پزشك تگزاس در مورد عکس ویروسی وی در حالی كه بیمار مسن COVID-19 را در آغوش گرفته است ، كارمندان بیمارستان “واقعاً خسته” شده اند

“کارکنان من بسیار خسته شده اند. جوزف وارون ، رئیس دفتر یونایتد مموریال ، پس از ویروسی شدن عکسی از وی در روز شکرگذاری ، گفت: پرستاران من خراب می شوند زیرا آنها از تعداد مواردی که ما با آنها روبرو هستیم بسیار خسته شده اند.

پزشك تگزاس در مورد عکس ویروسی وی در حالی كه بیمار مسن COVID-19 را در آغوش گرفته است ، كارمندان بیمارستان

جوزف وارون بیمار را در بخش مراقبت های ویژه COVID-19 (ICU) هنگام شکرگذاری در مرکز پزشکی United Memorial در 26 نوامبر ، 2020 در هوستون در آغوش می گیرد و او را آرام می کند. خبرگزاری فرانسه

هوستون: دکتر جوزف وارون از طریق چندین ماسک ، یک محافظ صورت و یک لباس محافظ که او به لباسهای فضانوردان تشبیه می کند ، کووید -19 صبور است و به تلفني كه او را نگه داشته دست مي زند.

در انتهای دیگر تماس ویدئویی ، چندین عزیز از دیدن مردی که به نجات گلوریا گارسیا از بیماری منجر به کشته شدن بیش از 278000 نفر در ایالات متحده و شمارش کمک کرد ، ابراز خرسندی می کنند.

وارون ، رئیس ستاد یونایتد مموریال ، یک بیمارستان کوچک که در درجه اول بیماران اقلیت را در یک محله کم درآمد در شمال هیوستون درمان می کند ، وقتی ویروسی شد که عکسی از او در آغوش گرفتن یک بیمار مسن مبتلا به COVID در روز شکرگذاری ، خبرساز شد.

آغوش لحظه ای صمیمانه از همدلی بود. و موج وارون به سوی خانواده گارسیا مشتاقانه است.

اما اشتباه نکنید: دکتر خسته شده است.

چه زمانی خبرگزاری فرانسه روز جمعه وارون را در دور خود همراهی کرد ، این 260مین روز متوالی کار او بود.

حتی چند ساعتی که او هر روز در خانه می دزد با تماس های تلفنی بی پایان قطع می شود. او می گوید ، او می خوابد ، شبانه بیش از یک یا دو ساعت نیست.

وی می افزاید: “از من نپرس چگونه می توانم این کار را انجام دهم”

دونات ها نقش دارند. او جعبه ای را به نمایش می گذارد و می افزاید: “هرچه بیاورند همان چیزی است که من خواهم خورد زیرا شما نمی دانید چه زمانی دوباره می خواهید غذا بخورید.” او می گوید 35 پوند (15 کیلوگرم) وزن اضافه کرده است.

وارون صریح و ناامید از همان ماه ژوئیه از رسانه ها شکایت کرد که او و کارکنانش “روی دود” کار می کنند.

وی گفت: “کارمندان من بسیار خسته شده اند. پرستاران من در میانه روز شروع به گریه می کنند. آنها خراب می شوند زیرا آنها از تعداد مواردی که ما می گیریم بسیار غرق شده اند و آنها واقعاً خسته شده اند.” خبرگزاری فرانسه.

تقویت کننده ها
در داخل بخش مراقبت های ویژه Covid ، تخت ها پر هستند. کارکنان از ویتامین ها استفاده می کنند و بیماران را بررسی می کنند. وارون کارهای روزانه خود را انجام می دهد.

گارسیا ، پیش از تماس تصویری اش ، در رختخواب می نشیند و موها و آرایش خود را با دقت مرتب می کند. سایر بیماران پشت سر خود را دراز می کشند و کارت های خوبی به دیوارها چسبانده اند.

