پیوش گویال می گوید PM Modi به عنوان قهرمان شماره 1 برای من برجسته است

پیوش گویال می گوید PM Modi به عنوان قهرمان شماره 1 برای من برجسته است

وزیر اتحادیه پیوش گویال

دهلی نوپیوش گویال، وزیر اتحادیه در سومین نسخه از کنفرانس News18 Rising India در حالی که درباره اهمیت رهبری صحبت می کرد، گفت: «نارندرا مودی نخست وزیر برای من به عنوان قهرمان شماره 1 برجسته است.

هر کسی در زندگی خود چندین قهرمان دارد. پیروی از ایدئولوژی یک نفر خوب نیست. امروز تحت رهبری نخست وزیر مودی کار می کنم. ما از او چیزهای زیادی یاد می گیریم. PM Modi برای من الهام بخش بوده است. اگر من مجبور باشم یک قهرمان را بشناسم، آنگاه PM Modi به عنوان قهرمان شماره 1 برای من برجسته می شود.

وزیر همچنین گفت که آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه، آتال بیهاری واجپایی نخست وزیر سابق هند و راشتیا سویامسواک سانگ (RSS) نیز از او الهام گرفته اند.

جنجال نام خانوادگی مودی

گویال در صحبت درباره پرونده افترا با نام خانوادگی مودی در سال 2019 که در آن راهول گاندی، رهبر کنگره توسط دادگاه سورات محکوم شده است، گفت: “راهول گاندی عذرخواهی نکرد و همچنین به کل جامعه OBC توهین کرد.”

دادگاه فرزند کنگره را به دو سال زندان محکوم کرده است. او در حال حاضر با وثیقه است.

این پرونده پس از آن پر شد که گاندی در یک تجمع عمومی پیش از انتخابات 2019 لوک سبها گفت: “… چرا همه دزدها نام خانوادگی مودی دارند.”

گاندی از تاریخ محکومیتش در این پرونده از لوک سبها محروم شد.

احزاب اپوزیسیون در هند حملات خود را علیه دولت نارندرا مودی تشدید کردند و “روز سیاه برای دموکراسی” را جشن گرفتند.

گویال در واکنش به اقدام کنگره گفت: طرح سوالات در مورد یکپارچگی نهادها، راهبرد کنگره برای فشار بر دادگاه ها و نهادها است.

همچنین بخوانید : چرا راهول گاندی با رد صلاحیت فوری مواجه می شود؟

وقتی از او پرسیده شد که آیا دموکراسی در هند در خطر است؟ گویال دوباره به مخالفان حمله کرد و گفت: «به اعتقاد من مفسدان در خطر هستند».

وزیر اتحادیه افزود: «هند امروز امن است و هیچ دست خارجی نباید تلاش کند هند را مزاحم کند».

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام