چرا ترامپ با وجود COVID-19 ، بایدن ، رسانه های خصمانه و Big Tech تقریباً موفق به این کار شد

ممکن است ترامپ شکست بخورد ، مچاله شود و به سطل آشغال تاریخ پرتاب شود ، اما افرادی که می خواستند وی آمریکا را رهبری کند باقی خواهند ماند

چرا ترامپ با وجود COVID-19 ، بایدن ، رسانه های خصمانه و Big Tech تقریباً موفق به این کار شد

تصویر پرونده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا. AP

برای یک معجزه صرفه جویی کنید ، دونالد ترامپ انگشتان پای خود را در تخته سنگ شکست قرار داده است. جو بایدن قرار است رئیس جمهور ایالات متحده باشد.

اما نه قبل از یک انتظار دردناک و فقط پس از اینکه اکثریت پوستی به او اجازه می دهد. آمریکا با نادیده گرفتن همه پیش بینی های رسانه ای درباره جارو آبی ، هنوز هم در وسط تقسیم شده است.

چگونه ترامپ با وجود همه گیری ناتوان کننده ای که به 9.7 میلیون آمریکایی رسیده و 235000 نفر جان خود را از دست داده ، این همه آرا را مدیریت کرد؟ چگونه مردی پر از سر و صدا و سواره نظام بی اعتنا به واقعیت ها هنوز چنان محبوب بود که خود را دوباره به قدرت نزدیک کند؟

جنگ ترامپ فقط علیه بایدن و کمالا هریس نبود. تقریباً تمام رسانه های جریان اصلی از جمله صفوف علیه او قرار گرفته اند CNN، نیویورک تایمز و واشنگتن پست، و باتری قدرتمند Big Tech گوگل ، فیس بوک و توییتر.

این اولین بار در تاریخ نیست که نیرومندترین نیروها دور هم جمع می شوند تا تنها با اراده سرسختانه افراد بی چهره متوقف شوند و ناامید شوند: توده ای ساکت و عظیم از مردم عادی. کسانی که هیلاری کلینتون در آخرین انتخابات ایالات متحده “قابل تحسین” نامیدند و شکست خوردند. این بار ، “دلپذیرها” قرار است از دست بدهند. اما نه بدون فشردن هر قطره عرق از مخالفان بسیار ثروتمند و قدرتمند آنها.

ترامپ یک میلیاردر تباه و بد رفتار است. پس چرا او اینقدر به خوبی با کارگران و طبقه متوسط ​​طنین انداز است؟

به این دلیل است که در سراسر جهان ، تعداد فزاینده ای از مردم از طبقه سیاسی درست ، فرصت طلب و نخبه که از سنت ها ، شیوه زندگی و ارزش های بسیار گرامی آنها سخره می کنند خسته شده اند. آنها سیاستمداران خارج از سیستمی را می خواهند که به نظر آنها فاسد ، خودفروخته و ریاکار هستند.

به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات ایالات متحده را اینجا دنبال کنید

ظهور کسانی که از خارج از سیستم ، سیاستمداران ضد خودی یا سیاسی نادرست هستند مانند نارندرا مودی ، جائر بولسونارو ، امانوئل مکرون ، ماتئو سالوینی ، ویکتور اوربان به دلیل همین احساس عمومی جهانی است. کارشناسان رسانه ای آن را درک نمی کنند.

آنها در سال 2019 220-230 صندلی به مودی می دادند. بسیاری از آنها گفتند که BJP به زیر 200 خواهد رسید. و با این حال ، BJP از 300 عبور کرد ، NDA به راحتی از 350 عبور کرد.

این ارتباط عمیق میان سیاست مداران و صاحب نظران ما – ذینفعان نظم جهانی لیبرال ، جهانی شده – و افرادی که هنوز برای فرهنگ ، ملت ، خانواده خود ارزش قائلند ، است.

ترامپ ممکن است به خوبی شکست بخورد ، مچاله شود و به سطل آشغال تاریخ پرتاب شود ، اما افرادی که می خواستند وی آمریکا را رهبری کند باقی خواهند ماند. آنها تعداد زیادی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند. آنها نظاره گر نحوه برخورد رژیم جدید با آنها خواهند بود. اگر دوباره مورد تحقیر و نادیده گرفتن قرار بگیرند ، آنها عقب خواهند زد.

رهبران می میرند و فراموش می شوند. توده های بی چهره ای که آنها رهبری می کنند نمی میرند. آنها در آنجا باقی می مانند ، به خاطر سپرده نمی شوند و فراموش نمی شوند و به نسل های بعدی درس می دهند تا به رهبران آینده بیاموزند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.