چهره کارمندان بهداشت از طریق لایه های چرخ دنده محافظتی به سختی دیده می شود. برخی از جمله وارون ، عکسهای بزرگی از خود را به دور گردن خود می بندند. او گفت که تنها بودن و عدم ارتباط انسانی در بخش است که باعث ترحم او برای مردی شد که در عکس ویروسی او را بغل کرده بود.

در طول تابستان ، با افزایش موارد در سراسر تگزاس ، آنها توسط یک تیم متخصص ارتش پشتیبانی پزشکی پشتیبانی می کردند.

اما ارتش خیلی زود به کار خود ادامه داد. وارون و کارمندانش به کار خود ادامه دادند.

آنها هنوز برخی از تقویت کننده ها را دارند: از زمان ابتلا به همه گیری ، پرستاران در حال سفر در سراسر آمریکا به سرعت خود را به خطر انداخته اند ، حتی در حالی که دیگران از بین رفته اند.

Demetra Ransom یکی از آنهاست. او خانه خود را در فلوریدا ترک کرد تا ابتدا به نیویورک ، مرکز شیوع بیماری ایالات متحده در بهار ، و سپس قبل از فرود در هوستون ، به سایر نقاط داغ برود.

در یونایتد مموریال او با بیماران لمس می کند ، برای راحتی آنها دست و شانه های آنها را لمس می کند. او می گوید ، او حتی با کسانی که پاسخگو نیستند صحبت می کند و آنها را در صورت شنیدن به روز می کند.

‘شکارچیان COVID’
وارون معتقد است که لازم نبود اینگونه باشد.

او بارها ناامیدی خود را از عدم موفقیت آمریكا در كنترل همه گیری ابراز كرده است.

فرماندار تگزاس ، جورج ابوت ، جمهوری خواه و متحد رئیس جمهور دونالد ترامپ ، در ماه آوریل دستور محاصره یک ماهه این ایالت را صادر کرد – اما آن را تمدید نکرد.

استفاده از ماسک تا ماه ژوئیه در تگزاس اجباری نشد ، زیرا موارد افزایش یافت و این ایالت به یکی از کانونهای جدید کانون توجه آمریکا تبدیل شد. Abbot می گوید دیگر هیچ قفلی وجود نخواهد داشت.

وارون گفت: “مردم آنجا در بارها ، رستوران ها ، مراکز خرید هستند.” CNN هنگامی که او در مورد عکس ویروسی مصاحبه کرد. “این دیوانه است. مردم گوش نمی دهند و سپس در ICU من قرار می گیرند.”

وی گفت ، اگر آمریکایی ها از دستورالعمل های اساسی بهداشت و فاصله اجتماعی پیروی کنند ، “کارکنان مراقبت های بهداشتی مانند من امیدوارند که بتوانند استراحت کنند.”

با این حال به نظر نمی رسد که او روی خواب کار کند. او می داند که مایل ها مانده است.

وی در مصاحبه اخیر خود با شش تا 12 هفته آینده ، در طول دوره کریسمس و تا سال جدید ، احتمالاً “تاریک ترین هفته ها در تاریخ پزشکی مدرن آمریکا” خواهد بود. ABC.

در حال حاضر موارد در تگزاس به قدری زیاد است که ابوت درخواست کرده است یک مرکز پزشکی نظامی برای پذیرش بیماران غیر کووید تغییر یابد تا فضای بیمارستان ها آزاد شود. در همین حال ، مقامات شهرستان درخواست سردخانه های سیار اضافی کرده اند.

United Memorial اخیراً یک بال Covid دیگر را نیز در انتظار قرار داد.

در حال حاضر ، در منطقه اصلی صحنه سازی که توسط موانع از اتاقهای بخش جدا شده است ، کارکنان United Memorial مقداری از وسایل محافظتی خود را در زیر تابلویی با عنوان “COVID HUNTERS” ریخته اند.

نگاه هایشان ثابت می شود ، مکث می کنند و نفس می کشند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.