پروفسور فلوریدا رکورد جهانی زندگی در زیر آب را شکست

پروفسور فلوریدا رکورد جهانی زندگی در زیر آب را شکست

اسکرین گراب. اینستاگرام/@drdeepsea

یک استاد دانشگاه رکورد جدیدی را برای طولانی ترین مدت زندگی در زیر آب بدون کاهش فشار به دست آورد. جوزف دیتوری که با نام دکتر دیپ سی نیز شناخته می شود، از رکورد قبلی 73 روز، دو ساعت و 34 دقیقه ای که توسط دو استاد تنسی در سال 2014 ثبت شده بود، فراتر رفت. در حال حاضر در لژ زیر دریای جولز واقع در کی لارگو به عمق 30 فوت زندگی می کند. تالاب، دیتوری از زمانی که در 1 مارس غوطه ور شد، یک روال روزانه را دنبال می کند.

فعالیت های او شامل مصرف یک وعده غذایی غنی از پروتئین، ورزش با نوارهای مقاومتی، انجام تمرینات فشاری و چرت زدن منظم است. بر خلاف زیردریایی ها، این لژ از فناوری برای تنظیم فشار افزایش یافته زیر آب استفاده نمی کند آسوشیتدپرس.

ماموریت زیر آب دیتوری که پروژه نپتون 100 نام دارد، قصد دارد تا 9 ژوئن در این اقامتگاه بماند و در مجموع 100 روز زیر آب را به پایان برساند. این تلاش ترکیبی از تحقیقات پزشکی و اقیانوسی و همچنین توسعه آموزشی است و توسط بنیاد توسعه منابع دریایی، مالک زیستگاه سازماندهی شده است.

مقالات مرتبط

دکتر

دکتر دیپ سی: چرا پروفسور فلوریدا که در زیر آب زندگی می کند، علیرغم شکستن رکورد، از بیرون آمدن مجدد خودداری می کند

دکتر

این برگه سوال کلاس 5 مربوط به دوران قبل از استقلال آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست

دیتوری ضمن تشکر از این رکوردشکنی، بر کار علمی مداومی که باید انجام شود، که شامل آزمایش‌های فیزیولوژیکی روزانه برای مطالعه اثرات قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض فشار شدید بر بدن انسان است، تأکید می‌کند.

دیتوری علاوه بر تحقیقات خود، در حال برگزاری کلاس‌های آنلاین و پخش مصاحبه‌هایی از استودیوی دیجیتالی خود در زیر آب است که طی 74 روز گذشته با بیش از 2500 دانش‌آموز در علوم دریایی و سایر رشته‌ها تماس گرفته است. AP.

دیتوری علیرغم عشقش به زندگی در زیر سطح اقیانوس، اعتراف می کند که یک چیز را بیش از همه از دست داده است: خورشید. طلوع روزانه در زندگی او اهمیت دارد و او مشتاقانه منتظر است که پس از اتمام ماموریتش به آن بازگردد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام