پلیس می گوید ، 55 ساله در حمله کوسه در ساحل معروف کابل در استرالیای غربی جان خود را از دست می دهد

بازرس پلیس منطقه کیمبرلی ، ژن پیرز گفت که قربانی پس از حمله هنگام سوار شدن به بدن در فاصله 30 تا 40 متری ساحل ، از ناحیه پا و دست آسیب دید.

پلیس می گوید ، 55 ساله در حمله کوسه در ساحل معروف کابل در استرالیای غربی جان خود را از دست می دهد

تصویر پرونده ساحل کابل و شهر بروم ، استرالیای غربی. AP

سیدنی: یک مرد روز یکشنبه پس از حمله کوسه در ایالت استرالیای غربی ، هشتمین کشته در این کشور بود ، درگذشت.

حدود ساعت 8.40 صبح پلیس به كابل بیچ ، یك نقطه گردشگر محبوب در سواحل اقیانوس هند استرالیا فراخوانده شد. این مرد 55 ساله با جراحات جدی از آب بیرون کشیده شد و قبل از رسیدن امدادگران توسط پلیس تحت درمان قرار گرفت. پلیس گفت که وی در صحنه درگذشت.

بعداً پلیس گفت که آنها پس از حمله تقریباً نیم ساعت به سمت کوسه که در نزدیکی ساحل مانده بود شلیک کردند. گونه کوسه بلافاصله تأیید نشد ، اما مردم محلی به خبرنگاران گفتند که ممکن است یک کوسه ببر باشد ، که گاهی اوقات توسط شاخ ماهی های کوچک به ساحل نزدیک می شود.

بازرس پلیس منطقه کیمبرلی ، ژن پیرز به خبرنگاران گفت که مقتول هنگام حمله به او در حدود 30 تا 40 متر (100-130 فوت) ساحل بدن سوار شده است. یک زن و شوهر در ساحل دیدند که در آب می لرزد و هجوم آوردند تا مرد را به محل امن بکشاند. این مرد از ناحیه پا و دست آسیب دید.

پیرز گفت: “این یک حادثه دلخراش است ، بسیار غیرمنتظره ، شخصی که برای سرگرمی در آب بیرون می رود.”

پارکبانان بلافاصله ساحل را بستند و یک کشتی ماهیگیری برای گشت زنی در منطقه تعیین شد.

تعداد هشت کشته در حملات کوسه در سال جاری بالاترین میزان در استرالیا از سال 1929 است که 9 نفر کشته شده اند. معرفی تورهای کوسه در سواحل محبوب در دهه 1930 منجر به سقوط قابل توجه حملات مرگبار شد.

آخرین حمله قبلی در استرالیای غربی در 9 اکتبر اتفاق افتاد ، هنگامی که یک کوارگر در اسپرانس در سواحل جنوبی ایالت توسط یک کوسه سوار شد. همنشینان مردی را دیدند که اندرو شارپ از تخته او کشیده شد. با وجود جستجوی سه روزه ، جسد وی پیدا نشد ، اما تخته موج سواری و قسمت هایی از لباس بدنش پیدا شده بود.

بروم ، در نزدیکی محل حمله کوسه روز یکشنبه ، در حدود 1600 کیلومتری شمال پرت ، بزرگترین شهر استرالیای غربی است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.