پس از Go First، لوفت هانزا با موتورهای Pratt & Whitney، یک سوم زمینی ناوگان A220 با مشکل مواجه شد.

پس از Go First، لوفت هانزا با موتورهای Pratt & Whitney، یک سوم زمینی ناوگان A220 با مشکل مواجه شد.

تصویر نمایشی ANI

پس از Go First، شرکت هواپیمایی دویچه Lufthansa ناوگان ایرباس A220 خود را به دلیل مشکلات موتورهای پرت اند ویتنی موقتاً در زوریخ متوقف کرد. این توسعه به عنوان یادآوری پیش از فصل کلیدی سفر تابستانی است.

Go First فروش بلیط را تا 15 می متوقف می کند. DGCA به خطوط هوایی دستور می دهد که هزینه مسافران را بازپرداخت کنند

چرا Go First درخواست ورشکستگی کرده است؟ برای مسافرانی که بلیط رزرو کرده اند چه می شود؟

کارستن اسپور، مدیرعامل لوفت هانزا گفت که عناصری در زنجیره تامین آنها گم شده اند و شرکت ها باید در طی یک تماس با تحلیلگران، تاسیسات تولید خود را بازسازی کنند.

اسپور در ادامه گفت که لوفت‌هانزا 30 فروند A220 را تحت زیرمجموعه سوئیس راه‌اندازی می‌کند و حرفه پیشرو 10 هواپیما را برای ارزیابی بیشتر زمین‌گیر کرده است.

بر اساس نعناعوی تصریح کرد: در زنجیره تامین خود عناصری وجود ندارد و شرکت ها باید تاسیسات تولید خود را بازسازی کنند.

قابل ذکر است که شرکت هواپیمایی دویچه تنها شرکت هواپیمایی نیست که با چنین مشکلاتی در موتور مواجه است.

Go First نیز یک هفته پیش برای حمایت از ورشکستگی اقدام کرده بود. این شرکت ادعا کرد که خرابی موتورهای پرت اند ویتنی دلیل توقف نیمی از ناوگان ایرباس آن است.

در بیانیه‌ای رسمی، Go First بیان کرد که موتورهای پرت اند ویتنی که هواپیماهایش را نیرو می‌دهند، آنها را مجبور کرده‌اند تا برای حفاظت تحت بخش 10 IBC به دادگاه ملی قانون شرکت بروند.

اوایل امروز، شرکت هواپیمایی Go First با کمبود نقدینگی به اداره کل هواپیمایی کشوری (DGCA) اطلاع داد که فروش بلیت‌ها را تا 15 می به حالت تعلیق درآورده است.

DGCA اظهار داشت که پاسخ این شرکت هواپیمایی را بررسی کرده است. به این شرکت هواپیمایی دستور داد تا بازپرداخت مسافرانی را که تحت تأثیر لغو پروازهای این هفته قرار گرفته‌اند، بررسی کند.

این شرکت هواپیمایی گفت: «ما متأسفیم به اطلاع می‌رسانیم که به دلایل عملیاتی، پروازهای Go First که تا 9 می 2023 برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده‌اند… به زودی بازپرداخت کامل به حالت اولیه پرداخت صادر می‌شود.»

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام