پنج دلیل که یوگی آدیتیانات BJP را به پیروزی گسترده در UP Nikay Chunav رسانده است.

A به W: پنج دلیل که یوگی آدیتیانات BJP را به پیروزی گسترده در UP Nikay Chunav هدایت کرده است.

یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتار پرادش. PTI

به نظر می رسد حزب حاکم بهاراتیا جاناتا (BJP) در اوتار پرادش که از نظر انتخاباتی مهم است، آماده است تا رکورد خود را در انتخابات محلی در سال 2017 افزایش دهد و آنطور که روندها نشان داده شده است.

در حالی که شمارش شمارش در جریان است، BJP به رهبری یوگی آدیتیانات، وزیر زعفرانی پوش، قرار است تسلط خود را بر سیاست ایالتی گسترش دهد و رقیب اصلی حزب سامجوادی (SP) را از بین ببرد و در عین حال به طور کامل BSP و کنگره دستگاه تنفس مصنوعی را شکست دهد. در اوتار پرادش

همانطور که من می نویسم، BJP در همه 17 شرکت از 17 شرکت شهرداری در انتخابات بدنه محلی UP در سال 2023 پیشتاز است، در حالی که دسته زعفران به طور قاطعی از 88 شورا از 199 شوراهای شهرداری جلوتر بود و در 167 از 544 نگر پانچایات یا برنده یا رهبری شده بود.

مقالات مرتبط

مافیاها

مافیایی‌هایی که قبلاً «مالیات گوندا» می‌خواستند، اکنون در UP برای زندگی‌شان التماس می‌کنند

مافیاها

انتخابات شهرداری UP 2023: 37 منطقه در مرحله اول به رای گیری رفتند، راجنات سینگ، یوگی آدیتیانات رای دادند

در اصل، نتایج تعجب آور نیستند. BJP و Yogi Adityanath به پنج دلیل زیر برای این پویش آماده شدند:

1. فاکتور A: به نظر می رسد که عتیق عامل اصلی پشت اجرای نه تنها تکرار، بلکه گسترش ردپای BJP در ایالت بوده است. مافیا دون و غارتگر زمین، عتیق احمد و برادرش اشرف اخیراً در میان باندهای سنگین پلیس در پرایاگراج به ضرب گلوله کشته شدند. در حالی که هیچ چیزی دال بر دخالت دولت در تیراندازی وجود ندارد، اپوزیسیون آن را ناقض قانون و نظم UP معرفی کرده بود و به استناد اینکه این دو در بازداشتگاه پلیس به ضرب گلوله کشته شدند.

اپوزیسیون در واقع با اشاره به دولت BJP به وضعیت مخاطره آمیز خود کمکی نکرد. این اقدام از آنجایی که استناد مکرر مخالفان به بیانیه “mitti me mila denge” توسط CM Yogi Adityanath، پس از قتل اومش پال در روز روشن که ظاهراً پسر عتیق در آن نقش داشته است، بیانیه مکرر مخالفان به نظر می رسد که رئیس را بیشتر تقویت کرده است، نتیجه معکوس داشته است. تصویر خشن وزیر اپوزیسیون تصوری ایجاد کرد که به BJP کمک کرد.

قابل درک است که اپوزیسیون، به ویژه حزب سامجوادی به رهبری آخیله یداو، می خواست بر سر وزیر ارشد لجن بکشد تا او را در یک نور ضد اسلامی ترسیم کند، به نظر می رسد که سیاست قطبی شده اوتار پرادش سود سهام را به BJP داده است تا به SP. .

2. عامل U/A: اومش پال در روز روشن در یک حمله جسورانه در منطقه Dhoomanganj در Prayagraj کشته شد که در آن اسد پسر عتیق تیرانداز اصلی بود. روش سریعی که پلیس UP در عواقب آن عمل کرد و چیزی جز یک دستکش مستقیم به دولت BJP نبود، تحسین های زیادی را برای یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد به دست آورد. اسد فراری در تیراندازی با پلیس UP کشته شد. در هر 6 نفر از 10 نفری که در قتل اومش پال FIR نام برده شده است، کشته شده اند.

3. فاکتور M: با توجه به اتفاقاتی که برای عتیق و برادرش اشرف رخ داد، که توسط سه مهاجم که خود را رسانه‌ای نشان می‌دادند، به ضرب گلوله کشته شدند، دادگاه عالی علاه‌آباد دستوری را صادر کرد که به پلیس UP دستور داد تا از امنیت مختار انصاری، مرد قدرتمند، اطمینان حاصل کند. دادگاه به صراحت گفت که با توجه به اتفاقاتی که برای برادران احمد در تلویزیون زنده در پرایاگراج رخ داده است، در حال عبور از مسیر است. این به روایتی عمومی مبنی بر ترس انصاری از جان خود تبدیل شد و با دیدن چنین افراد قدرتمندی که ظاهراً از ترس می‌لرزیدند، شادی عمومی را برانگیخت.

4. فاکتور Y: یوگی آدیتیانات با توجه به تصویری که وزیر ارشد از یک استاد کار سختگیر دارد، به عنوان نمادی در میان جوانان اوتار پرادش ظاهر شده است. نخست وزیر به دلیل فشار اخیر خود به سیاست هایی که سناریوی اشتغال در ایالت را پر می کند، از جوانان این ایالت درخواست کرده است. یوگی آدیتیانات اخیراً به شرکت‌هایی که در UP سرمایه‌گذاری می‌کنند گفته است که بر مهارت جوانان ایالتی برای ایجاد اشتغال تمرکز کنند. همچنین، نوید چرخش سریع اقتصادی اقتصاد کشور با توجه به اجلاس سران سرمایه گذاران و غیره، وزیر ارشد را محکم در تصور جوانان جا انداخته است.

5. فاکتور W: چرخش در وضعیت نظم و قانون دولت، همراه با تأثیر آن بر آسیب پذیرترین اقشار مانند زنان، یکی از مهم ترین عواملی بوده است که یوگی آدیتیانات را به محبوبیت تبدیل کرده است. در ماه مارس سال جاری در پاسخی کتبی، رئیس UP گفت که از 15 مارس 2020 تا دسامبر 2022، 69057 مورد جنایت علیه زنان ثبت شده است. او گفت که اقدامات سختگیرانه علیه مجرمان از جمله مصادره اموال تحت قانون گانگستر، قانون گوندا و بند 14 قانون گانگستر انجام شده است. پروژه شهر امن نیز محبوبیت و حمایت زیادی را در بین زنان به دست آورده است.
انتخابات 199 پاریش ناگار پالیکا، 544 ناگار پانچایات و 17 شرکت شهرداری به ترتیب در دو مرحله در 4 و 11 می برگزار شد.

بر اساس گزارش کمیسیون انتخابات هند، از مجموع 4.32 کرور واجد شرایط رای دادن، نزدیک به 52 درصد از حق رای خود در مرحله اول استفاده کرده اند، در حالی که 53 درصد در مرحله دوم.

باید تاکید کرد که این روند نشان می‌دهد که دولت حاکم BJP تحت رهبری یوگی آدیتیانات همچنان مورد علاقه UP باقی مانده است. از آنجایی که این انتخابات مردمی است – آنها در UP کاملاً برجسته هستند – نتیجه بازتاب مستقیم ذهنیت مردم و ترجیحات سیاسی آنها است. همچنین حاکی از حال و هوای مردم است و نباید فراموش کرد که اینها با توجه به بحث تسلط در سطح تحصیلات و مفاصل که در نهایت به عملکرد در سطح غرفه و حمایت از مهمانی ها تبدیل می شود، دعوا هستند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام