چرا باید موهای خود را کاشت کنیم ؟

پس از مشاوره و ویزیت ، اگر کاندیدای پیوند موی طبیعی هستید ، ابتدا باید آزمایشات زیر را با معده خالی انجام دهید:

  • CBC
  • FBS
  • PT INR – PTT
  • HBS Ag
  • Hcv آب
  • HIV Ab

هزینه کاشت مو

مهمترین مسئله ای که عامل تعیین کننده در کاشت مو است ، هزینه و هزینه کاشت موم است. هزینه تقریبی کاشت مو را می توان در یک جمله خلاصه کرد: کاشت مو رایگان است !!!

بله ، مبلغی که شما برای کاشت مو پرداخت می کنید در واقع با مبلغی که دریافت می کنید قابل مقایسه نیست. شما در واقع پرداخت نکرده اید. برای انجام عملی که زیبایی صورت شما را بازگرداند ، هزینه ای به شما پرداخت می شود.

هزینه کاشت مو بر اساس کاشت مو است. قیمت هر کاشت مو ، قیمت هر کاشت مو یا هر چیز دیگری با این عنوان اصول قیمت گذاری درستی نیست. هزینه کاشت مو در ایران فیت حدود 3 تا 6 میلیون تن تخمین زده شده است. هزینه کاشت مو به اندازه طاسی ، میزان پیوند برداشته شده و نوع روش کاشت مو بستگی دارد.

کلینیک کاشت مو ایران FIT علیرغم انجام کاشت مو با بالاترین کیفیت ، قیمت بسیار مناسبی را ارائه داد. https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1049934-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA شرایط ویژه پرداخت را برای فصول مختلف سال اعلام می کند. تخفیف ویژه کاشت برای هر فصل یکی از این موارد است. شما عزیزان می توانید با پر کردن فرم درخواست تخفیف در لیست افرادی که مستحق دریافت تخفیف هستند ، قرار بگیرید.

به یاد داشته باشید که هزینه کاشت مو در ایران ، در هر شهر ایران کمتر از هزینه کاشت مو مدرن در سایر کشورها مانند ترکیه است. هزینه کاشت مو در ترکیه را با هزینه سفر و اقامت در نظر بگیرید ، به یاد داشته باشید که کیفیت کار انجام شده در ایران و در کلینیک کاشت مو FIT ایران بسیار بالاتر از کشورهایی مانند ترکیه است.

هزینه های کاشت مو در سایر شهرهای ایران مانند اصفهان ، شیراز ، مشهد ، رشت ، اهواز و تبریز بسیار کمتر از کشورهای خارجی خواهد بود. ما شرایط ویژه ای برای مشتریان شهری در نظر گرفته ایم ، علاوه بر حداکثر تخفیف ممکن ، به منظور کاهش هزینه های این اقوام از محل اقامت رایگان نیز برخوردار می شوند.

روش های مختلف کاشت مو

کدام روش کاشت مو بهتر است؟ بهترین روش برای کاشت مو چیست؟ کدام روش کاشت مو برای من مناسب است؟ چگونه باید کاشت مو انجام دهم؟ کاشت مو SUT یا کاشت مو FIT بهتر است؟ کاشت مو SUT را با روش FIT مقایسه می کنید؟

پاسخ همه این س questionsالات با خواندن این قسمت از مقاله به ذهن شما می رسد.


کاشت مو در جهان به روش های مختلفی انجام می شود و هر روش به نام انگلیسی و حرف اول هر کلمه نامگذاری شده است. به عنوان مثال ، در روش کاشت موی بدن یا از بین بردن فولیکول های مو از بدن ، جایی که ناحیه اهدا کننده مو جایی غیر از سر باشد ، به دلیل استفاده از کلمه ، به کاشت مو BHT یا BHFUE معروف است. بدن یعنی بدن.

سایر روشهای معمول و استاندارد کاشت مو نیز نامیده می شود. متأسفانه برخی از کلینیک های نوظهور در ایران از این فرمول سو ab استفاده کرده و روش هایی را برای خود ابداع کرده اند که مهمترین آنها کاشت موی SUT است. این روش در دنیا وجود ندارد. روش مشابهی که با این روش استخراج من انجام می شود کاشت مو با ایمنی بیشتری است که در زیر توضیح خواهیم داد.

لطفاً مقاله زیر را بخوانید تا اطلاعات خود را در زمینه جلوگیری از چنین زورگویی هایی افزایش دهید.

کاشت مو به روش سنتی یا جراحی (FUT)

پیوند واحد فولیکولار: همانطور که گفتیم نام هر روش از ابتدای کلمات انگلیسی آن حذف شده است. بنابراین https://www.zoomit.ir/pr/368881-superfue-royanclinic/ به اختصار FUT نامیده می شود. این روش به روش کاشت مو FUT یا روش جراحی یا روش سنتی معروف است.


در این روش ، بافت نوار با تکنیک خاصی از پشت برداشته می شود. سپس منطقه برداشت دوخته می شود. بافت نواری که توسط پرسنل مجرب کلینیک کاشت مو ایران FIT و زیر میکروسکوپ های کاشت مو برداشته شده ، به مو (FUG) تبدیل می شود. سپس برش های خاصی در مناطق مورد نظر ایجاد می شود و داخل این برش ها FUG کاشته می شود.

در کاشت مو FUT ، ابتدا خط حذف مو طبق فرمول خاصی طراحی می شود. در این فرمول ، در فواصل مشخص در کنار گوش و پشت سر ، خطی برای از بین بردن باند پوست طراحی شده است. سپس این ناحیه به صورت پاراپیت زده شده و نوار هلالی شکل از پشت سر واقع در ناحیه اهدا کننده (به عرض تقریبی یک تا دو سانتی متر) برداشته می شود.