پسر CM Yediyurappa، BY Vijayendra می‌گوید: جادوی مودی به ما اکثریت را می‌دهد.

«انتخابات کارناتاکا 2023: جادوی مودی به ما اکثریت را می‌دهد»، پسر CM Yediyurappa توسط ویجایندرا می‌گوید:

ویجایندرا برای اولین بار از حوزه انتخابیه شیکاریپورا که محل سنتی پدرش بود رقابت می کند.

BY Vijayendra، رهبر BJP که همچنین پسر وزیر سابق کارناتاکا، BS Yediyurappa است، گفت که او در مورد پیروزی حزب خود در این ایالت مطمئن است و BJP 135 کرسی را در انتخابات کارناتاکا 2023 کسب خواهد کرد.

ویجایندرا از حق حق امتیاز خود از حوزه انتخابیه شیواموگا استفاده کرد. جادوی مودی اکثریت مطلق را به ما خواهد داد. ما در این انتخابات حداقل 130 کرسی کسب خواهیم کرد. نه تنها جامعه لینگایات، بلکه همه کاست های دیگر نیز با BJP هستند. کنگره به شدت در انتخابات شکست خواهد خورد.»

یدیوراپا و خانواده اش قبل از رای گیری از معبد اجدادی خود در راگاوندرا سوامی موت در شیکاریپورا دیدن کردند. ویجایندرا برای اولین بار از حوزه انتخابیه شیکاریپورا، که محل سنتی پدرش بود، مسابقه می دهد.

کارناتاکا

نخست‌وزیر مودی می‌گوید: انتخابات کارناتاکا 2023: کنگره با «موتور قدیمی» کار می‌کند، مانع از توسعه در ایالت خواهد شد.

کارناتاکا

نظرسنجی کارناتاکا 2023: نخست وزیر مودی در بیدار می گوید: کنگره “پر از منفی” است که “نفرت” را برای کشاورزان در خود دارد.

به‌روزرسانی‌های زنده انتخابات مجلس کارناتاکا 2023 را اینجا ببینید

او گفت: «این اولین انتخابات من است و خوشحالم که حزب به من فرصت رقابت داد. من از رقابت برای کرسی شیکاریپورا خوشحالم. مردم از تجمعات معلق خسته شده اند و من مطمئن هستم که BJP اکثریت را به دست خواهد آورد.

نخست وزیر سابق پس از رای دادن به آدالیتا سودا در شیواموگا، گفت: «از همه مردم می‌خواهم هرچه زودتر رأی خود را به صندوق بیندازند. من 100 درصد مطمئن هستم که آنها به BJP رای خواهند داد. بیش از 75 تا 80 درصد از BJP حمایت خواهند کرد. ما 130-135 کرسی را کسب خواهیم کرد.

وی افزود: ما اکثریت مطلق را به دست خواهیم آورد و دولت را تشکیل خواهیم داد، در این شکی نیست. پاسخ مردم در ایالت بسیار خوب است و بر این اساس به شما می گویم که اکثریت را به دست می آوریم.»

تعداد کل 4248028 رای دهنده جدید برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند.

حدود 5.3 کرور رای دهنده عمومی قرار است امروز در 58545 شعبه رای گیری در 37777 نقطه رای خود را به صندوق بیندازند. از این تعداد 11,71,558 رای دهنده جوان و 12,15,920 رای دهنده 80+ شهروند ارشد هستند.

برخی از حوزه های انتخابیه کلیدی که در نظرسنجی ها نقش مهمی خواهند داشت عبارتند از وارونا، کانکاپورا، شیگاون، هوبلی-دارواد، چاناپاتنا، شیکاریپورا، چیتاپور، راماناگارا و چیکماگالور.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.