چراغ های LED باتری و خورشیدی که می توانید برای Diwali خریداری کنید

یکی از بزرگترین دردسرها هنگام تزئین خانه با چراغ های LED دیوالی این است که برای تأمین انرژی آنها باید با تخته و سیم های فرمت کنار بیایید. در حقیقت ، بیشتر خانوارها هنگام تصمیم گیری برای انتخاب چراغ ها و نحوه تزئین ، به محل قرارگیری پریزهای برق در اتاق خود بستگی دارند. همچنین ، تخته های فرمت و خطوط برق گیج کننده می توانند خطرناک باشند. فراموش نکنید که ، هنگام اتصال بیش از حد چراغ ها به یک پریز برق ، همیشه خطر اتصال کوتاه وجود دارد ، به خصوص هنگام استفاده از چراغ های LED ارزان قیمت.
در عوض انتخاب چراغ های باتری دار و چراغ های خورشیدی Diwali ، کار را آسان می کنند. بدون نگرانی در مورد منبع تغذیه یا پریز دیواری می توانید همانطور که می خواهید تزئین کنید. همچنین ، چراغ های باتری خیلی گران نیستند.
دو نوع چراغ باتری وجود دارد – یکی نیاز به دو یا چهار باتری قلمی قلمی دارد و نوع دیگر دارای یک پلاگین USB است که می تواند به هر منبع تغذیه یا منبع تغذیه USB متصل شود. ناگفته نماند که اگر چندین پاوربانک داشته باشید ، انتخاب چراغ های LED با سوکت USB منطقی تر است زیرا نگرانی در مورد دوام باتری ندارید. همچنین ، می توانید از آداپتور موبایل معمولی برای اتصال آنها به پریز برق استفاده کنید.
از طرف دیگر ، چراغ های باتری AA برای استفاده محدود یا یکبار مصرف مناسب خواهند بود. باتری معمولاً برای هشت تا 10 ساعت استفاده مداوم دوام می آورد. بسته به مکان و نوع نوری که می خواهید ، انتخاب می کنید که آنها را انتخاب کنید.
همچنین می توانید چراغ های LED خورشیدی را انتخاب کنید. انواع مختلفی از چراغ های خورشیدی مانند چراغ های حلقه ای چند رنگ یا حتی یک نوار LED ساده که به سنسور انرژی خورشیدی متصل است وجود دارد. چراغ های خورشیدی معمولاً کمی گران هستند. همچنین ، باید در نظر داشته باشید که چراغ های LED خورشیدی را از قبل در طول روز تزئین کنید تا صفحات خورشیدی برای شارژ کامل از نور خورشید برخوردار شوند.
در اینجا برخی از چراغ های خورشیدی باتری و خورشیدی آورده شده است که می توانید برای دریافت ایده آنها را بررسی کنید: چراغ های تزئینی خورشیدی برای خانه باغ ( ارتباط دادن) ، Satyam Kraft 30 Bulbs خورشیدی چراغ رشته ای خورشیدی ( ارتباط دادن) ، چراغ های پری تزئینی با سیم USB ( ارتباط دادن) و نور رشته ای باتری AA ( ارتباط دادن)