متوفی و ​​50000 روپیه برای مجروحان اعلام کرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.