پسر مليكارجون خارگ، رئيس كنگره، نخست وزير مودي را «نالاياك» خطاب كرد.

چند روز پس از خار زدن “مار سمی” رئیس کنگره، ام. مالیکارجون خارگ به نارندرا مودی، پسرش و وزیر سابق وی، پریانک خارگ، اکنون نخست وزیر را “نالایاک” خطاب کرده است.

پریانک به دنبال انتخاب مجدد از چیتاپور در منطقه کالابورگی در انتخابات مجلس 10 مه است.

«وقتی شما (نخست وزیر نارندرا مودی) به گلبارگا (کالابوراگی) آمدید به مردم جامعه بانجارا چه گفتید؟ «آپ ساب لگ داریه حصیر. پریانک به نقل از سخنرانی مودی گفت: Banjara ka ek beta Dilli mein Baitha hai’ (نترس. پسری از Banjara در دهلی نشسته است.)

خارگه، رئیس کنگره، نخست‌وزیر مودی را «مار سمی» خطاب می‌کند، «اگر آن را لیسید، مرده‌اید…» و سپس کلمات را می‌خورد

انتخابات کارناتاکا 2023: راجنات سینگ در مورد سخنان «مار سمی» خارگ، «مدیر وقت نه فقط یک شخص، بلکه یک نهاد»

«آیسا نالایاک بتا بایتا به کایسه هوتا بای؟ غار کیسه چلهگا؟ او خطاب به مردم پرسید (اگر یک پسر ناتوان در دهلی نشسته است، چگونه می توانید خانواده را اداره کنید؟)

وی در ادامه گفت: «آنچه ما می گوییم این است که او گفت که فرزند جامعه بانجارا است و در مورد رزرو ابهام ایجاد کرد. آیا بی عدالتی در مورد جامعه بانجارا اتفاق نیفتاد؟ چرا به خانه Yediyurappa در Shikaripura (در منطقه Shivamogga) سنگ پرتاب شد؟ چرا بنده در کالابورگی و جوارگی مشاهده شد؟ امروز سردرگمی در رزرو وجود دارد.»

پریانک که وزیر دولت سیددارامایا بود، گفت: «نخست وزیر در سفر قبلی خود گفت که او فرزند جامعه کولی و جوامع کابالیگا و کوروبا است. امروز او خود را فرزند جامعه بانجارا می نامد.»

در پایان دوره کوتاه خود، دولت BJP لایحه ای را برای افزایش رزرو برای کاست های برنامه ریزی شده از 15 درصد به 17 درصد تصویب کرد.

دولت گفت که رزرو داخلی SC (چپ) اکنون شش درصد، SC (راست) 5.5 درصد و سایر SC ها 5.5 درصد است.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام